8 Kasım 2008 Cumartesi

Minnetonka mevzusu











Yaklaşık bir 4-5 sene önceydi, Kate'in bu resmini görüp,Minnetonka botlarını beğenip almam. Biraz maceralı olmuştu itiraf etmeliyim, önce internetten Türkiye'ye gönderen bir mağaza buldum, o zaman da uygun olan ücretini ödedim botlar 2 hafta içinde elimdeydi. Geldikleri zaman kutuyu açtığımda çiftin tekinin süetin farklı yüzü, diğerinin diğer yüzü ile yapıldığını gördüm, bunlar defoluydu. Yılmadım, mailler attım, botları geri gonderdim, sonunda sağlıklı bir çift botum oldu. İlk giydiğim zamanlarda herkes garip bir şekilde botlarıma bakardı, bugün giydiğimde de fazla değişen bir şey yok yine bakıyorlar, hala garipseniyor demek ki, kimsenin tüm dünyayı etkisi altına alan püsküllerden haberi yok mu kardeşim? :)


  • Hırka: H&M

  • Üst,tayt ve kemer : Zara
  • Botlar: Minnetonka

Botlarımı eski püskü bir şey sanan temizlikçi teyzem bunları, UGG larımı ve diğer 2 çizmemi daha bir torbaya tıkıştırıp, dolabın üstüne atıvermiş, daha önce bulsam daha önce giyecektim ama ne mümkün,en son mayısta giymiştim o zamandan beri ordalar demek ki. Bu aralar hırka ve tayt sık giyiyorum, yani sene de 4 kere tayt giyiyorsam 2 si son iki haftaya denk geldi :)

17 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok güzel olmuş yakışmış bakışları boşver :)

Adsız dedi ki...

itiraf edıyorum ilk kez giyindiğin bir kıyafeti beğendim.

Unknown dedi ki...

En azından itiraf edecek kadar dürüstsün :)İkinize de teşekkürler.

Adsız dedi ki...

çok hoş olmuş bence bakışlar güzel olduğu ve değişik olduğu içindir ugglarını neden giymiyosun hiç

Adsız dedi ki...

modacadisi sence ugg almalımıyım yoksa geç mi kaldım:S

Adsız dedi ki...

valla koyu bir minnetonka hayrani olarak gule gule giyy diyorum cok guzel olmus ; ) bana deyvi croket bile diyenler oluyor ama takmiyorum yola devam hatta kisasini da almayi dusunuyom :D

Adsız dedi ki...

garip bakışlara hepimiz alıştık artık!değiştiremiyoruz mecbur böyle yaşamyı öğrences :D kombinasyonada bayıldım çok güzel görünüooo :)

d.

Unknown dedi ki...

Ugglarımı da alalı bir 4-5 sene oluyor,eski ve kirli görünüyorlar,sadece hava çok soğuk olduğunda ve rahat bir şeyler giymeye ihtiyaç duyduğumda giyiyorum. Tuğba bana sorarsan ki sormussun, Ugg ları moda diye sakın alma,çünkü onun modası geçeli bayağı oluyor, beğendiğin ve rahat bir ayakkabıya sahip olmak istediğin için al, çünkü gerçekten rahatlar ve ayaklarını sıcacık tutuyorlar :)

Unknown dedi ki...

Larende kısalarını almak benim de aklımda var ama henuz bir girişimim olmadı.

eLzaLiaDe dedi ki...

Bence super o botlar. Ugg'lara gelince ilk aldigimda hemen kirlendiklerini gordum sonra her yil sahtesini aldim itiraf etmeliyim ve kis bitiminde copu boyladilar. Kirli gorununce daha beter sahtelerinden! Uzgunum ama her yil o kadar odemek pek isime gelmedi :D

Unknown dedi ki...

:))Ben 1 kere aldım bir daha almadım,yani gerek yok.

Yeliz dedi ki...

Püsküllü çizmeler nişantaşında bütün vitrinlerde sallanıyor görmeyene aşkolsun:)

Adsız dedi ki...

ben de ilk defa bi kombini beğenmedim:) bu arada ugglar gerçekten çirkinler, ama rahatlık için giyiliyorsa ona diyecek bir şey yok tabii..

serap dedi ki...

Bugün ilk kez arkadaşım yelizin sitesinden linkinize girerek sizin blogg'a ulaştım.Buna inanınki ilk deffa moda zevklerimin uyuştğu birinle karşılaştım :) Bi moda tasarımcısı olarak trenleri bu kadar süzgeçten geçirerek hayatına empoze etmek beni mest etti.Artık blogge da sıkı bir takipçin daha oldu.Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Salp, yazdıklarınla sen de beni mest ettin, çok teşekkürler ;)

serap dedi ki...

Bende püsküllü bot arayışındayım en son ilkokulda vardı bende o bi bot:) ama o dönemde püsküllü botlarım ilk tercihimdi...Bu sezon çok fazla bot aldım fakat beni püsküllü botlar hala cezbediyor.Bi önerin varmı cadıcım Botu nerden almam ile ilgili :)NAsıl hitap etmeliyim size şaırdım yanlız :) Cadı biraz hard mı oldu :))

Unknown dedi ki...

Hahhaa, cadı/cım iyidir, sonuçta benim seçtiğim bir isim ve serde de az var cadılık, sen nasıl rahat edersen,sorun değil ama siz demesen de olur :) Püsküllü botlar pek çok yerde var, Steve Madden, Zara ilk aklıma gelenler, nasıl bir bot istediğinle alakalı olmakla beraber eğer Minnetonka'ları beğeniyorsan ki bu dönemdeki tüm püsküllü botların atası sayılır, ondan almanı tavsiye ederim, Beymen'e de gelmiş ama yurtdısına gidiyorsan ya da giden biri varsa isteyebilirsin,fiyatları uygun. Uzun ya da kısaları var, ben de kısalarından edinmek istiyorum, kızıl kahve bir rengi var ya bağcıksız olan, heh işte ondan:) Bu haftasonu yine bir bakarım ben etrafa, hoşuma giden bir şeyler olursa yazarım.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...