1 Nisan 2013 Pazartesi

Bahar Marks & Spencer jegging pantolonlarla geldi




Yeşil baharın ve doğanın rengidir. Özellikle güneşin daha sıcak parlamaya başladığı şu günlerde, kendimi en çok Maçka Parkı'ında, "genellikle koşarken" buluyorum. Sevdiğim şarkılar, en yüksek perdeden  yankılanırken kulaklarımda, hızımı arttırıp, enerjimin sınırlarını zorluyorum. Bazen sevgilimle çok sevdiğimiz parçalar ardı ardına çalıyor.İşte o zaman onla hayatın beni ne kadar mutlu ettiğini düşünüyorum, içimi bir sıcaklık kaplıyor, suratıma kocaman bir gülümseme yerleşiyor. Yorulduğum zaman, yine yeşil yetişiyor imdadıma, atıyorum kendimi üstüne o doğal halının, yeni kesilmiş çimenlerin kokusunu içime çekerek. Kalbimin atışı normale dönerken, bir huzur kaplıyor içimi. Yeşil huzurun da rengidir.

 İşte bu yüzden tam 25 renk Marks&Spencer jegging pantolon arasından, seçmesi çok kolay olmasa da, ben yine bu canlı yeşil tonunu seçtim. Bana enerji versin, aynen parkta hissettiğim o duyguları hissettirsin ve aynaya baktığımda yüzüme memnun bir gülümseme yayılsın istedim. Hoplayıp, zıplarken bile yumuşak dokusu beni hiç zorlamadı. Ben yeşili  bu sefer rahatlıkla ve sporla birleştirdim.  Biliyorum ki, bu pantolon sivri burunlu stillettolarımla veya dolgu topuklu konyak rengi sandaletlerimle de çok iyi arkadaş olacak. Farklı kullanımları şimdi görmek iyi olurdu diyorsanız,  ateş kırmızısı rengini bahar gibi çiçekli topuklu ayakkabılarıyla beraber giyen Offnegiysem'in veya  mor menekşenin pozitifliğini üzerinde taşıyan Seraplamoda'nın bloguna göz atabilirsiniz.

Yeşil doğanın, huzurun rengidir. Yeşil Marks & Spencer jegging pantolonlar içinden benim favori rengimdir. Ben bir renkle yetinemem, dolabım bahar gibi renkli pantolonlarla dolsun isterim derseniz, 7 Nisan'a kadar tüm Marks&Spencer mağazalarında  ikinci jegging pantolona surpriz bir kampanya sizi bekliyor olacak.

Haydi bahar geldi bile!




  Jegging pantolon: Marks & Spencer
Kazak:Qed London
Ayakkabılar:New Look

16 yorum:

The World Of Mystery dedi ki...

maviyle yeşili bir arada bu kadar beğenebilceğim hiç aklıma gelmezdi harikasın =)

http://gizemsilah.blogspot.com/

Droplet dedi ki...

Aynen bu renk uyumuna bayıldım!

http://lagrimas-de-amor.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

cadıcım uzundur ev değiştirme telaşıyla bir varım bir yokum fashion week olayını gördüm tebrik edicem kaldı ne zamandır. 3nüzü de tebrik ederim çok gurur duydum poyduma çok yakışmışsınız.

Adsız dedi ki...

Jegging : çimenler, triko : gökyüzü üzerindeki beyazlarda bulutlar :) güzel ve doğa dostu bir kombin olmuş.

Bizim Kız dedi ki...

renkler mi sana enerji vermiş yoksa yüksek enerjinden ötürü mü bu renkleri seçmişsin bilemedim ama hepsinin birleşimi acaayiip süper bi sonuç çıkarmış ortaya :)))
bizimkiz.blogspot.com

fashionfromsmyrna dedi ki...

ahaha çok eğlenceli ya bayıldım:) benim de yeşil pantolonlu postum var bak:)) muah:)http://fashionfromsmyrna.blogspotç.com

Melislicious dedi ki...

çok keyifli ve enerjik bir post olmuş çok sevdim!! aynı tonda yeşil bir pantolon bende de var başka markadan:)))
maviyle kombinlemek yine harika bir fikir!

Unknown dedi ki...

merhaba :) yıllardır blog takip eden bi modaseverim bende ve bende niyahet katıldım bu dünya'ya senide hep takip ediyordum :) harika şeyler yapıyorsun.
sevgiler


http://lifeis-livee.blogspot.com/

nesrin dedi ki...

uzun yillardir blogunu takip ediyorum. bu post bambaska olmus. sen bir hayli degistin. kiyafetlerin gitgide agirlasacagina daha dinamik daha bir genc oldu. boylesi cok daha iyi. saclarinada ayri bayildim.

akdeniz dedi ki...

pozlar da kombin de süper
http://zoomlabakalim.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

Cadicimm lutfen cevapla omuzun nasil oldu?mrcekildin mi sonucunda ne yaziyordu??

Sistem dedi ki...

teşekkürler, güzel paylaşım

Unknown dedi ki...

The world, droplet, fashion from,Oğuz,Webseyyahı : Cok teşekkürler :)
Modarator: Çok sağol, eglendik fazlasıyla :) Sana da kolay gelsin ;).
Elvan: Evet, yeşilin en güzeli doğada zaten :) Teşekkürler.
Tanur: İkisi de, teşekkürler :)
Melislicious: Bazen düşünülemeyen renkler birlikte iyi çalışıyor :) Teşekkürler
Merve: Cok tesekkürler ve hayırlı olsun :)
Nesrin: Hayatımda çok şey değişti, bana da yansıdı,inan çok mutlu ve huzurluyum şu an :) Saçlarda baharlık, fazlalıklardan kurtuldum. Çok teşekkürler :)
Unknown: Öncelikle, öbür yoruma cevap vermeyi atlaım kusura bakma :(. Ben de ilk MR çektirdim zaten, micro kırık ve kas yırtılması vardı ama bilimsel karşılıklarını şu an hatırlayamıyorum. 3 hafta devamlı askı kullandım, 5 seans fizyotreapiye gittim ve evde dr.un verdiği hareketleri yaptım, çok iyi geldi.Aslında her gün yapmam gerekir o hareketleri ama biraz aksatıyorum. Şu an % 80-90 geçti sayılır, ilk halinden çok çok iyi kolumu falan rahatlıkla açıyorum, hareketlerimde kısıtlanma yok ama zaman zaman hafif bir ağrı oluyor bana diğer koldan farklı olduğunu hatırlatıyor. Başka sormak istediğin bir şey varsa,burdayım. Geçmiş olsun.

Adsız dedi ki...

Çadıcım benimde aynen seninki gibi %80 90 gecti ama diğerinden farkını hissediyorum ve moralim cok bozuluyor.mr raporunu bilimsel olarak yazarsan benimkiye bir karşılaştırsam fena olmaz cok oldum biliyorum:)cok gecmıs olsun sanada

Unknown dedi ki...

unknown: sonuçta derki- Tüberkülum majus duzeyinde avulsif injury olarak yorumlanan fokal kemik iliği ödemi, ince dondeplase okult fraktür (tip I fx),

-Supraspinatus, infraspinatus,biseps uzun başı ve subskapularis kas ve tendonları normal olarak değerlendirilmişti.

Bunları blogda yazacağımı hiç düşünmemiştim. :) İlk günlerini düşün ve moralini bozma bence, benimki de sağ kolum gibi değil ama ona üzülmek şu an bana boş geliyor. Şimdi gidip ev egzersizlerimi yapacağım :) Sevgiler

Adsız dedi ki...

Haklısın:)senide yordum teşekkür ederim hoscakal

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...