16 Mart 2009 Pazartesi

Very faux Wang of you!













Bahsettiğim Forever21 botlar geçen hafta elime geçti, haftasonu ev çevresinde giyerek, deneme çekimi yaptık. Tipleri fena değil (ama çoğunuzun onlardan nefret edeceğine bahse girebilirim :))kaba saba görünüşleri hoşuma gitti, püsküller kıvrılacakmış gibi durmuyor, en önemli özellikleri platform taban yüzünden acaip rahat olmaları, gerçek Wang'leri alana kadar beni idare ederler :)) Arkadan görünümünü çekmemişiz, siyah fermuarla kapanıyor, bir dahaki sefere onu da eklerim. F21'den ilk ayakkabılarım ve kalıplarının tam benim ayaklarım için olduğunu söyleyebilirim, 38 giyiyorum, 8 cuk oturdu. Jean şort arayanlar, şortu Zara'dan yeni aldım, kesimi ve tipi çok başarılı, bir bakın derim.




In english: As I told you my open toe fringe boots from Forever 21 arrived last week, I wore them around the house and we took some pictures. I like the chunky look, fringes doesn't seem to curl up easily, the most important point is they're very comfy because of platform soles, I can wear them 'till I get real Wangs, lol. I forgot to add back view of the boots but they have black zippers at the back, I'll add back view next time. These are my first pair of F21 shoes, they run true the size, I'm wearing 8 and this pair was perfect. If there're some of you looking for a destroyed jean shorts, my shorts are new, I bought them from Zara , the cut and the look is quite impressive, take a look.

56 yorum:

Adsız dedi ki...

cadııı,
seni yeni farkettim cunku blog okumaya yeni basladım. blogunu gercekten cok sevdim, tebrik ederim.. botların cok sevimli gercekten bence tadını cıkar, ben bu modelin wang ine sahibim.. goruntuleri tamamen aynı degil fakat forever 21 basarılı bir iş cıkarmıs resimlerden gordugum kadarıyla.. güle güle kullan
mlke

Z FASHION dedi ki...

Bence çok kaba duruyor bu doğru ama kötü değiller. Yanlız jeanle kombini beğenmedim, çok daha göz önünde duruyor ayakkabı.

http://media.onsugar.com/files/ons1/251/2519009/08_2009/d83568be56672f87_Outlaw-country-8_gallery.jpg

Şu resimdeki kombini çok sevmiştim. Siyah şortla daha hoş duruyor bence

Yasemin dedi ki...

cadı bana sanki önünden ayakların fırlıycakmış gibi görünüyo, o görüntü olmasa hoşuma gitti ama ne biliyim önden ayakların çıkıcak sanki ayakkabıdan...

Adsız dedi ki...

cadıcım kusura bakma ama gercekten korkunc bir ayakkabıymış :) parmaklar çıkmış oyle ucundan pörtlemiş gibi (senin parmaklarınla ilgisi yok modalin ucubeliği tabi). kıyafet balosunda falan giyilebilir belki. bi de parmak arası bandı var falan of. terlik olarak bile tahammül edemezken parmak arasına bu tam combo olmuş :)

zui dedi ki...

şortla olmamış heralde o yüzden gözüme garip geldi
şortla olur da yani bu şortla olmamış
gerçek wang olmadığını bildiğimden mi ön yargıyla yaklaştım acep :)
senin şu balon mini eteklerinle güzel olabilirler

Alışveriş Cini dedi ki...

Parmak kısmı biraz daha kapalı olsaydı beğenebilirdim. :) Ne bileyim böyle parmakları hepten açık bırakan modellere ısınamadım hiç. Topuk kısmını ve püsküllerini sevdim ama. Bu arada bence Wang'i de almana gerek yok Cadıcım, bunlar onların aynısı :)

Adsız dedi ki...

sıradışı bi bot önleri kapalı olanlar varsa daha güzel olur sanırım ama sanada yakışmış güle güle kullan

asslı dedi ki...

bacaklarına bronzlaştırıcımı kullanıyosun. çnkü öyleyse dalga dalga duruyo

Haydins dedi ki...

