29 Ekim 2010 Cuma

Cumhuriyet Bayramı'nız kutlu olsun!

Günaydın! Bu haftasonunun büyük kısmını evde geçirmem garanti olduğuna göre, biraz blog ile ilgilenebilirim diye düşünürken maillerimin arasında duran bu fotoğrafı fark ettim, Bilun Şen'in mağaza açılışında, onun bir tasarımıyla, kıyafet detayları daha sonra.

Değerinin farkına vardığımız bir Cumhuriyet Bayramı dilerim!

Morning! It seems, I'm gonna spend most of the upcoming days at home so I thought it would be nice to pay more attenion to my blog. When I was looking through my mails, I found this pic to share with you, from Bilun Sen's store opening, I'll post the whole outfit later.

Today, we're celebrating the 87th years of our republic so hope we will have many years to come!

6 yorum:

STİL SAHİBİ BAYANLAR dedi ki...

bu güzel resimi nasıl unutursun çok şık görünüyor http://stilsahibibayanlar.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

fotolardaki duruşunuzu gerçekten çok beğeniyorum..

shoe devotee dedi ki...

Fotoğraf çok güzel. Taç şahane, çok yakışmış.

Cumhuriyetimizin 87. yılı kutlu olsun.
Nice Cumhuriyet Bayramları kutlamak dileği ile.

Göründüğün Gibi dedi ki...

blogumda size küçük bir ödül var :)

GÜZİN dedi ki...

merhaba cadı ben senin ilk resimdeki çantana bayıldım tamda istediğim gibi fakat ben ankaradym, istanbla geldiğimde nerde bularblrm miss selfridge acabaa?sen nerden aldın beni aydınlatrmısn :)buarada çook güzlsn son fotoya bayıldım:)

Unknown dedi ki...

Teşekkürler :)

İlke: Çok sağol İlke, blogunda başarılar :)

Güzin: Topshop Nişantaşı mağazasında 2 hafta kadar önce görmüştüm ama bu haftasonu hala vardı. Ben almadım, fiyatı 89 tl falandı, dediğim gibi başka bir çantayı beğendim. Çok teşekkürler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...