25 Şubat 2008 Pazartesi

Bugün ne giydim?




Bu aralar sık mı yapmaya başladım bu bölümü ne? Cumartesi günü yine kızlarla buluştuk, Hakan Köse Difference'ta yeni saç kesimlerimizi yaptırdıktan sonra yemek yedik ve ben bunları giydim:



  • Topshop beyaz tshirt

  • Zara siyah şort

  • H&M gri hırka

  • H&M kareli trençkot

  • Chloé ayakkabı

  • Cordello çanta

Çanta, hırka ve trençkot sevgilinin son seyahatinden kendi elleriyle seçilmiştir, nasıl bir erkek için hiç de fena değil, değil mi? Bunca yıllık eğitim meyvelerini veriyor sonunda :))



4 yorum:

wannabeolsen dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

:)) Uzun ve zahmetli bir dönemdi:p Hehe alt yapı vardı ben de kendisini biraz daha işledim ve şekil verdim, evde o kadar çok moda ve stil konuşur oldum ki o da bir şeyleri öğrenmek zorunda kaldı. Pek çok erkeğin hatta pek çok hemcinsimin bilmediği terimleri, tasarımcıları, trendleri bilir durumda, ayrıca alışverişi benim kadar seviyor, özellikle ayakkabı sayısında yarışır durumdayız :)

wannabeolsen dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Mudo'da çok uygun fiyata güzel çantalar oluyor ama haklısın kullanılan malzemeye göre kimileri çok kalitesiz duruyor. Benim de beyaz çantam yoktu, bu kadar büyüğünü de istemiyordum ama sevgili çantanın bir Marc by Marc Jacobs elbiseyle vitrinde kombinlendiğini görünce bu iyi bir şey olmalı deyip almış :)) Eğer bir yerlerde gözüme güzel beyaz çanta ilişirse sana bir hey derim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...