15 Şubat 2009 Pazar

Mesaj


Bilindiği üzere New York Moda haftası 12 Şubat'tan itibaren başladı. Konuyla ilgili olarak çeşitli yazıları okurken gözüme ilişen ve beni güldüren bir görüntüyü sizlerle paylaşmak istedim. 14 Şubat Cumartesi günü yapılan Alexander Wang defilesinde koleksiyonu beğenmesem de, tasarımcının modellere mesajını çok sevimli buldum.
In English: As majority of you know New York Fashion Week A/W09 has been kicked off on 12th of February. While I was going through news, I came by a photo which made me laugh a lot. Alexander Wang show was on 14th February Saturday, I can say I'm not a big fan of the A/W 09 collection but I think his message to models was very sweet.

8 yorum:

Adsız dedi ki...

cadıcım sevgililer gününde ne giydiğini yayınlıcaksın demiii? bu arada bugün dergide görünce aklıma geldi stam bag i neden takmıyorsun artık yahu özledikk:)

Styleseeking Zurich dedi ki...

cadi tekrar tesekkürler ödülünü blogumuza ekledik! henüz yeni koleksiyonlara bakamadim ben umarim beklentilerimi bosa cikarmazlar.. :)

<3

Nesli

Styleseeking Zurich dedi ki...

check out our blog, there is something for you~

MiJi and Nesli <3

What is Reality Anyway? dedi ki...

i love that! i was suppose to be there so sad haha. xx

kılavuzum karga dedi ki...

inceledim siteyi fiyatlar gerçekten uygun ama alacak pek birşey bulamadım blogdaki mor manto dışında birde bir elbise beğendim param olunca alıcam :))

kılavuzum karga dedi ki...

sabah sabah ayılamadım sanırım daha üstte yaptıgım yorum aslında bir alttaki posta ait ona göre değerlendirin lütfen :))

Unknown dedi ki...

Tuğba: Sevgililer gününde özel bir şey yapmadım, benim için özel bir gün değil, normal bir cumartesi günüydü, yaptıklarımı anlatıp, giydiğimi sizinle tabi paylaşacağım ama fazla ümitlenmeyin :)

Nesli ve Mi-Ji: Wang'in koleksiyonu tekrar ve özelliksiz gibi, bisikletçi taytları bir felaket, of süpermiş dediğim parça nerdeyse yok gibi.Ödül için teşekkürler, gördüm ki beni hakkımda 10 şey için de taglemişsiniz, bu tag işine hiç bulaşmamam gerektiğini biliyordum :))))))))

Krystal: I know you went over with the career choice, how is that going?

Karga: Ben seni anladım şeker, yorma kendini :)

Styleseeking Zurich dedi ki...

Tagi yapmak istemeyegini düsünmüstüm zaten ama napiyim merakliyim iste. :) sana kalmis istemiyorsan yapmana gerek yok tabiki.

<3

Nesli

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...