9 Nisan 2013 Salı

Stripey and gold


I Love Sale 3 hazırlıkları tam gaz devam ediyor. Hazır sevgili de beni bırakıp uzaklara gitmişken, evin dört bir yanına sorunsuzca ve sorumsuzca, rahatça dağılabiliyorum. :) Bu kıyafeti Gizia videosunda veya orada burada görmüş olabilirsiniz, şimdi içeriği paylaşma zamanı:

Working hard for I Love Sale 3 preperations lately. While my boyfriend is away,  it's the best time to scatter the stuff around home. Maybe you may have seen this outfit at Gizia video or somewhere else but here's the breakdown now: 

Kazak / Sweater: Sparkz
Etek / Skirt: Zara
Ayakkabı ve trençkot / Shoes and trench : Mango
Çanta / Bag: Longchamp
Kolye / Necklace: Valerie's Rainbow
Kemer / Belt : Topshop
Gözlük / Sunnies: Celine









9 yorum:

Adsız dedi ki...

yine çok hoş renkler, göz yormayan ve süper bi fizik :) sevgiler,,

Unknown dedi ki...

Selam:)Moda Cadısı'nın yeni logosuna bayıldım:)İnşallah sana bol şans getirir!

Adsız dedi ki...

Kemer detayı şahane olmuş...

Droplet dedi ki...

çok hoş olmuşsun. renklere bayıldım :)

Fifthfloorovergoldenhorn dedi ki...

Renkler cok hos, cok seker ! Stripes are all time favorite <333

fashionfromsmyrna dedi ki...

of o kadar cok uzuluyorum ki love sale3e gelemeyecegim için keske izmirde de olsa:( ama severek izliycem görsellere mutlulukla bakıcam cok guzel yapıyosunuz herseyi:)

Adsız dedi ki...

kemer detayı güzel olmuş. kolye ve gözlük için aynı şeyi söyleyemeyeceğim

Unknown dedi ki...

kolyeni satın mı aldın yoksa dıy mi merak ettim çok güzelmiş :)

Unknown dedi ki...

Herkese çok çok teşekkürler, sevgiler :)
Nazlı: Valerie's Rainbow yaptı, ben sadece takıyorum :)http://www.valeriesrainbow.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...