2 Nisan 2009 Perşembe

Vote or die




Pazar günü oylarımızı verdikten, benim deeniz deeniz ısrarlarımla rotamızı kahvaltı etmek üzere Bebek'e çevirdik ancak nerden bilebilirdik ki herkesin rotasının orası olduğunu :) 180 derecelik bir dönüşle Kuruçeşme'deki Aşşk Cafe'ye gittik, denize bakan masalardan birine konuşlandık, manzara, hafif ısıran bir rüzgarda olsa, hava güzeldi ancak servis ve fiyatlar konusunda aynı şeyi söyleyemeyeceğim.

Karnımızı doyurduktan sonra Beymen'in Otim'de yeni açılan seri sonu mağazasına gittik. Geçen kış ve yazdan aklınıza gelebilecek pek çok tasarım parçayı ilk indirim fiyatlarıyla gördük, beğendiğimiz ürünlerde oldu ama bu fiyatlar bizim için fazlaydı. Abiye elbiseler daha uygun fiyata tasarımcı etiketli mezuniyet ve düğün elbiseleri arayanlar için alternatif oluşturabilir. Ayakkabı ve çanta bazında çok beğendiğimiz bir şey olmadı. En üst katta % 70 indirimli bölümden arkadaşım Mary Jane tarzı Marc by Marc Jacobs ayakkabıyı 149 tl gibi uygun bir fiyata dolabına kattı, onun için karlı bir gün oldu, ben eli boş çıktım.

Kıyafetimle ilgili bir kaç söz söylemem gerekirse, tişörtümü aldığımda aklımda olan kalın çorapla elbise gibi giymekti ancak yıkanınca çektiğ için, oversized tişört kıvamına geldi, ben de taytla tamamlayarak değerlendirdim. Mor rengi ve Marilyn Monroe baskısını hoş buldum, bu aralar tesadüfen de olsa, kolayıma geldiği için, tayt olayına sardım sanırım :)

  • Tişört: Etiketi yok, Terkos
  • Tayt: Clockhouse
  • Hırka: Marks&Spencer limited collection
  • Çizme: Vintage
  • Fular: MQ by Alexander McQueen
  • Çanta: H&M
  • Yüzükler: Beyoğlu mağazaları
  • Gözlük: Chanel
Sunday was the voting day, right after we voted, we went to Bebek to have breakfast but we realize that it was everyone's intension. We had a quick turn and end up at Aşşk Cafe in Kuruçeşme. We sat at a table just next to the sea, the view and the weather was great, we wish we could say the same for service and prices.
After having our breakfast, we headed to the new outlet store of Beymen at Otim. There were a lot of nice designer pieces from last winter and summer collections but they were priced as beginning of the sale and it was too much for us. There were a lot of evening wear pieces which could be an alternative for the ones who is looking for a reduced price designer dress for prom or wedding. We couldn't find any shoes or bags we liked a lot. There were 70 % sale section on the top floor and my friend bought a Mary Jane style Marc by Marc Jacobs shoes at a price of 149 tl, which is very cheap. She was the lucky one but I got out of the store with empty handed.
A few words on my outfit; when I bought that tee, wearing it as a dress with stockings was on my mind but it got shrinked at the washine mashine now I have a oversized tee, wearable with leggings. I love its purple color and Marilyn Monroe print. Lately, I'm wearing leggings a lot because it' easier :)
  • Tee: The tag was cut from Terkos.
  • Leggings: Clockhouse
  • Cardi: Marks & Spencer limited collection
  • Boots: Vintage
  • Scarf: MQ by Alexander McQueen
  • Bag: H&M
  • Rings: Local shops in Beyoğlu
  • Sunnies: Chanel

10 yorum:

ZET Fashion dedi ki...

Pazar günü-Aşşk cafe servisten memnun kalmamanız normal :)
Bu tshirtten bende almıştım ama arkasında ufak bir yırtığı varmış, görmemişim :(

zui dedi ki...

arkadaşın baya şanslıymış :]
tshirt beyaz olsaymış keşke
fular da süper

DENiZ dedi ki...

Fular guzelmis!
Alexander Mcqueen'in kurukafali fularlarini gorunce icimdeki asi ruh cosmus indirimde gorunce 3 farkli rengini alivermis yaklasik 2 ay gece gunduz misir gevregi yemek zorunda kalmistim parasizliktan! Niye 3 tane aldigimin cevabi indirimin vucutta yarattigi o delilik hali olsa gerek:(

http://www.denizbaran.com/

Nihan dedi ki...

Asssk Kafede iyice ucmus mu fiyatlar. Valla ben oraya hafta icleri calismaya da giderdim, in-cin top oynarken de garsonlar sanki servis yaparmis gibi degil de lutufta bulunuyorlarmis gibi dolanirlardi ortalikta. Yani bence servisin basarisizliginin pazar gunu olmasi ile alakasi yok. Zaten herhalde 1 senedir de ugramiyorumdur.

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Fuların çok hoşuma gitti cadıcım, t-shirt de tatlı Marilyn Monroe yeter zaten :) Ben oy vermeye topuklu ayakkabılarla gidip 1 saat sıra bekledikten sonra bitmiş bir haldeydim, sen o hataya düşmemişsin :)

Stilcatcher dedi ki...

Tayta harbiden kolaylık!Özellikle Pazar günleri ne giycem derdinden kurtarıyor vala.:)Hem rahat, hem de kolay kombinleniyor:)
T shirti sevdim..

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

tshirtü ve hırkayı çoook sevdim. taytla harika olmuş. çok güzel yakıştırmışsın moda cadısı. keşke ben de böyle güzel kombinleyebilsem kıyafetlerimi :)

Unknown dedi ki...

Z:Beni çok ilgilendirmiyor pazar oluşu çünkü her içeçeği yarım saat bekleyip, 3er kere söylemekte biraz fazla, seyrek gidiyorduk zaten sanırım çook uzun bir süre bir daha gitmeyiz :)Benim tişörtümün de baskısında biraz problem var ama az, üzüldüm giyememene :(

Zuive Itır: Teşekkürler, evet öyle.

Deniz: Sen de biraz!abartmışsın, hangi renklerinden almıştın?

Nihan: Haklı olabilirsin, yani servis-lezzet-fiyat karşılaştırması yapınca,bir yerden tutamıyorsun ama manzaraya diyecek söz yok tabi :)

A.C: Yazık olmuş sana ben de nerdeyse 1 saat bekledim.

Marjo: Çok teşekkür ederim, çok zor değil, eminim deneyerek güzel sonuçlar alabilirsin.

Merve dedi ki...

bende tayta sardım bu aralar valla çok rahatlar vazgeçilmiyor :) otim seri sonu neresi öğrenebilir miyim? teşekkürler

Unknown dedi ki...

Fulya'da Polat Tower Residence dan sağa girdiğinde yol ikiye ayrılır ilerde, o ayrımın tam ortasında eskiden TV8 in olduğu binada altında Gloria Jean's var, mutlaka görürsün.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...