Cadicim ben nefret etmedim ama hoslandimda diyemem :)
Amaaaaaaaa kot sorta bayildim yauww..En kisa zamanda gidip bakicam bakalim bende de boyle gusel duracak mi??

(V)gamze dedi ki...

botlarına kavuşmuşsun cadıcım,güle güle giy
bana göre biraz topuğu fazla
ama sen mutluysan tadını çıkar bebek :)
şortun modeli çok güzelmiş

MODA CADISI dedi ki...

Mlke: Sevdiğine sevindim::) Çok şanslısın, güle güle giy,mahsuru yoksa nerden aldığını sorabilir miyim Wang botlarını?

Z: Elle'deki kombini biliyorum evet,teşekkürler. Ben zaten bunla kesin giyerim diye düşünmedim, şortta yeni olduğu için 2sini birden giydim aklımda başka kombinler var :)

Adsız1: 575 usd vermediğim iyi olmuş o zaman :))

Zui: Bakalım elbet bir şeyler uydururum.

A.C: Ben de çok bayılmam önü bu kadar açık ayakkabılara ama bu aklımı çeldi.

Adsız2: Teşekkürler.
Asslı: Hayır kullanmıyorum.

Haydins: Tabi ki durur, delisin :))

Itır Arayıcı dedi ki...

Ben botları sevdim Cadı, güle güle giyin.Ama farklı kombinler bekliyorum ,ona göre.:)Platform tabanla yüksek ökçe giymek sorun olmuyor. Rahat rahat yürüyon,vala :)

Adsız dedi ki...

tabiki bir mahsuru yok :) ben barneys den aldım yaklasık 10 gun kadar once bir kez kullandım mini bir vintage elbise ile kombinledim, olumlu tepkiler aldım :) senden cok daha guzel fikirler cıkacagından eminim ilerleyen gunlerde bekliorum sabırsızlıkla
mlke

MODA CADISI dedi ki...

Itır: Teşekkürler, evet dediğim gibi acaip rahatlar, sabaha kadar dansedebilirim onlarla :)

Mlke: Görmek isterdim, eminim çok güzel olmuştur. Çok düşünmedim ama yüzünü kara çıkartmamaya çalışacağım :))))))

Jojee dedi ki...

aslında güzel ama dar paça pant. ve senin mangodan aldığın tshirtle çok hoş durur biraz rocker varimsi:))

Adsız dedi ki...

şorta da ayakkabılara da bayıldımmmm... ikisi de iddialı, sıradışı, herkesin beğenmesi gerekmio her şeyi,moadanın zevki de burda zaten...bunlarla ayrı ayrı da bir sürü kombin yaratırsın, yazın takip edicem ikisini de:)) güle güle giy güzel bacakkkk....
idil

MISSRED'S DIARY dedi ki...

cadı güle güle giy cicilerini. Ayakkabı bana göre fazla iddialı, 1.80 cm boyumla 15-20 cm lik bir topuk giymeme imkan ihtimal yok zaten. Ayakkabılar senin nispeten minyon bedenine büyük gelmiş gibi görünüyor sanırım çekimden, daha uzak bir çekimde sanırım daha belli olacak duruşu.

tatlısukırosu dedi ki...

hiç benim tarzım değil ama sana çok yakışmış ve bende bu kadar çok yakıştığı için sahip plmak istedim. kaba hali çok hoşuma gitti. bu arada cadı bacaklaırnda çok güzel:)

Styleseeking Zurich dedi ki...

Cogulari begenmemis bu kombini ama bence gayet güzel olmus bu jean shortla, tam Wang havasu iste.. :) "kaba" ayakkabilari bende severim ama bu modelden cok fazla hoslanmamistim hic. Kesinlikle cok göz carpici, güle güle kullan!

Nesli

Emz dedi ki...

haha it seems like everybody in the blogger world wants to own that pair of forever 21 shoes! cute shorts by the way, Zara is always fantastic!

