4 Şubat 2009 Çarşamba

Mor hırka








Sebnem mor hırka diye diye bana giydirdi sonunda :) Keşke daha çok giysem dediğim içi ekoseli duruma göre çıkabilen bir parçası bulunan vintage trençkotumu giydim, çok şeker bir şey ama ben hakkını pek veremiyorum. Kıyafetin dışı ve saçlarım ( Yandan ayırıp içe kıvırarak topladım) retro ama içi fazlasıyla modern oldu ve dışına göre sıradan bir şeyler giydim. Hava daha guzel ve benim keyfim daha yerinde olsaydı, elbise ile giymeyi isterdim çünkü daha uygun ve hoş olurdu. Resimler yine pek iyi değil, yine görmezden gelin ;)


  • Hırka, şal : H&M
  • Tişört: River Island

  • Jean: Mavi

  • Çizme: Marni

  • Çanta: LV

  • Yüzük: 3C
  • Trenckot:Vintage




In english: One of my dear readers Sebnem commented on that I have to wear my purple cardigans more, today I did. I also wore my lovely vintage trench which I wish I could wear more. The outside of the look and my hair are a little retro ( I parted my hair from the side and twisted to inside ) but not the inside. I wish I could wear better clothes other than ordinary for example a dress to complement the beautiful trench, I am just lack of mood and warm weather, maybe next time. The photos are not the finest but please pretend they are ok ;)

  • Cardi and scarf: H&M

  • Tee: River Island

  • Jean: Mavi

  • Boots: Marni

  • Bag: LV

  • Ring: 3C

  • Trenc: Vintage

28 yorum:

Fashioncholic Girl dedi ki...

hırka-jean-şal uyumu süper olmuş cadı'cım :D

Adsız dedi ki...

ilk resimde ilkokulda ki ogretmenime benzettim hic begenmedim trenckotunu acikcasi biraz anneanne isi gibi geldi gozume

tuguna dedi ki...

tesekkurler cadi:) cok begenim, bu mor hirkan da guzelmis. trenckotu ayrica begendigimi de ekleyeyim.

Adsız dedi ki...

trençkot mükemmel. bayıldım, yüzük de öyle. diğer parçaları pek tarzım olmadığındna beğenmedim. fakat saçını merak ettim, keşke yüzün kapalı da olsa saç modelini görebilseydik.
bu 'vintage' olan trençkot nerede satılıyor acaba?

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Trençkot süper süper :) İçinin ekoseli olmasına bittim diyebilirim :) Tam yeni mi acaba diye düşünüyordum ki "hakkını veremiyorum" yazdığını okudum, bence kesinlikle daha sık giymelisin.
Bir de eklemek istiyorum fotoğraflarının her ne kadar kötü oldupunu söylesen de şu eklediğin küçük kelebekler turtalar falan çok başarılı :)

be dedi ki...

trenckot un yakasını pek sevmedım ama icinin deseni cok gusel zaten genelde cantaların ıclerınıde boyle guzel desenler yapıyorlar bare cift taraflı yapsalarda ıse yarasa = )

Adsız dedi ki...

hi there, could you sell this coat to me, i live in london and im very interested!

zui dedi ki...

bende tatlısukırosunun sorduğu aynıyı soruyu sormak istiyorum :]

kılavuzum karga dedi ki...

yüzüğe bayıldım...
cadı aklıma sabah işe gelirken bir soru takıldı...şimdi eğer gittigidiyor.comda kıyafet satışı yapacaksan sadece kendi bedeninimi satacaksın yoksa bir ürününü her bedenini bulabilecekmiyiz:)

Unknown dedi ki...

