7 Ekim 2011 Cuma

Friday I'm in love


Bugün güzel bir cuma. Hava güneşli, ben keyifli, 1 haftadır uzaklarda olan sevgili yolda, tatile çıkmaya 2 gün kala ben mutluyum :). Bu mutluluğumun bir kısmını sizinle de paylaşmak, bugün sizi de el verdiğince mutlu etmek istiyorum, ama nasıl?

Marmara Forum Alışveriş Merkezi'ni duymuşsunuzdur. Bu alışveriş merkezi en büyük H&M mağazasına sahip olmakla beraber, 1-9 Ekim tarihlerinde bir de moda haftasına da ev sahipliği yapmaktadır. Bu moda haftası ünlülerin sanat eseri kıvamında şapkalarını içeren bir sergi, defileler, güzellik noktaları ile bir festival havası estirirken, mesela bugün saat 20:00'de başlayacak defileye giderseniz Vogue Türkiye'nin Temmuz sayısı kapağında yakışıklı Jon Kortajarena ile arz-ı endam eden, tarzını benim fazlasıyla beğendiğim ünlü model Dree Hemingway'i podyumda izleyebilirsiniz.

En büyük H&M orada dedim ya işte bu kısmı sizi fazlasıyla ilgilendiriyor çünkü bugün 2 kişiye 50şer tllik H&M hediye çeki vereceğim. Bu çekler yalnızca Marmara Forum H&M' de geçerli olacak ve sahiplerine şöyle ulaşacak:

* Beni twitterdan takip etmeli ya da blogumun sayfasını Facebook'ta beğenmelisiniz. ( Beni bir de arkadaş listenize eklemek isterseniz ki, bu yarışma koşulu değil, iste profil sayfam bu . Beklerim :) )

* Bu postun altına yeni sezondan en çok almak istediğim şey .......  ( İlla H&M olması gerekmiyor) diye yorum bırakmanızı rica ediyorum çünkü neleri beğendiğinizi merak ediyorum.

* Bu yorumlardan 25. ve 50. kişi çeklerin sahibi olur, unutmayın herkesin 1 yorum bırakma hakkı var!.

Yorumlar istenilen sayıya ulaştığında, muhtemelen akşama doğru sonuçları açıklayacağım.

Herkese mutlu cumalar, iyi şanslar!

54 yorum:

Dolce vita dedi ki...

sevgili cadı ben kırmızı kaşe paltoyu cok istiyorum :)sevgiler küçük çelebi

gamiize dedi ki...

HM in yeni conscious collectionunda bir tencel mont beğendim de bilmiyorum ki gelirmi türkiyeye :(

ceren dedi ki...

Krem rengi, bol paça, yüksek bel, yumuşacık yünden pantolon istiyoruuuumm, evet!

sümeyye dedi ki...

yeni sezondan en çok almak istediğim şey zümrüt yeşili bir kazak :)

Gozyigit dedi ki...

pastel yesil bir kaban (ki zara'da gordum) ve kalin topuk bantli kahve tonda bir pabuc (ki bunu da h&m'de gordum) almak isterim. gokce

burcu dedi ki...

H&M de siyah uzun çizmelerle kombinledikleri siyah bir elbise var geniş yakalı uzun kollu İşte o elbisede o bot da benm olacak ;)) Ha hediye kuponu çıkrsa pek sevinirim bittabii!!

Sevda dedi ki...

Bordo renkli ne varsa benim olabilir bu sene:))

buuby. dedi ki...

kıppkırmızı bir palto almak istiyorum! :))

albesa dedi ki...

bir değil bir çok şey alasım var aslında:)
ama camel rengi kaşmir kazak, mini puantiyeli elbise,ekose desenli pantolon ve yüksek belli kalem etek
SEVGİLER

funda dedi ki...

bu yarışmayı kazanmayı çok istiyorum en çok almak istediğim şey elbise.funda tekeş funda_tekes07@hotmail.com

. dedi ki...

twitter &facebook missions comlete! ;)


yeni sezondan en çok almak istediğim şey süet makosenler!

