27 Kasım 2008 Perşembe

Gucci Women's Cruise 09





Cruise koleksiyonları aslında canımı sıkar çünkü kuzey yarım kürede kış hüküm sürerken güney yarım küreye tatile gidebilecek kadar tuzu kuru insanlar için çıkartılan ara koleksiyonlardır ve genellikle de esas koleksiyonlara kıyasla zorlama olurlar . Mail kutuma gelen Gucci Cruise 2009 koleksiyonuna göz attığımda, kış koleksiyonuna benzeyen bohem ve folklorik havanın hala devam ettiğini gördüm. Uzun ve kısa uçusan elbiselerin, pantolon ve ceketlerin yer aldığı koleksiyon krem, kahve tonları ve beyazı da içeriyor. Ben en çok, kendi dolabımda da bolca yer verdiğim kısa elbiseleri beğendim ve onları ucu bucağı olmayan istiyorum listeme ekliyorum :) .


2 yorum:

Pixie dedi ki...

Koleksiyondaki beyazlar, toprak tonları güzel görünüyor. Özellikle uçuşan uzun etekler, elbiseler hoşuma gitti..
Bir de Gucci'nin sayfası ve sunum çok başarılı bence..

Yeliz dedi ki...

Elbiselerin parlaklığı, desenleri ve çıtı pıtı boyda oluşu harika bende çok beğendim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...