21 Temmuz 2008 Pazartesi

Bugun ne giydim?





Bugün haftasonu postlarını ancak yapabiliyorum, sakin ve tembel bir haftasonuydu diyebilirim.Kırmızı H&M elbisenin burda, 3. görüntülenişi sanırım, kendisi benim tembellik elbisem, ayh düşünemicem şimdi hop kırmızı elbiseyi giyeyim gibi bir durum oluştu, ama ayakkabılar değişik en azından ;) Saçımı kestirdiğimden beri sanki saçım aksesuarsız güzel durmuyor gibi geliyor o yüzden, onlara dikkatinizi çekerim, uzayana kadar kafamda hep bişiler olacak sanırım :( İlk fotodaki aslında her şekle giren bir şey, ister kolye yap, ister saçına tak. Bu resimde Jack Sparrow gibiyim ama süper papağan falan ve kelebek figürü bir o kadar sevdiğimiz :)


İlk resim (Elbise dışında):

  • Zara babet

  • Marc by Marc Jacobs çanta

  • Aksesuar İndus

İkinci resim :

  • Sort Zara

  • Tshirt Oysho

  • Gladyatörler Barcelona'dan

  • Tac H&M, kolye Mango




5 yorum:

Öykücü dedi ki...

Kırmızı elbise süper.Ayakkabı ,çanta da harika ve üstelik tüm bunların uyumu da muhteşem.

Şortlu resimde ise ben gladyatör terlikleri sevmediğimden ilk resimdeki babetler ya da parmak arası terlikler o kombinasyonda daha şık olurdu diyeceğim sadece.Ama gladyatörleri sevmeyen bir ben varım sanırım:P Dolayısıyla senin giydiğin hali çok daha modaya uygun.

Sevgiler..

Flame dedi ki...

Sana kırmızı çokk yakışıyor...
Gladyatörlere hastayım zaten :)

MODA CADISI dedi ki...

Flame, ne zamandır yoktun ? Hoşgeldin :))

Adsız dedi ki...

onu acik babetlerden nefret ediyorumm!..

Flame dedi ki...

Tatildeydim, döndüm :)

Yorumlara devam !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...