F.C, Tuguna, Be: Tesekkurler.
Adsız: Benzetmene çok güldüm yaa :)
T.S.K: Denedim cekmeyi ama duzgun olmadı, ben de koymadım.Trençkot fanatik ebay kullanıcısı oldugum zamanlardan, 3 sene once falan almıştım.
A.C.: Tesekkürler,onları işte göz boyamak için kullanıyorum, anlaşılan başarmışım :p :))

Poell: Thank you,I might sell it,could you please email me your offer modacadisi@gmail.com

Karga: Merci.Yeni sattığım şeylerin bulursam farklı bedenlerini koymayı düşünüyorum :)

Adsız dedi ki...

sakın satmaaaa trenckotu
cok güzel

zui dedi ki...

aa ama sen satmaya başladın mı benim haberim yokkk

Unknown dedi ki...

Betsy: Teşekkürler, hakkını verecek birinde olmasını tercih ederim ama belki dedim zaten :)

Zui: Hayır başlamadım,sadece Poell öyle bir sey dedi diye teklif gonder dedim. Henuz urun ayırdım ama resim çekme,gittigidiyora post etme olayına başlamadım zaten haberiniz olur, sanırım ancak 2 hafta içinde bunu gerçekleştirebilirim.

Yeliz dedi ki...

cadı, trençkotun boyu bıraz kısa olsa sanki daha iyi duracak gibi ne dersin? rengi ve modeli güzelmiş

Unknown dedi ki...

Yeliz evet ben de öyle düşünüyorum hatta benden daha uzun birinde daha iyi duracağı görüsündeyim, kestirmekte istemedim, zaten talep çıktı daha iyi değerlendirecek birine gitsin isterim :)

Nil dedi ki...

Çizme ve trençkot thumbs up!

Adsız dedi ki...

kombin hoş olmuş. trençkotun bayağı bi gerilere götürdü beni. annemin gençlik yıllarından kalma bi fotoğrafı var. orada çok kokoş bi arkadaşının üstünde benzeri vardı. çok beğenmiştim. sana çok yakışmış. ben değerlendirebilirmiyim cadı :))) boyum 172 ama topukla 185 falanım. bedende sıkıntı yaşarım ama. 40 beden giyiyorum ben :((

alis dedi ki...

Cadı bişeyler satmaya başlayınca gittigidiyor linki vericeksin di mi? Bir de nasıl ödeme alıcaksın, paypal'le mi? Ebay kullanıyorum ama gittigidiyor hiç kullanmadım, en son baktığımda tek bir listingden 5 farklı ürün satanlar vardı. Raconuna yabancıyım anlayacağın:P

Unknown dedi ki...

Nil: x
Nefes: Evet nostaljik çok, giyince kendimi savaş yıllarındaki kadınlar gibi hissettim desem yeridir, bana biraz büyük ama emin olamadım olur mu, belki de tam ölçmek lazım omuzları falan.

Unknown dedi ki...

Merhaba Alis, evet yanda logo gibi bir şey olacak ürünlerin ana sayfasına ordan yönlendirmeyi düşünüyorum, bir de her hafta eklenenleri size haber vereceğim. Aslında ben de senden farklı değilim hiç gittigidiyordan bir şey alıp satmadım :) Orayı kullanınca paypali kullanamayız sanırım ama listingler ayrı ayrı olacak ondan eminim, hep beraber öğreneceğiz.

Adsız dedi ki...

moda cadısı onu satışa sunduğun zaman cidden haber ver. almayı düşünüyorum. çok aradığım ama bulamadığım bi modeldi.sevgiler :))

Adsız dedi ki...

Hi

I dont know if here s the right place to ask about this but

I always wondered about your hair style. Since you care about privacy, and hide your face(which I totally support) its not easy to follow your hair style. For me its %50 of a person's image. Can you tell me bout that? What do you think when it comes to hair style? Do you spend a lot of time on that?

