27 Kasım 2007 Salı

Peşmelba :)



Mango magazalarına eskiden daha fazla ugrar ve alısveris yapardım, sonra Zara ve digerleri acıldı, Mango'nun koleksiyonları da tasarım ve kalite olarak kotulesince ilgimi cekmez oldu pek. Onlarda bu durumu farketmiş olacak ki, gecen Nisan'dan beri kendilerine ait giyim markaları olan model/aktris Milla Jovovich ve Carmen Hawk'dan destek aldılar. Yaz koleksiyonu yine beni pek tatmin etmemisti ama bu kıs gelen gece koleksiyonundan seftali tonlarında, ucusan, tiril tiril elbise ilgimi cekmeyi basardı. Önceleri kendisiyle pek ilgilenmedim, zira çok fazla dugun, acılıs ve kokteyle katılan bir insan degilimdir, para ödeyip dolabımda yatmasını istemem. ( Gerci elbisenin fiyatı 109,00 tl, benzerlerine oranla ucuz bile denebilir) Neyse, bir gun elbiseyi resimde Diane Kruger'ın kullandığı sekilde gorunce elbiseye ilgim daha bir arttı, kıs sezonunda opak corap ve sal ile tamamlayacagınız elbise yaz sezonunda yuksek topuklu sandaletler ve hafif bronz bir tenle ( biliyorum biliyorum gunes zararlı, ben de pek cıkmıyorum zaten, sadece hayal ediyorum) pek hos olabilirdi. Sadece merakımı gidermek icin, gecen haftasonu Kanyon Mango magazasında kendisine sans verip denemeye karar verdim. Kucuk bedeni kalmamıstı, satıs gorevlisi arkadasın kalıbı kucuk uyarısıyla medium u denedim, sonuc olumsuzdu dolayısıyla tam olarak nasıl durduguna dair bir sonuc elde edemeden oradan ayrıldım, diğer magazalarda sansımı denemeye karar verdim. Elbisenin iki kucuk kusurunu yazmadan edemeyeceğim, biri boyundan baglanan askıların materyali, digeri de % 100 polyester olması, uygun fiyatın sebebi için yeterince acıklayıcı sanırım, yine de fiyatına oranla durusu takdire değer. Eger yılbasında partide giymek için bir elbise arıyorsanız, katılacagınız bir dugun varsa bu elbiseye de bir goz atın, Mango'dan aldıgınız bir elbiseyi baskasında gorme olasılıgınız yuksek olsa da, daha sonrası icin kullanacaksanız sorun olmayacaktır. Elbiseyi deneme sansım olursa yine yazacagım, hatta kalırsa indirimde almayı da dusunebilirim.
Dip not: Kanyon demişken haftasonu Sıpsevdi ( The Heartbreak Kid) adlı filme gittik. Ben Stiller ve Michelle Monaghan'ın bas rollerde oldugu bu romantik komedi, bize eglenceli bir kac saat gecirtti, fazla bir sey beklemediginiz takdirde onerilir :)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...