1 Şubat 2009 Pazar

Primark S/S 09









Ülkemizde uygulanan ama 2009 yılı içersinde kalkacağı söylenen Çin kotası sonrasında ülkemize gelmesi beklenen İngiltere'nin uygun fiyatlı sokak modası markalarından Primark'ın yaz koleksiyonuna küçük bir bakış atalım istedim, renkli, cıvıl cıvıl ve tam yazlık.
In english: Britain's one of the biggest high street fashion brand Primark is expected to be here after 2009. Before they are here, I want to take a glimpse at their S/S 09 look book which seems very colorful, fresh and summery.
Catwalkqueen.tv

13 yorum:

Unknown dedi ki...

1. elbise güzelmiş, sandaletlerde:)) ne mutlu ki bu yaz yine gladyatörler var.

ZET Fashion dedi ki...

Koyduklarinin hepsi cok guzel, en kisa zaman da gelsin bekliyoruz :)

be dedi ki...

ya ben istemiyorum H&M inde primark ında forever21 nında gelmesini o zmn herkes de olucak mangoya donucekler biraz bencilce ama gelmesinler = )

Unknown dedi ki...

Be, bir cadı olarak bu düşünce benim de ara ara aklımdan geçmiyor değil nıhahahahha....

yasmin dedi ki...

birinciye bittim, cadı wishlist uzuyo benim ne olcak bu halim bilinmez...
yaseminin wish listi+kriz+yeni üniv mezunu olmasının cabası=alınamayan/alınamayacak olan istekler =(

DuruButik dedi ki...

çok güzel görünüyorlar.eh ne diyelim bir önca gelsin primark!:))

zui dedi ki...

3. elbise!
ama evet katılıyorum gelmesinler herkesde olmasın:P

Flame dedi ki...

Kararsız kaldım gelsinler mi gelmesinler mi yaaa :)
Benciller sizi gidi :))))

oniomaniac dedi ki...

yep, no more China quota for garments and fabrics in Turkey started in January.
i hope we will have them in Turkey but i don't know about the prices because GAP is usually cheap in USA but in Turkey it is relatively expensive.

Unknown dedi ki...

Yeah you're right, they may not be as cheap as in other countries, we'll see and GAP is ridicilously expensive.

Stilcatcher dedi ki...

Vala bence de gelmeseler:))Cılkı çıkacak:)

Adsız dedi ki...

ooff primarka bayılıyorum ben yaaa ingilteredeki devasa mağazalarından saatlerce çıkamıyordum. ama eminim ki buraya gelince o ucuz ucuz güzelim şeyleri bize en az 3 katına satarlar.

Kocasını Seven Kadın dedi ki...

4.ve 5. çok güzel :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...