Hmm. Maybe this can be another weeks topic.:)

with love, Mitja

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben uzun zamandır gg üzeinden alım ve satış yapıyorum. ödeme sistemi çok güvenli zaten en büyük avantajı da o. alıcı ürünü kazandıktan sonra siteye entegre sısteme öduyor satıcı malı kargoladıktan sonra da alıcının 3 gun malı ınceleme suresı var. bu sure ıcınde mala onay verırse para satıcının hesabına gecıyor. dıyelım gıcıklıgına vermedı onay ozaman da sıstem otomatık onay verıyor. yanı satıcı anlattıgından baska ya da hatalı urun gondermedıgı surece bır sorun cıkmaz.
ayrıca cadı sana tavsıyem hemen al fıyatı yerıne acık arttırmaları tercıh etmen. cunku ınsanlar hemen al yapmaya cekınıyorlar ama acık arttırma psıkolojısı olarak ederı arttırdıkca arttırıyorlar. ben de çözemedım ama kıyafetlerının degerını bulmasını ıstıyrsan bunu onerırım.::)
bir de türk ınsanları sorun bulmak ıcın ugrasıyor nedense. o yuzden tum urunlerının kucucuk bır canta bıle olsa olabıldıgı kadar her acıdan cekılmıs fotolarını eklemenı onerırım. sonra mesela ınsanlar " aa bu kotun arkada ceplerı mı varmıs bılsem almazdım.." tadında acaıp yorumlar yapabılıyorlar..:)

Unknown dedi ki...

Sincity: Açıklamaların ve tavsiyelern için teşekkürler, sonuçta ebay'de deneyimliyim ama gg'la ilgili hiç deneyimim yok, verdiğin bilgiler çok yararlı oldu.Yorumları tahmin etmek zor değil,çok resim ve ayrıntılı açıklama gerek demek ki, tekrar tesekkürler.

Mitja: Thank you for the comment. I think hair is important but I don't think the percentage is that high :)However I am very aware that the beautiful,long and healty hair helps your image to be perceived better.With a great hair everything seems better, it's like a great piece of accessory. My hair is very vulnarable,thin,frizzy,uncontrolable, wavy, in short not the best kind of hair :( I always desire long and shiny healty hair but it's not possible in my case because the ends get worse if I tried to keep them longer so I have to cut it regularly. I had a short haircut last summer now I am waiting it to be grown, now my hair is a tad longer than mid lenght :) I sometimes try to put a picture of my hair but in this particular post I couldn't succeed to have a nice photo and just gave it up. In an ideal case I would like to wear my hair with almost straight or wavy blow, wavy helps it to look full and more.If I don't have enough time or not in my mood, I just grab bobby pins and make a natural bun kind of thing.I sometimes wear my hair wavy like beach hair.I love using head bands and bows on my hair. I wish a had a better hair type, I always admired the people who had long hair.I use glossy shampoo and curl maker from Fekkai, some moisture masks from different brands and some freeze ease products or serums from John Freida and I'm open to any product suggestions if you have some. In case you haven't seen some of my old posts, I am posting some just to give you an idea
http://modacadisi.blogspot.com/2009/01/just-another-weekend.html

http://modacadisi.blogspot.com/2009/01/cumartesi.html

http://modacadisi.blogspot.com/2008/11/krmz-bere.html

http://modacadisi.blogspot.com/2008/11/bow-wow.html

http://modacadisi.blogspot.com/2008/11/patiricia-fieldin-peinde.html


I hope I've expressed myself well and I'll try to post more of my hair styles from now on.

Unknown dedi ki...

selam
gittigidiyor linkini iletirmisin
tşk

Unknown dedi ki...

Merhaba Başak, henuz satışa başlamadım, onunla ilgili ayrı bir post yapacağım. İlgine teşekkürler.

nilay dedi ki...

Aaaa cadı trençkotu satmışsın! Satacağını bilmiyordum, postunu okuduğumda beğenmiştim. Elinde başka var mı yada nerden bulabiliriz ki? :/

Unknown dedi ki...

İlk GG satışımda yer alan parçalardan biriydi, elimde ne yazık ki yok, vintage bir parçaydı zaten ben de ebayden almıştım. Her hafta başka bir şeyler koymaya calışıyorum, belki daha sonra hosuna giden bir parça çıkar,ilgine teşekkür ederim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...