Adsız dedi ki...

hevesini kırmak istemem ama botlar hiç iç açıcı diil,profilden topuğun duruşu güzel ama önden çok kötü,yinede hayırlı olsun,umarım ii kombinlerle şık bi hal alır..

injuly dedi ki...

Merhaba, uzun zmandır seni takip ediyorum, her sabah blogunu açmadan işime başlayamıyorum, bence çok başarılı :))
Botlara gelince kesinlikle marjinal ve çok şık, jean şortla da mükemmel olmuş,çok kişinin nefret edeceği konusunda bende seninle hemfikirim ama ama bence Wang tarafından tasarlamnmış çizgileri ayağında taşımak çok keyifli, (F21 yapımı olsa da :))

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

püskül, burun , bilek ve topuk vurgusu hepsi bir arada. bence tanım: aykırı, çarpıcı ve kışkırtıcı.
benim tarzim değil ama cadıya uygun çılgın bişi. gule gule giy.

Nihan dedi ki...

Ben de dar pantolanla bir görmek istiyorum cadı, sana zahmet olacak ama... Potansiyel var bu botlarda.

MODA CADISI dedi ki...

Gamze: Yüksekler ama babet kadar rahatlar, sağol :)

Jojee, Nihan: Evet aklımda benzer bir kombin var, teşekkürler.

İdil, Missred: Çok teşekkür ederim :)Biraz uzak çekim olsa evet daha iyi bir fikir verebilirdi sanırım, nasılsa daha çok görürsünüz.

T.S.K: Çok merci :))
Nesli: Yazdıkların benim düşüncelerimle paralel, çok teşekkür ederim :)

Emz: Yes, it's the new must-have item of blogosphere :)) Thanks

Adsız: Yorumun için teşekkürler.

Injuly: Çok teşekkür ederim, umarım daha sık görüşürüz :)
F.R.P: Ben bile böyle tarif edemezdim :)) Çok teşekkür ederim.

Yeliz dedi ki...

ayakkabı gözüme biraz kaba geldi ama sende fena durmamış yani bacak boyundanmıdır nedir çok da sırıtmamış gibi, iyi günlerde kullan.

Esther dedi ki...

ben bir eleştiri daha doğrusu gözlemde bulunmak istiyorum. anladığım kadarıyla çok fazla yabancı blog siteleri takip ediyorsun ve bence onların etkisinde çok kalıyorsun haberin olsun. benim bir tavsiyem (uygulamak sana kalmıs tabiki) kendi stilini yaratman. örneğin senin de beğendiğin türk moda bloglarından Eyes Of Me (Nil) cok hos bir tarza sahip ve hep kombinleri kendini yansıtıyor. ama ben sende bu tarz bir şey göremiyorum kusura bakma, sanki farklı farklı tarzlardaki yabancı sitelerden kaptıklarını burada sunuyorsun. tabiki etkilenmen normal, hatta bu sekilde modayı takip etmen çok olağan ama hem onları takip edip hemde kendi tarzın olabilir diye düşünüyorum. aaa bu tam cadılıkmış, yada cadı senin tarzın böle böle diyebilceğim bir şey yok benim senin için.
inan ben senden cok yabancı blog takip ediyorumdur bana bu etkiyi veriyor senin giydiklerin. bu sadece benim yorumum, gözlemim ve eleştirim. umarım yanlış anlamazsın.
bu arada Wangler güzel ama bu kombinde değil.

nefes dedi ki...

esther cadı hakkında fazlaca yanılmışsın. onun tarzı var. ve bende cadıyı takip ediyorum. hep kendine uygun giyiniyor. kötü giyinince zaten sölüyoruz. ama başka yerlerden çaldığını sanmıyorum. cadıcım ayakkabı tam ruhunu yansıtan bi model. bende dar bi jean ve çılgın bi tshirtle giymeni tavsiye edeceğim.

MODA CADISI dedi ki...

