14 Kasım 2008 Cuma

Çiçekliyim, çiçeklisin, çiçekli








Bugun yine yazın giyemediğim, nerdeyse 6 aydır falan dolabımda duran, bana kalırsa çok şirin olup, haksızlık ettiğim bir elbisemi daha giydim. Aslında ayakkabılar bunlar değildi, puantiyeli etek postunda giydiğim burnu açık Aldo ayakkabılarımla kombinlemiştim ama eve yürürken babetlerimi giyince, diğerlerini ofiste unutup, emanet ayakkabılarla fotograf çektim, o yuzden ayakkabıların olmamış .. gibi cümleler sarfetmeyiniz :)

  • Elbise ve ayakkabı: Topshop

  • Hırka:H&M

  • Yuzuk: Marc Jacobs ( Evet yeni, special items koleksiyonundan, bu 2. kullanısım ama ilk kez belgelendi :) )





21 yorum:

Flame dedi ki...

Ayakkabılar olmuş :))

Yüzük nefissssmişşş.

serrose dedi ki...

bende yuzuge bayildim

kılavuzum karga dedi ki...

bencede ayakkabılar çok güzel olmuş:)
birde yüzüğe bayıldım:))
yalnız oturdugun resimde hamile kıyafeti izlenimi uyandırıyor cadıcım:)) ama diger resimlerde elbiseyede bayıldım:))

serap dedi ki...

bencede ayakkabıları arkadaşından bir süreliğine ödünç alabilirsin :))

Adsız dedi ki...

evet çok güzel kombin olmuş yüzüğünde harika ama ben birşeye takıldım..
Aşağıdaki postta Blake'in kıyafetini beğenmemiştin sadece çorap giymiş çıkmış filan diye yazıp olmamış demiştin görüyorum ki elbiselerin boyu neredeyse aynı ki ben Blake'inde seninde elbisende kötü bir şey göremedim ama onun elbisenin neyini beğenmedin o zaman :/

Unknown dedi ki...

bu tarz yüzükleri çok severim ama biraz kullanışsızlar, oraya buraya takılabiliyorlar. Sevgilimi seveyim derken bu tarz bir yüzükle suratını yolmuşluğum var:)))) nasıl oldu ben de bilmiyorum:)))

ASLI

Adsız dedi ki...

süpeeerrrrrr süpeeeerrr süpeeeerrr en beğendiğim kıyafetlerinden biri olmuş cadıcım yüzük bir harika bayılıyorum şu siyah opak+kısa elbise+uzun ceket olayına

Adsız dedi ki...

Bence ayakkabılar olmuş :))
Elbise ve yüzük harikaymış.

Unknown dedi ki...

Herkese tesekkurler,evet yuzuk tehlikeli benimde hirkama falan takildi,cok hareket etmemek lazim.elbisemin oturunca biraz garip durdugunu ben de kabul ediyorum, resmi koymasam mi diye de dusundum ama koydum yine de ;) Ayakkabilar benim,sanirim emanet deyince yanlis anlasilmis,bu kiyafete emanet, bunlarla giymemistim anlaminda soyledim :) blake'in kiyafeti benden daha kisa sanirim, ayrica ustundeki kazak gibi duruyor,dusundugu havayi yakalayamamis bence o yuzden begenmedim.

eLzaLiaDe dedi ki...

bence cok cici bi elmise. Blake'in elbise ya da kazak (daha dogru olur sanoirim) Hic alakasi yok! Ayakkabilar da olmus. Yuzuk cok haika. Cok sevdim bugun seni cadi!

Adsız dedi ki...

I-ıh bunu beğenmedim. Elbise şifon ve yazlık olmasına karşın kışın da güzel kombinlenerek giyilebilir. Fakat sen siyah hırkayla siyah çorapla (ayakkabıları es geçiyorum) fazlaca boğmuşsun. Bir de bu şekilde yazlık çiçekli elbise/etekleri kışın kullanırken etek boyunun biraz daha uzunca olması verilmek istenen havayı netleştiriyor bence.
Yüzük çok güzel :)

Not: hiiii cadı! çamaşır giymeyi unutuşsun!

sprnova dedi ki...

şahanesin..! ne zarif , ne naif kommbinlerin, büyük markalarla sıradan parçaları kombinleyişin ve cuk oturtuşun.. takipteyim uzun süredir ilk kez yazıyorum .. şunu merak ettim ben , ne işle meşgul idin sen cadıı ?

serap dedi ki...

bu kadar kısa bi elbise giyebiliyosun çünkü sanırım nişantaında yaşıyorsun bence çengelköy civarında giyme :) ya hep giysilerimi kısaıtlamak zorunda kalıyorum.yoksa çok taciz ediliooooo

Unknown dedi ki...

Cok naziksin supernova :) genelde ugrastigim isle ilgili detaylari prensip olarak soylemiyorum hatta Aksam gazetesi roportajinda bile belirtmedim, umarim anlayisla karsilarsin. Neyseki calistigim ve oturdugum semtler boyle seyler giymek icin uygun,seni anlayabiliyorum salp,ben ustune trenckot giymistim, zaten bir sorun da olmadi.

serap dedi ki...

zaten bu trençkot bende kamululaj olarak kullanıyorum.bi nevi kapatıcı :)

Adsız dedi ki...

yok beğenmedim ben ya bu kıyafeti.siyahhırka boğmuş kıyafeti resmen.

Unknown dedi ki...

Gri ile de kombinlemeyi denemistim ama o zaman da elbise arada kayboldu, boyle daha cok on plana ciktigini dusunuyorum.

Adsız dedi ki...

şimdiye kadar gördüğüm en güzel cadı kıyafeti. bu kıyafet kayıtlara geçsin bence:))) çok yakışmış tam senlik bir kıyafet. budur....

kılavuzum karga dedi ki...

elbise zaten rengarenk cıvıl cıvıl üzerine baska renk giymek elbiseyi öldürür bence başka renk olmaz siyah iyidir çok beğenilmiştir tarafımca
etek boyuna takılan adsız arkadaşımın yorumuna karşılık söylemek isterimki bu elbisenin boyu uzun olsaydı (şahsi görüşüm) anneannelerimizin basma elbisesi havası verirdi...verilmek istenen hava oysa birşey diyemem yok değilse boy çok iyi :))

Adsız dedi ki...

harikasın..:):) ayakkabılara bayıldım...
elbise gayet hoş durmuş .. Ve belirtmeden geçemeyeceğim bacakların çok düzgün ayakkabılarla bütünleşince müthiş durmuş:)
bu elbiseyi ciceklerinden daha koyu bir pembe coraplada giyilebilir..
iyi çalışmalar:)

Adsız dedi ki...

benim benim benimsediğim tarz sizinkinden farklı ama fiziğiniz çok hoşmuş gerçektende... o elbise herkeste bu kadar hoş durmaz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...