22 Ocak 2010 Cuma

Taylor Tomasi Hill


Benim içimdeki güzel giyinme aşkı, hava tarafından katledilince, bize de güzel giyinen diğer insanlara bakmak kaldı. Bugünün tarz sahibi hurisi  uzun süredir takibimde olan, Amerikan Marie Claire'in stil ve aksesuar direktörü Taylor Tomasi Hill. İmzası olan kızıl saçları, iddialı ayakkabı ve aksesuar seçimleri ( Ne de olsa kendi alanı), renkleri iyi kullanması, her daim açık Chanel çantası onun feminen tarzının en önemli noktaları, sizler de seversiniz umarım.

İyi hafta sonları!

My love for wearing nice clothes was killed by bad weather conditions lately so we don't have any other chance but inspired by others who're still stylish no matter what. Today's beauty with style is on my radar for quite some time,I'm sure most of you know her, Taylor Tomasi Hill, who is the style and accessories director of US Marie Claire. Her signature red hair, bold choices in shoes and accessories ( It's not surprising since these are her territory), her great sense of using colours, always open Chanel bag are the key points of her feminine style, I hope you'll enjoy her style as much as I do.


Wish you a great weekend!















Bu ayakkabılar kendisinin düğün ayakkabıları "Alaia"
Those are her wedding shoes "Alaia"



TFS,Stockholmstreetstyle,dweddings,Thesartorialist,maydele,garance dore

10 yorum:

Unknown dedi ki...

Bu bayanı çok görüyordum,dikkatimi çekmişti ama kim olduğunu bilmiyordum,gerçekten işini biliyor.Paylaştığın için teşekkürler ;))

Styleseeking Zurich dedi ki...

bende cok begeniyorum secimlerini, bazen spor bazen de cok feminen bi stili var. gelinligi de cok güzelmis! yazin steve madden den aldigim ayakkbilarin alaia cakmasi oldugunu bilmiyordum bile.. :D

http://styleseekingzurich.blogspot.com/2009/08/istanbul-fashion-days-day-4.html

Nesli

ZET Fashion dedi ki...

Çok beğendim... Ayrıca giyimi dışında bi insana bi saç rengi bu kadar mı yakışır, çok hoşmuş.

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

evet, dikkatimi çekiyordu ama bu kadar başarılı olduğunu farketmemiştim!:)

alışverişkolik dedi ki...

Bu denli başarılı olduğunun farkında değildim,süper yaa! :)

Giyiminin haricinde taş valla :)

deniz dedi ki...

tam bir style star, bayıldım! fotoğrafların bazılarını tek tek gördüğümü hatırlıyorum ama böyle bir araya getirilince ne kadar şahane olduğu farkediliyor.

Adsız dedi ki...

gögüsleri sarkmış:( bu kadar bakımlı bırıne hıc yakısıyor mu?

chfashiontrend dedi ki...

Tüm kıyafetleri beğendim,seçimleri çok hoş.Özellikle fular ve şallar.

Gizem dedi ki...

çok güzel bir tarzı var kesinlikle.saçlarına da bayıldım.

Unknown dedi ki...

Umut: Ne demek :)

Nesli: Ben de ilk fotografı gördüğümde sen aklıma geldin :)

Adsız: Bence sarkmış bir durumu yok, şekli öyle, tavsiyen nedir ameliyat mı olsun? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...