Teşekkür ederim Yeliz :)

Esther: Yorumun için teşekkürler, burası her türlü fikre açık bir blog, farklı düşünceleri görmek beni de sevindiriyor açıkçası.Global bir dünyada yaşıyoruz, sonuçta her alanda tabiki bir etkileşim oluyor kaçınılmaz olarak, ancak Nil veya başka birisinin tarzı ile beni karşılaştırman doğru olmaz çünkü ikimizde farklı karakterleriz, tarzlarımız birbirine uymaz.Dünyada da benim tarzımla paralel giyinen insanlar olması çok normal bir durum ama şunu bilmeni isterim ki, her şeyi uygulayan veya giyen bir insan değilim, trendleri kendi süzgecimden geçirerek kendi stilime uygun hale getiriyorum ve çok farklı seçimler yapmaktan hoşlanan bir insan da değilim, kendi içinde biraz da klasik bir yapım var,belki de bu yönüm seni bu şekilde düşündürmüş olabilir. Kendimi savunacak değilim, sonuçta ben neysem, burda da oyum, blogun başından beri de insanlar bana farklı bir şey söylediğinde onların fikirlerine göre bir şeyleri değiştirme durumum olmadı ama herkesin fikrine de saygım sonsuz, paylaşımın için tekrar teşekkürler.

Adsız dedi ki...

cadı ben önceki adsızlardan biri, artık "1zambak1" diyelim. cok güzel olmuşsun her zamanki gibi... :))hatta bu sefer fazla güzel :)) (kırmızı kalpli bileziği aldıııım) :))))))

1zambak1

MODA CADISI dedi ki...

İnsallah haftasonu giyeceğim Nefes, desteğin için çok teşekkür ederim.

1zambak1: Memnun oldum :)) bilezik çok şeker gerçekten, seveceğini umuyorum, çok teşekkürler.

Esther dedi ki...

MODA CADISI, Noni bana yorum bırakmış, "bu esther sen misin" diye. Kesinlikle ve kesinlikle olaydan haberim yoktur yukarıdaki esther ben değilim. Buna benzer bişey daha önce de başıma gelmişti ve neredeyse bu benim adımı kullanıp ben yazmışım gibi gösteren o sapıkla mahkemelik oluyordum. Özür diledi... Şurada bu konuya değinmiştim.

http://estherinkazani.blogspot.com/2008/12/sahte-blog-sapiklari.html

Ayrıca daha önce iki moda blogu takip ettiğimi söylemiştim ve "moda cadısını okumuyorum çünkü biliyorum onu da okursam alışveriş listem kabaracak ve iflas bayrağını çekicem :)" demiştim.

Bu yanlış anlaşılma için üzgünüm. Ama ne yazık ki böyle anlamsızca hareket etmekte direten insanlar var. Buradan herkese söyleyeyim.. buraya şu yazdığım şekilde gelmeyen hiçbir mesajı benim gönderdiğime inanmayın arkadaşlar. Adımı mail adresimi kullanabilirler ama üye profilimi kullanamazlar, bunu kontrol edin.

Sevgiler ve kolaylıklar diliyorum Moda cadısı...

MODA CADISI dedi ki...

Merhaba Esther, ben de fazla bilgi sahibi olmadığımdan sen olabilir misin acaba diye düşündüm ama bir yandan blogger profili ile gelmediği için de süphelendim.Bak öyle bir postun olduğunu okuduğum halde unutmuşum ama benden yana sorun yok, açıklama için teşekkürler sana da kolay gelsin :))

Adsız dedi ki...

sevgili cadı..
Kabul etmek lazım ki biraz iddialılar... ama vahşi bir cazibesi var bence. (her kes sevecek diye bir şey Y O KK )...sen beğenip almışssın. ohh.. güle güle giy. kim ne derse desin..Kuduruk partiler için harika seçim.
sen yaratırsın kombinlerini en cesurundan.:))
umran

Esther dedi ki...

