19 Aralık 2010 Pazar

In the car park


İyi pazarlar! Geçen hafta Nokia'nın Ovi app wizard'ı ne menem bir şeymiş diyerek İstinyepark'a yollandık. Kısıtlama olmadan herkesin kullanabileceği uygulamaya ,o gün blogumu kayıt ettirmediğim için şu an hayıflansam da, biraz once tüm işlemleri tamamladım ve onaylanırsa ben de bu uygulamada olacağım.

Kıyafete geçelim, payetlerin gündüz kullanımı olayın ana fikri, dokuları karıştırmak da hoşuma gitti.

Happy sunday! Last week I've been to Istinyepark for to get information about Nokia's Ovi appwizard. It was a mistake that I didn't register my blog to the application back then but I've just completed the registration steps and if approved will likely be there.

About my outfit, sequins in day time was the main idea behind it but I also like the use of different textures.




Kazak / Sweater: Topshop
Etek /Skirt: Zara
Ayakkabı /Shoes: Aldo
Çanta / Bag: Marc Jacobs
Kolye / Necklace: Vivienne Westwood
Yüzükler /Rings: MNG, H&M, Taksim dükkanları (Shops around Taksim)

10 yorum:

rebeltakipte dedi ki...

çantanın rengi çok hoşmuş güle güle kullan :)

shoe devotee dedi ki...

Olağanüstü. Çok beğendim. Payetli kıyafetler gündüz nasıl giyilir dersi gibi olmuş. Süper. :)

Trendydolap dedi ki...

Güzel çekim olmuş..otopark mantıklı!

Thrift Store dedi ki...

shoe devotee'ye katiliyrm payet konusunda, muhtesem olmus. ben aslnda sen ne gysen begeniyorum genelde !
voodoogirlthrifstore.blogspot.com

iconjane dedi ki...

fotoların gun gectikce daha da hosuma gidiyor cadı. : ))
hihihihih

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

cadıcım böyle bazen es verip sonra senlik ve şenlik kombinlerle bizi mest ettiğin için teşekkür ederimm!

bi de, bu ovi olayını bilmem ama davetiye tam bir highlight'tı. itirazı olan?:)

kuvvetli dedi ki...

özellikle çekimler süper atmosfer yaratıcı zaten kombine diyecek yok diye dusunuyorum cok basarılı ..

Unknown dedi ki...

Teşekkürler, teşekkürler :)
Iconjane: Neden acaba? :))
Seda: Bana ara ara bir kal geliyor sonra cosuyorum haaha :) Davetiye bitti bile, başarılıydı evet ;)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

:)) öperim madem

Noni dedi ki...

Kazak ve etek müthiş olmuş!!! Özellikle kazağa bayıldım!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...