8 Ekim 2011 Cumartesi

H&M hediye çeklerini kazananlar belli oldu


Merhaba! Sonunda yorumlar 50ye ulaştı. 25 sıradaki kişi Arzu Akdağ ve 50. sıradaki sarı mercimek 50 tlik H&M çeklerinin sahibi oldular, kendilerini tebrik ediyor ve iyi alışverişler diliyorum. :)

Sevgili Arzu ve sarı mercimek bana twitter veya fan pagede beni izlediğiniz profil isimlerinizle beraber ( evet maalesef yarışma sartların uygunluğunuzu kontrol etmek durumundayım :) ) ad, soyad, adres ve telefon bilgilerinizi hemen modacadisi@gmail.com adresine yollarsanız, çeklerinize  en kısa zamanda kavuşursunuz.

hm.com

3 yorum:

Arzu Akdağ dedi ki...

Çok teşekkür ederim. Ben kazanmışım bilgilerimi gönderdim. Hafta sonuda geldi doğru HM istanbul foruma :) Sevgiler..

moda dedi ki...

güzel bir kampanya, bu ve benzeri kampanyaları bloglarda görmek gerçekten çok güzel...

sarı mercimek dedi ki...

teşekkürler moda cadısı bugün geldi paketim :) hafta sonu marmara forumdayım bende :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...