Bilginiz olsun diye söylüyorum, ben kimsenin adına mesaj atıcak biri değilim, benim adım Esther, dünyada sadece bir tane mi Esther var sanıyorsunuz.. ben sadece fikrimi ortaya koydum. ben şuyum diye bir iddia atmadım, mesaj atan Esther hanımı da tanımam etmem bilmem. eleştiriye biraz açık olsaydınız kötü bir şey yazmadığımı anlardınız, neyse önemli değil. bir de yazdıklarınıza cevap olarak eklemek istiyorum, sizin tarzınızı Nilin tarzıyla kıyaslıyor değilim elbetteki herkesin tarzı farklı ben çok farklı bir şeyden bahsediyorum. bir insanın kendi tarzının olmasından. size eleştirim bu yönde zaten. ayrıca ben size ilk defa yorum yapıyorum, hoşuma giden bir şey olduğun da yorum yaparım tabiki, wangleri beğeniyorum o yüzden yazmak istedim. bu arada sizin daha önce söylediğiniz eleştiriye açığım cümlenize kanmışım. bence biraz daha gerçekci olun. neyse bu benim işim değil, siz daha iyi bilirsiniz benim bir blogum yok sadece takip etmeyi seviyorum. türk moda blogu olarak da bir sizi bir de yeni Nili takip ediyordum.

MODA CADISI dedi ki...

Esther, ben eleştiriye açığım bunu eğer takip ediyorsan zaten pek çok kere görmüşsündür dolayısı ile böyle bir ithamı kabul etmem, görmediysen,linkteki yorumlara bakarak sınırlarımı görebilirsin: http://modacadisi.blogspot.com/2009/01/birazck-mor-dash-of-purple.html
Yazmaya devam etmeni rica ederim,ben zaten kötü bir şey yazdığını söylemedim ama kabul etmek lazım ki iyi de değiller,dediğim gibi farklı sesler duymak hoşuma gider.

julie dedi ki...

Moda cadısının kendi tarzı var veya yok bu tartışılır ama her gelen eleştiriye ve yoruma açık, nezaket sahibi bir insandır orası kesin.Geçmişte benim de yaptığım bir eleştiriye son derece kibar bir uslupla cevap vermişti..

Sırf bu sebepten bile izlenesi bir blogdur modacadısı.İnsansı özelliklerine her daim sahip çıkman dileğiyle sevgiyle kal e mi kuzeyli güzel kadın..

jege dedi ki...

Cadiyi uzun zamandır takip eden biri olarak Esther 'a kesinlikle katilmiyorum,o dedigi kopyalama islemi bencediger turk moda bloglarda daha cok oluyor...
hem diger bloglardan esinlendigine hemde olumsuz elestiri kaldirmadigina ka-tıl-mı-yo-rum..

cok profesyonel yürütuyor bu blogu we ben sahsen buyuk zewkle takip ediyor we ondan esinleniyorum....

daha sık post bekliyorum yalniz,gunde 1-2 yetmiyo..dakka bası post at lutfen :p

hee bu arada benden de botlar iyi puan almadi....

MODA CADISI dedi ki...

Julie ve Jege:Öpüldünüz ;) Jege ben de işim sadece blog yazmak olsa falan diye hayaller kuruyorum ara sıra ama ne mümkün, simdilik günde bir kaç postla idare etmek durumundayız :))

Styleseeking Zurich dedi ki...

Aslinda ben dünden yazicaktim bunu ama neyse kalsin diye düsündüm kendi kendime. Uzun senelerdir bir sürü yabanci blog takip ediyorum ama türkce bloglari bulali uzun süre olmadi. Yorumlara baktigimda ilk gözüme carpan, türkce bloglarda yabancilara göre cok daha olumsuz yorum olmasi. tabiki herkes ayni fikirde degil ama ben birseyi begenmiyorsam yorum da birakmam, vaktimi harcamam bununla. herkes kedince tavsiye vermeye calisiyor ve bazen tamamen alakasiz (bronzlastirici mi?!) yorumlar yapiyor. gereksiz bunlar.

cadicim bence tarzin cok hos ve bloguna bakmak her zaman büyük bir zevk benim icin!

Nesli

MODA CADISI dedi ki...

