5 Nisan 2010 Pazartesi

It's monday but it's also spring


İyi haftalar! Pazartesi yine geldi ama bahar da geldi, o yüzden katlanılabilir(mi)? Haftasonum sakindi, cumartesi bir toplantı sonrası  arkadaşlarla Den'de kahve molasını takiben, Otim Beymen'e bir ziyaret yaptık. Bu ziyaret hareketsiz bir  havadaydı ama aklım bu Stella McCartney'ler de kaldı. Pazar öğleden sonraya kadar pijamalarla oturup,bir anda gelen dışarı çıkma isteğiyle  Kandilli'de Suna'nın yerinde denize sıfır balık, Nişantaşı'nda Cremerio Milano'da dondurma  yiyerek geçirilen bir kaç güneşli güzel saat üstüne, bir başka Tarantino manyaklığı olan  Ölüm Geçirmez(Death Proof)  izleyip haftaya çılgınca bir nokta koyduk. Daha fazla post yapmayı umduğum yeni bir haftada, herkese iyi çalışmalar!

Happy mondays! First day of the week is here but also the spring is here so does it make monday tolerable? My weekend was quiet, after a meeting, I met with friends for a coffee break at Den Cafe, followed by Beymen Outlet visit. I saw these Stella McCartney boots but unfotunately I didn't buy them. On Sunday, I spent my time in my pjs until the afternoon but I couldn't resist to go sunny outside so we went to a fish restaurant by the sea in Kandilli and later eat some delicious icecream at Cremeria Milano in Nişantaşı. At home we decided to watch another Tarantino craziness Death Proof .

I hope I''ll write more this week, wish you all  a great week!



TFS,Fashiongonerouge,weheartit,hanneli

5 yorum:

Lokum dedi ki...

tam da aynı moddayım bugün, peh pazartesiymiş,şu havaya bakın, kesseler acımaz :)

Fashioncholic Girl dedi ki...

beni tarantino'ya iyice hayran bırakan filmdir death proof, ayrıca mary elizabeth winstead'e hayranlığımın başlangıcı , daha önce hiç farketmemiştim , sonradan filmlerini defalarca izledim :))

Lavanta Bahçesi dedi ki...

o botlarda akıl kalır tabii... ben de kalbimi bir kaç D&G ayakkabıda bıraktım bu haftasonyu...

alışverışkolık dedi ki...

Bunlarda akıl kalmasın da nede kalsın :)
Benim de kitaplara,nisan ayı dergilerine ayırdığım bir hareketsiz haftasonuydu...

Unknown dedi ki...

F.G: O kızcağızın rolü de pek az burda benim ilgimi bile çekmedi :) Grindhouse'da sırada, onu izledin mi? :)

L.B., A.kolik: 1 taneydi, belki kimse almaz diye umdum, bir dahaki gidişime ne olur bilinmez :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...