28 Temmuz 2008 Pazartesi

Bugün ne giydim?




Biraz ihmal ettim buraları, elimde birikmiş fotoğraflar.. Yine bir toplu gösterim zamanı,işte geçen haftadan giydiklerimin hikayesi :



İlk fotoğraf İstiklal Caddesinde çekildi, öyle abuk subuk yerlerde garip fotoğraflar çektiren biri görürseniz, hah o benim işte :


  • Turanj üst ve kemer Zara


  • Pantolon Bershka


  • Çanta H&M


İkinci kıyafetin aynada çok hoşuma gitmemesine rağmen, fotografta daha bir iyi göründüğüne karar verdim :


  • Straples elbise H&M (Beyoğlu'nda bulmuştum)


  • Kemer vintage ebay


  • Jean bolero no name ebay


  • Ayakkabılar Steve Madden


En son kıyafetimiz dünden, City's e yeni Batman filmi "The Dark Knight ı " izlemeye gittik. Aksiyon filmlerine ve Batman'e özel hayranlığım olmasa da beğendim, tavsiye edilir :



  • Kırmızı -gri çizgili önü fırfırlı elbise Topshop


  • Gladyatörler Nine West


  • Çanta H&M

8 yorum:

Öykücü dedi ki...

Beyaz pantolonlu halin çok şık,kahverengi elbiseli kombinasyona bittim(ben de aynısından istiyoruuum)en son resim gladyatörler hariç çok cici.

Sevgiler..

lale dedi ki...

cadı ya, sen çok tatlı giyiniyosun valla her giydiğin şey çok hoşuma gidiyo. Güzelsin ya yakışıyo da :)
ama yüüznü merak etmiyo diilim..
beyaz pantolonun da üstü de çok güzller, çok yakışmış.
kahverengi elbisen çok şeker, ceketin ayrı güzellik katmış.
en sondaki elbisen de güzel, ben sandaletlerini de beğeniyorum.
not: ne çok güzel dedim :)

MODA CADISI dedi ki...

:))) Laleciğim çok tatlısın, teşekkür ederim. Ben güzel falan değilim, eciş bücüş bir şeyim o yüzden yüzümü göstermiyorum. Öyle değil tabiki, dünya güzeliyim:p Heheheh,doğrusunu söylemek gerekirse ben moda günlüğümün ve bilgilerimin ön planda olmasını istiyorum, yüzümü göstermek zorunda kalacağım zaman gelene kadar da böyle olacak sanırım, anlayışınıza teşekkürler :)

Adsız dedi ki...

o zaman ne zaman olacak cadıcıgım :) şaka bi yana nasıl rahatsan öyle olsun. kıyafetlerin tümü çok hoş.özellikle turuncudan nefret eden birine bile ki o ben oluyorum ilk kıyafet güzel geldiyse tamamdır bence. sevgiler

sebnem

MODA CADISI dedi ki...

Bilmem, pek yakında olacağını sanmam :)) Turuncu güzeldir Şebnem, nasıl ve ne kadar kullandığın önemli, biraz da bronz tenliysen pek güzel durur :) Bu hafta ojelerim bile turuncu,benim için de çok sık olan bir şey değil aslında,ben daha notr renklerin adamıyım ;)

ZehirliÖrümcek dedi ki...

Bence yüzünü gösterme hiç! O zaman takip etmeyiz :PP

Kıyafetler her zamanki gibi çok hoş.

1.Foto: Beyaz ve turuncu çanta ve ayakkabılar hoş. Ama ayakkabılar yanlız kaldı sanki!

2.Foto: Leydi Diana(yanlış olabilir :P) Valla bu kıyafetler Sindirella gibi göstermiş seni ve olgun.

3. Foto: Sandaletlere en uygun kıyafet diye düşünüyorum. Hoşgeldin Romalı :)

MODA CADISI dedi ki...

Evet, yüzümü göstermemenin yarattığı gizemli havaya ben de bayılıyorum :pp :))))))))

Adsız dedi ki...

kesinliklee çok merak ediyorum ama ben de derim ki sakın yüzünü göstermeee kapalı kutular herzaman dikkat çekerr gizemli olllll:))))
gizem_li

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...