31 Mart 2009 Salı

Here I start..





Sırayla başlıyoruz geçen haftanın kıyafetlerine. Hepimizin daha bahara dönük kıyafetler giymek ve görmek istediğinin farkındayım ama hava bu haftaya göre daha soğuktu, benim gibi çok üşüyen birinin hemen atkı ve eldivenleri atması beklenemezdi. Alalı bir süre olsa da paltom yeni, diğer paltolarıma göre biraz daha ince olduğu için giyememiştim, smokin yakası ve diğer detayları hoşuma gidiyor ancak hala kısa siyah paltoya ihtiyacım var.

  • Tayt: Clockhouse

  • Ust: Ginatricot

  • Hırka ve uzun kolye : H&M

  • Eldiven: Evans

  • Bere: Aldo

  • Palto: Topshop

  • Kısa kolye: Beyoğlu pasajları

  • Çanta: Anya Hindmarch for Target

  • Atkı: Sisley
  • Çizme: Vintage

As I told you before, I'm starting to post last week's outfits today. I know that including me and all of you wanna wear and see more spring outfits but last week the weather was rather cold than this week. Since I easily feel cold, I can't even think of to get rid of scarves and gloves so quickly. My coat is new but I'm wearing it for the first time. I couldn't wear it before because ,it's thinner than my other coats. I like the tuxedo collar and the details but that doesn't mean that I no longer need a shorter black coat :)

  • Leggings: Clockhouse

  • Top: Ginatricot

  • Cardi and long chain: H&M

  • Gloves: Evans

  • Beret: Aldo

  • Coat: Topshop

  • Short chain:Local shop in Beyoğlu

  • Bag: Anya Hindmarch for Target

  • Scarf: Sisley
  • Boots: Vintage

21 yorum:

Alışveriş Cini dedi ki...

Cadıcım palton süper. Güle güle giy. Çantanı da çok sevdim.
Senin kedin bir tane değil miydi? İstila etmişler evi gibi duruyor :) Fotoğraf çekilmeyi seviyorlar sanırım :)

seda dedi ki...

palto harikaa! yes please bölümündeki mesh basket sandals'ı ben de wish list bölümüme koyucaktım, kalp kalbe karşı. pudra rengi olanı daha çok beğendim ben btw.

Fashioncholic Girl dedi ki...

bugün ankara'da hava çok sıcaktı // bunaltıcı derecede // bunları görünce 1 garip hissettim ; bunaltıcı ... ama ben çok üşüyen 1i olduğum için mutlaka kışın bunun gibi giyinirim

DENiZ dedi ki...

Merhaba Moda Cadisi! Eger blogumu ziyaret eder feedback hatta belki begenir ve okuyucularina tavsiye edersen cok sevinirim! Nerde yasadiginizi merak ettim birde? Ben Amerika'da yasiyorum ve ogrenciyim. Blogumun adresi

www.denizbaran.com

Cevabinizi merakla bekliyorum,
Sevgiler

Hadsizin Başkanı dedi ki...

Bonne nuit mon bébé,

Yaaaa, ma sorcière chic... Trop dépressif bir combinaison kızıııım bu beeea :) Gayet de hoş da proportion'ların, apparence'ın filan var nedir bu obsession du noir, anlayalım di mi ama :) Jazz bigband üyesi misin? Seni ne zaman Chanel deux-pièces'lerle görücem ayyy nolur bir gün giy bebeğim sonra da hepimizi şaşırt heeee, d'accord mu?

Avec l'amour,
Hadsiz :)

MODA CADISI dedi ki...

A.C.: 2 tane kedim var da biri daha utangaç,evde bir nevi istila var diyebiliriz evet, teşekkürler :)

Seda: Pudra rengi de güzel :)

Deniz: Yorumların için teşekkürler,sitene baktım ancak yorum bırakacak kadar çok kalamadım, bir daha ki sefere yorum bırakmaya çalışırım, yalnız yanlış anlamaman ümidiyle burda blogların tanıtımlarını pek yapmadığımı söylemek isterim ama yorumlarda görüp siteni ziyaret edenler eminim olacaktır.Ben İstanbul'da yaşıyorum. Blogunda başarılar ve sevgiler :)

MODA CADISI dedi ki...