Ebru dedi ki...

yeni sezondan en çok almak istediğim şey capcanlııı sık bir cekett

twitter hesabınızı ve facebook hesabınızı takip ediyorum umarım kazanırım :D

Adsız dedi ki...

Metalik renk tonunda bi pantolon istiyorummm ispanyol paca ve yuksek bel harika olabilir.

benimadımkırmızı dedi ki...

Bu postun altına yeni sezondan en çok almak istediğim şey bir "çizme"

emine dedi ki...

güzel bir çanta almak istiyorum

özge dedi ki...

twitterdan takibe aldım (ozgesari)

bu sezon en çok almak istediğim şey chunky knit tarzı kazaklar:)

Mükrime Kasap dedi ki...

Facebookta takıpcınızım

yeni sezondan en çok almak istediğim şey kırmızı sık bir kazak :) dikkati her yonden cekmek için :)

Funny Me dedi ki...

merhaba, tüm şartları yerine getirdim.
yeni sezondan en çok almak istediğim şey yeni bir trenckot.
şeyda

Ezgi KASAP dedi ki...

Yeni sezondan en çok almak istediğim şey muhtesem guzel bir cantaa canta koleksiyonuma fayda katıcaktır. :)

Beyaz İnci dedi ki...

şartlar tmm yeni sezonda deri ceket istiyorum hadi inşallah kazanırım:)

cicikan dedi ki...

izleyicin oldum
blogumda duyurdum
face grubuna katıldım
face adım ecrin nihalati

kampanyayı faceimde duyurdumm
http://www.facebook.com/cicikan


twitterda takibe aldım

http://twitter.com/#!/cicikan
nihal kuru
nihal_kuru80@mynet.com

Masum İnciler dedi ki...

şartları yerine getirdim twitterda masumkedi87 olarak takipteyim facetede takip ediyorum
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000695133393
Bu sezon almayı düşündüğüm ilk ürün Perlina 30175 kodlu yelek çok hoşuma gitti ilk gördüğümde :)
masuminciler@hotmail.com.tr

Hülya Eren dedi ki...

Bu sezon almak istediğim parça Matraş bir deri çanta.İnşallah şanslı olabailirim.Sevgiler

hande şen dedi ki...

dünn marmara forumdaydımmmm sergilenen şapkalaraa bayıldımmm :)

Arzu Akdağ dedi ki...

Merhabalar. Benim bu sezon almak istediğim parça Hakan Yıldırımın herhangi bir elbisesi. Yeterki Hakan Yıldırım tasarımı olsun. Kotona gelecek diye bekliyordum ama bu sene anlaşmamız yok dedi çalışan bayan doğrumu acaba. Eğer doğruysa çok üzüldüm.

gamzeak dedi ki...

kendime harika bir ceket almak istiyorum H&M DEN başkasında bulaam bunu :)
gamzemcmv@hotmail.com

Unknown dedi ki...

ışıltılı bir kazak deri kloş etek muhakkak dolaba girecek bu sezon

reyhane dedi ki...

Merhaba,twitterda takipteydim,face de geldim..Yeni sezondan en çok almak istediğim şey gömleklerrrr...

irem dedi ki...

bu sezon ennn çok acne pistol botlardan almak istiyorum =) benzerleri de olabilir, hatta h&m'de de var ama orjinali olsa ne güzel olur değil mi =)

Adsız dedi ki...

uff ben bu sezon en çok ördek başı yeşili diye tabir edilen renkte deri ceket istiyorum :)
yizzz

Bi dedi ki...

Twitter'dan takibe aldım.(Sombresoleil)

Wedge boot diye tabir edilen botlardan bir tane edinmeliyim diye düşünüyor, bu güzey hediye için teşekkür ediyorum=)

eklojit dedi ki...

üzerinde leopar dseni olan trençkot istiyorum:))

Ahu dedi ki...

Bootie'lere ve h&m organik koleksiyonundan birkac parcaya hayir diyemem.

