26 Mayıs 2008 Pazartesi

Bugün ne giydim?




Pazar günü yoğun ve eğlenceli bir gündü, hem Red Bull Flugtag'a hem de daha önce dediğim gibi Chill-out festivaline gidildi. Bol bol yenildi, içildi, müzik dinlendi, eğlenildi, güzel bir pazar günüydü. Sıcağında etkisiyle ve bir önceki yazıda yazdığım gibi ben şorta yöneldim işte kıyafet envanterim:



  • Zara üst ve sort

  • İçteki bluz Topshop

  • Sandaletler Nine West

  • Kolyeler H&M ve Accessorize

  • Beyaz kocaman çantamı aldım ve Marc by Marc Jacobs mavi aviator gözlüğümü taktım

Çok fazla hareket olunca sunu farkettim ki, üstümdeki gibi birşey yerine daha az buruşma ihtimali olan bir şey giyebilirmişim ;)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Siyah beyaz uyum çok güzel!Sandaletler ve şort bütünlük sağlamış.Ellerde herhangi bir takı olmayışıda sadeliğe tuz biber olmuş!

Güzel olmuş yani :)

Flame dedi ki...

Buruştu mu bilmem ama çok yakışmış. çok cesur giyinmişsin :) ama açık havaya yakışır güzel bir kıyafet seçmişsin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...