Hadsizim: Nerde ben de Chanel alacak para :))ama deux pieces olayı bana uymaz bea ;)

nilay dedi ki...

cadı paltonu güle güle giy. ben en çok bu tarz bi çizmeyi nerde bulabileceğimi merak ediyorum. bana yardımcı olur musunn? bu sezon nerdeyse her yere baktım ama yok yok yok. bazılarının bilek kısmı çok geniş, tabiri caizse lağımcı çizmesi gibi. bazıları bacağı sımsıkı sarıyor, ben hafif bol istiyorum. bazılarının topuğu var bazılarının derisi kötü vs vs vs. bi türlü istediğim gibi bi çizme bulamadım. seninkiler tam da istediğim gibi duruyor. sanırım ebayden aldın. vintage bir çizmeyi görüp denemeden almaya ne zaman cesaret ederim hiç bilmiyorum :/

jege dedi ki...

wuaaw manto çok şıkmış,iyi gunlerde giy,

kocasını seven kadın dedi ki...

mantoyu çok beğendim:) bu vintage çizme olayı nasıl oluyor ? nereden alıyorsun ?

zui dedi ki...

paltoya bayıldım!!
gayet uyumlu olmuş her şey

MODA CADISI dedi ki...

Nilay ve K.S.K.: Evet ebay'den almıştım yani internet alışverişinin küçük riskleri var tabi ama çok güzel parçalarda bulunabiliyor. Sana ebay dışında bir yer öneremiyorum kusura bakma zaten mevsim de geçti, ben de burda bulmadım çünkü.

Jege ve Zui: Sağolun :)

tuguna dedi ki...

Cadi palton cok degisik ve guzel iyi gunlerde giy:)

Bursada Moda dedi ki...

Palto, pantalon, çanta harikaaaaa.. Çok beğendim, çok güzel olmuş...
Sevgiler

Hadsizin Başkanı dedi ki...

@Cadım,

Chanel'e gitsen her halde bu egzantrik zevkinle en güzel parçaları toplardın. Millette para var ama sendeki zevk ve bütünleştirici ruh hiçbirinde yok, inan bana bebeğim. Bu kesinlikle innate bişiy. Bu arada, Doğuş grubu Vogue'un haklarını satın aldı. Umarım orada çalışma fırsatın olur; çünkü ciddi ciddi söylüyorum LA'deki moda magazin sektöründe çalışan arkadaşlarım gibisin. Süpersin diyebilirim. Bir de, geçenlerde bir kendini bilmez yorumcu sana yabancı bloglardaki gördüklerini kopyaladığını yazmıştı. Ne kadar yanlış bir düşünce. Gördüklerini kopyalayan biri olsaydın, şu an bu kadar takipçin olmazdı... Anna'nın aksine sevimli bir moda editörü olarak geçireceğin, "Amaaan Chanel'den de alacağım şeyler kalmadı beeea" diyeceğin ve H'ermes Birkin'in waitinglistinde olmadan o çantanın 2-3 renginden alacağın günler dilerim. Bence olacak, çünkü kanalize olmuşsun... Yolun açık olsun :))

Sevgiler.

MODA CADISI dedi ki...

Hadsizcim, evet Vogue Türkiye kazanı kaynıyor zaten, kim genel yayın yönetmeni olacak diye ben de herkes gibi merak ediyorum ama çalışma olayı daha derin bir şey tabi. Söylediklerin çok tatlı, çok gururumu okşadı, çok teşekkür ederim, xoxo :)

K. dedi ki...

cadııım paltona bittim x(

yaa gittigidiyor'da satsana be cadım hehe (şaka diyorum):)))

birde çizmelerin çok güzel ve sana çok yakışmış bende bulabilirmiyim o çizmeden acaba ?

MODA CADISI dedi ki...

K: Çok sağol, ebay'de benzerini bulabilirsin belki.

bahar dedi ki...

palto cokk cıcı edınılmelı bı parca

Nihan dedi ki...

Cadı mesleğim gereği birinin bir fikrini kullanırsam referans göstermezsem eğer büyük bir suç işlemiş sayılıyorum. Dolayısı ile şunu belirtmek istedim, geçen hafta mor çiçekli H&M elbise opak siyah çorap hırka beline kemer ve de bu yukarıdaki kombinasyonundan fena halde esinlendim (gerçi ben gri-siyah hırkanın altına tayt yerine siyah skinny kot giydim ve de babet çünkü hava süperdi ama ötekini ayakkabı hariç birebir kopyaladım). Özellikle elbiseli kombinasyon için bir sürü iltifat aldım. Hepsini de senin adına kabul ettim. Sana ayrıca ben de teşekür edeyim dedim. Blogunu bu yüzden seviyorum. Tarzın bana yakın (benim tarzım var mı bilmiyorum ama en azından senin kombinasyonların genelde benim hiç düşünmeden giyebileceğim şeyler oluyor) ve en önemlisi aynı yerleden alışveriş yapıyoruz.

MODA CADISI dedi ki...

Nihan, çok şekersin, rica ederim. x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...