Adsız dedi ki...

bu sezon alexanderw ang in hala turkiyeye gelmeyen anais silver pumps larini ve comme des garcons nun asimetrik ceketini alicam..

Nurtac
gs_magistral@hotmail.com

Adsız dedi ki...

pardon da 25. ve 50. demişsin neden ilk yorumu yazsınlar ki?

ocean dedi ki...

yeni sezondan en çok almak istediğim şey bebe yakalı birşey:)

meral K dedi ki...

yeni sezondan sık bir takım almak istiyorum.

Trends by sevi dedi ki...

sartları karsıladım:))

http://trendsbysevi.blogspot.com/

cidemcicek dedi ki...

Bu sezon almayı istediğim şey bir kürk, bir tasma kolye ve bir jeffrey campbell lita ayakkabı. Aslında daha çok şey var ama bu kadar yeter şimdilik :))

kontes dedi ki...

deri pantolon istiyorum deli gibiiiiiii

Secondhandchance dedi ki...

Yeni sezondan en çok almak istediğim şey,
metalik skinny pantolon ;)

secondhand-chance.blogspot.com

nilerk dedi ki...

yeni yılda en çok istediğim şey sarı bir trençkot ile siyah yüksek bel bir etek hani 60lar dan çıkmış gibi...

Moonlight dedi ki...

Yeni sezondan en çok almak istediğim şey, kaliteli ve her daim kullanılabilecek, zamansız bir manto. Bir de alçak topuklu ve rahat bir bot fena olmazdı... Twitter hesabımda uzun zamandır takip ediyorum... Öncesinde de yıllardır blogu takip ediyorum.

Adsız dedi ki...

tek yorum yapan ben olacağım sanırım.. cumartesiye hasta ve yanlız giren biri için bu belki benim yüzümü güldürür cadı? :(

bu sezon mutlaka almayı düşündüğüm şey kahverengi az topuklu bir kovboy çizmesi.. :)

eylulhande@gmail.com

goze dedi ki...

yeni sezondan en çok almak istediğim şey H&M MAN de gördüğüm kahverengi botlar :))

Devamı: http://modacadisi.blogspot.com/2011/10/friday-im-in-love.html#ixzz1a5Bkt8cK

playlist-anbul dedi ki...

yeni sezondan en çok almak istediğim şey Hunter bot :)

Serra Arabacıoğlu Işık dedi ki...

Bu sezon en cok almak istedigim sey peter pan collar olsa gerek :)

Baris Ergin dedi ki...

Yeni sezondan en cok almak istedigim sey, web sitesinde gordugumden beri listemin en basinda yer alan Cardigan, bayildim tek kelimeyle!

Adsız dedi ki...

Yeni sezonda almak istediğim en çok şey İspanyol paça bı kot :)

Melis Ağgül

sarı mercimek dedi ki...

geç mi kaldım bilmiyorum ama şansımı deneyeyim bende :)
en çok almak istediğim diye sınırlandırmam çok zor cidden çünkü bu sezonda bir sürü parçayı gözüme kestirdim :) ama bu aralar özellikle rüyalarıma giren ayakkabı şudur :

http://www.lacoste.com/#/catalogue-women-shoes-sportswear-722srw2873

6.sıradaki mavi olan:)

zeynep dedi ki...

yeni sezondan en çok almak istediğim şey çeşitli renklerde oxford ayakkabılar...

Secondhandchance dedi ki...

sanırım bende kacırdım ama yine şansımı deniyim. Bu sezon favorim bebe yakalı işli elbise ve bluzler :)
http://secondhand-chance.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

BENİM BU SENE EN ÇOK ALMAK İSTEDİĞİM PARÇA BEYAZ ÖRGÜ ELBİSELERDEN
KÜBRA

paşam41 dedi ki...

SLM BENDE GELDİM ŞARTLAR TMAM FACE ADIM REYHAN DÖNMEZ TWİTER PAAM41 ŞALVAR KUMAŞ PANTOLON İSTİYORUM DAR PAÇA SEVGİLERİMLE

REYHAN DÖNMEZ
rey_ka_ers@hotmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...