11 Kasım 2008 Salı

Hayır Blake hayır!!!!


Geçen hafta Juicy Couture markasının New York'taki mağaza açılışında Sarah Michelle Gellar, Emma Roberts ve Gossip Girl'den tanıdığımız Blake Lively hazır bulundular. Fotograflara bir göz atıp, insanlar ne giymiş bakmak istedim. Blake Lively'e gelene kadar her şey normal görünüyordu, ama o da ne Blake pantolonunu evde unutmuş, partiye sadece çorabıyla katılmıştı. Dikkatle inceleyince üstündeki trikonun daha kısa boylu birisinde, belki mini elbise tadında duracağına karar verip, belki altına bir şey uyduramadı, belki evinde kendisini cüce gösteren aynalardan vardı, belki gelirken pantolonu, eteği, şortu, bir yerlere takılıp yırtıldı.. gibi derin düşüncelere daldım.
Evdeki muhalafete rağmen Blake Lively'i beğenirim ama birinin ona çorabın pantolon olmadığını hatırlatması lazım ve sanırım Gossip Girl seti içinde ve dışında ben Leighton Meester'ın tarzını bazen abartılı bulsam da daha fazla seviyorum.

10 yorum:

dyt.kelebekdiyeti dedi ki...

cadıcım evet çok haklısın birde ayakkabılarda olmamış gibi geldi bana ne dersin? :)

Unknown dedi ki...

Kesinlikle.

Yeliz dedi ki...

çok anlamsız ve gereksiz bir kıyafet bacakları daha ince olsaydı belki daha iyi dururdu.

Çift Kaşarlı Tost dedi ki...

kız irisi

kılavuzum karga dedi ki...

aslında bacakları zaten ince ama etek boyunun bacağın en kalın yerinde bitmesi kalın göstermiş bence

Unknown dedi ki...

Bana kalırsa bacaklarına ince diyemeyiz, bir model inceliğinde olmadığı aşikar.

Adsız dedi ki...

ve de gölge faktörü...

Adsız dedi ki...

blake lively şöhretini bacaklarına borçlu tabiki göstericek ayrıca farklı fotolarını incelerseniz çöp bacaklı modellerden çok daha güzel bacakları var.ve göstermektende hiç çekinmiyor.

Adsız dedi ki...

e yuh desem ayıp olur mu size acaba ?heralde siz beyonce tarzı bacaklardan hoşlanıyorsunuz.yada siz şu süper bacak adriana karembeu'sunuz yadaaa aslında feci kıskanç insanlarsınız.kızın bacak bıyu türk kadının ortalama boyundan daha uzun yaaaa.


tburg

Unknown dedi ki...

Güzellik göreceli bir kavramdır, bana göre Blake Lively güzel bir kadındır ancak ince bir kadın değildir, yine bana göre biraz daha uzun bir şey daha hoş dururdu.Güzel bacak bana göre mesela Gisele Bundchen'dir, Anja Rubik'tir ne bileyim Alexa Chung'dır, evet ben daha ince ve uzun bacaklı kadınları daha hoş buluyorum, siz bulmazsınız ama burda düşüncenizi benim bacaklarımla ya da kıskanç olmamla ilişkilendirmeden de söyleyebilirsiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...