Çok teşekkür ederim Nesli, evet Türkçe moda blogu dünyası koşulları yabancılara göre daha çetin, hele benim gibi her türlü düşünce burda bulunsun diyorsan bazen ipin ucu kaçabiliyor.

bahar korçan dedi ki...

açıkca moda cadısı ayakkabılar benım alabılecegım tarzda degıller ama emınım sen onları cılgın partılerde ve tam layıkı bır kombınle karsımıza cıkarsın ve yakıstırırsın
ayrıca sort kendı basına cok guzel sortla gıyp resım cekmenıde ayakkabıları tam acıdan gostermek amaclı oldugunu dusunuyorum bırde yenı aldıgın ıkı urunu tek posta sıgdırmak ıcın olabılır ılerleyen gunlerde ıkı parcayıda paska parcalarla kombınleyıp gıyecegıne emınım ıyı gunlerde kullan

bırde beyaz yanı rakı beyazı ojeyle kullanmayı bı denesene merak ettım hanı bıraz ayyakabıyı yumusatmak acısından hanı sıyah oje ayakkabı vamp ne bıleyım belkı kombınlerle degısır

sevgıler

MODA CADISI dedi ki...

Rakı beyazı bence ayakkabının tabiatıyla ters, ben siyahla düşünüyordum hihihihhi..

Adsız dedi ki...

valla çok dandik değiller,püskülleri kıvrılmaz falan diyorsun, öyleyse şahane. hatta topuk şekillerinin daha hoş olduğunu söyleyebilirim. diğerlerine o kadar para vermek ne kadar akıl karı bilemedim. çok param olsa belki. ozman bile 2 kez düşünürdüm :)şu olabilir kendi adıma ben bu kadar yüksek bi ayakkabı giyemezdim. seni sürekli takip eden biri olarak moda olan herşeyi birebir alıp giydiğini kendi tarzın olmadığını asla kabul etmiyorum. takip ettiğin, bu işden keyif aldığın ortada ama kendine uygun olanları aldığını, giydiğini, kullandığını düşünüyorum. ve evet şu çok önemli eleştirsekde, iyi bişiler sölesekde biraz kibar ve nazik olmak. senin hiçbir durumda kaybetmediğin gibi.
gittigidiyor açıklaması için sağol.
SPRNOVA

Brc dedi ki...

sadece ucunda küçük bir penceresi olsaydı güzel olabilirmiş ama bu şekilde gerçekten çok kötü:(

nefes dedi ki...

ayyy çok güldüm bahar korçan yorumuna. 1 öncekinde resmen sölemişin işte beyaz ojeyle giy diye.ben zekalık bi durum göremedim. ama bize eğlence çıkarmış bahar sağol ya. cadımızın zekasıylada oynadılar pes doğrusu. bırakın yahu . aklı başında ve düzgün bişiyler çıkaran insanlara çamurunuzu bulaştırmayın bu kadarıda ayıp.

Adsız dedi ki...

hahahahah neler dönmüş moda cadısı :) sen değilmiydin cadı olan ? aa ama ironiyide göremedin olucak işmi. türlü türlü insan var o insanların ojeleri var, rakı beyazları var. rakı beyazı sürrrr :)
sprnova

Esther dedi ki...

Tabii ki dünyada bir tane Esther yok adım zaten Esther bile değil ben sadece benim adıma ve siteme yönlendirilen yorumların hiçbirine inanmayın ancak yorumlarım şuan olduğu şekildeyse benimdir diyorum. Bu sadece bir yanlış anlaşılmaya karşı aldığım önlem. Sizin adınız esther ama bana dün arkadaşlarım "moda cadısına yazan sen misin" diye sordu. Ben de bu gibi durumlara maruz kalmamak için bir bilgilendirme yapmak istedim...

kılavuzum karga dedi ki...

ya bi gidin yorum kirliliği yaratmayın burda arkadaşım rica edicem cadı fanatik bir okurun olarak eleştirilere açık olmanı takdirle karşılıyorum ancak böyle abuk subuk yorumları lütfen yayınlama artık gerçek okuyucularına haksızlık ediyosun zamanlarını calıyosun...

MODA CADISI dedi ki...

