26 Mayıs 2008 Pazartesi

Cadıyla festival modası








Benim dışımdaki insanların çoğu da tabiki rahat giyinmeye dikkat etmişlerdi ama ah kıyafetine bayıldım dediğim insan çok olmadı, zaten herkesi çaktırmadan çekmeye çalıştığım için istediğim gibi pozlar elde edemedim, fotoğraflara sevdiklerimi çektim anlamını yüklemeyin lütfen. Şortlar, uzun elbiseler, bol trapez kısa elbiseler, düz sandaletler,babetler festivalin en çok tercih edilenleriydi, buyrun siz de bakın. Bu da artık festival konusunu içeren son yazım olsun :p

2 yorum:

Adsız dedi ki...

tamam çizme bot çirkin bacağıda güzel gösteriyor tezi bana ait ama yaz sıcağında ortalık cayır cayır yanarken çizme bot giymek nedir? insanın ayağı mantar olur valla... ne güze söylemiş bahar korçan "moda bu kadar ciddiye alınacak birşey değildir" ama bizim ülke kızları malesef hepsi birer moda ikonu.

Unknown dedi ki...

Haklısın, ayrıca kovboy çizmesi tipinde olanların modası geçeli en az bir 5 sene oluyor :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...