4 Mayıs 2008 Pazar

Bugün ne giydim? ( Toplu gösterim)






Maç seyrederken 15. dakikada giden elektrikler, bir süredir ihmal ettiğim blogumu hatırlattı, insan elektrik olmayınca yapacak fazla şey bulamıyor :)Gelin görün ki geçici bir süre bulduğum internet bağlantısı da bana yardımcı olamadı, dolayısıyla post bugune kaldı. Geçen hafta fotoğrafını çekip, yazmaya vakit bulamadığım kıyafetleri sizinle 3 film arka arkaya havasında paylaşmak istedim.

Pazartesi: Hava hala kış mevsiminden şarkılar çalmakta, çareyi renklerin vereceği enerjide aradım:

* Topshop jean
* Zara hırka, rengine bayıldım.
* Ginatricot tshirt
* Bershka şal
* Siyah botlar Amsterdam'dan

Burada elimdeki oje Chanel "Blue Satin" , belki kullanmak isteyip emin olamayanlar için bir fikir verebilir diye yakın çektim ama fotonun çok iyi olduğu söylenemez. Chanel'in 219 numaralı limited edition Black Satin'ini de kullanmış biri olarak aralarında çok büyük fark olduğunu söyleyemeyeceğim, ojenin lacivert olduğu çoook dikkat edilirse "belki" anlaşılıyor,biraz daha maviye dönük yapabilirlerdi diye düşünüyorum.

Gelelim sıradaki kıyafetimize geçen hafta cuma, hava fena diildi,ben de böyle daha bir özenli giyindim:

* Citizens of humanity jean
* Zara tshirt
* Topshop deri ceket
* Marc by Marc Jacobs ayakkabı
* Mango kemer
* LV çanta


Son kıyafetimiz cumartesiden, hava guzel ama ben biraz uykusuz ve yorgundum:

* Seven for all mankind jean
* Oysho tshirt
* H&M hırka
* Zara kemer
* LV çanta
* Ayakkabı Converse ( Evet benim de beyaz Converselerim var :p)

İşte geçen haftanın özeti aşağı yukarı böyle sevgili okurlar, bu hafta daha çok yazmayı umuyorum.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Blogunu keşfedeli çok olmadı:)
Çok eğelnceli.Özellikle ne giydim köşen:)
Bilmelisin ki Sana kesinlikle uzun ceket çok yakışıyor gerek zara hırkan gerek trançkot' un.

Adsız dedi ki...

işte bu resme bayılıomm çok hoş yaaaa süpersin:)gizem_li

Adsız dedi ki...

amsterdam dan aldigin botlar hangi magazandi adini hatirliyo musun?

Unknown dedi ki...

Tesadüfen ben de bu botları giydim bugun ve aynı sorunun cevabını düşündüm, nerden almıştım acaba bunları diye, bavula sığmadığı için kutuyu atmıştım, içinde de bir şey yazmıyor,tek diyebileceğim Kalverstaat civarındaki lokal ayakkabıcılardan biriydi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...