Sevgili arkadaşlar, gelen hoş olmayan yorumları da onayladım, neler olduğunu görünüz diye ancak takdir edersiniz ki benim de sabrımın bir sınırı var ve bu gereksiz yorumları bir süre sonra ne yazık ki bir ilk olarak sileceğim, bundan böyle de bu tarz yorumları onaylamayacağım. Blogun sadık ve gerçek amacı paylaşmak olan okuyucularından bu olanlar için özür diliyorum, kusura bakmasınlar.Bir de son olarak isminiz öyle olsa bile Bahar Korçan,orjinal Bahar Korçan gibi nickleri kullanmamanızı rica edeceğim, burda daha fazla yanlış anlaşılma olsun istemiyorum, anlayışınız için teşekkürler,herkese sevgiler :)

sincity dedi ki...

ben anlamıyorum zaten bu insanları. her kadının (istesin ya da istemesin) kendine ait bir tarzı vardır. bu tarz kullandığı bir aksesuardan, çantasını tutuş şeklinden, ojesine kadar gidebilen bir skalada kendini gösterir. bu açıdan birebir aynı giyinmiş kadınları bile saçından ve makyajından ayırabilirken ve tüm dünya benzer trendlerin rüzgarına kapılmışken birisine kalkıp birilerini taklit ediyorsun (hadi kibarcası esinleniyorsun olsun:) demek mantıklı mıdır yani? bu eleştirileri yapan arkadaşlar kıyafetlerini kendileri mi tasarlıyor, 19.yy korseleriyle mi geziyor yoksa çıplak mı dolaşıyorlar da başkalarının kıyafetlerinde farklılık peşinde koşuyorlar.? zaten burda yapılan cesur bir iş, birilerine dolabını açmak, aldığı ama henüz test sürüşüne çıkarmadığı( malum toplum onayı:) parçaları yayınlama cesareti göstermek üstelik de bunu iyi ya da kötü her durumda yapabilmek her kadının harcı değildir malumunuz. bu açıdan cadıyı ve benzeri blog yazarlarını tebrik etmek lazım.
ayakkabılara gelince klasik parçalar olmadığı için herkesin beğenmesi zor, (zaten her parça herkes beğensin diye yapılsa moda diye bir kavram olmazdı ya neyse..) bu noktada yapılması gereken parçaları doğru kombinleyip uygun tarzı yaratmak. (yoksa ben de tek başına bu ayakkabıları değil louboutin stilettoları izlemeyi tercih ederim:) bunu da cadının modaya bakışına ve önceki kombinlerine bakarak (beslendiği dergi ve blogların etkisini yadsıyan taş olur:) en uygun şekilde yapacağını düşünüyorum. bu yorumlarda çok uzun yazanı cezalandırmak lazım aslında:) benden başla cadı:):),sevgiler..

MODA CADISI dedi ki...

Sincity, mantıklı şeyleri yazan istediği kadar yazabilir :))

şeker dedi ki...

cadı güle güle giy ama ayakkabılar umduğum gibi çıkmadı açıkçası :(
v evet siyah ojeyle kesinlikle çok iyi olur.
bir de estherin ne demek istediğini anlayabiliyorum ve biraz da olsa hak veriyorum, ne yalan söyleyeyim. söylenen her şeyi hakaretmiş gibi algılayıp cadıdan önce savunmaya geçerek "haaağğyııırr sen yanlışsınnn cadıya böyle şeyler söyleyemezsin tımam mııııa" diyenlere ise gülmekle yetindim burdan :)

valeriesrainbow dedi ki...

http://valeriesrainbow.blogspot.com/2009/06/closer-look-at-lindsay-lohan-birthday.html

sen geldin aklıma ve bu post un :)

MODA CADISI dedi ki...

Ya evet gordum bu fotoları insan 595 mi ne dolar verince bikininin bile altına giyiyor heralde :)) Gerçekleri çok daha güzel ama kız haksız sayılmaz :)

valeriesrainbow dedi ki...

O yüzden ztn en iyisini sen yaptın cadı :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...