22 Nisan 2009 Çarşamba

Rosy Helena


Helena Christensen hoş kadındır, hoşta bir tarzı vardır., Chris Isaak'in "Wicked Game" klibiyle haklı olarak, en az şarkı kadar hafızalamıza yer etmiştir. En son, 1st Annual Blossom Ball'da gecenin adıyla uyum içersindeki Thakoon lila üzerine, gül desenli elbisesi ile gözüme çarptı, ne kadar renkli ve iç açıcı değil mi? Saç rengi ve sade makyajını da sevdim, bravo Helena güzel olduğun kadar zevklisin de :) .


Helena Christensen is a nice looking woman and she has a nice style, too. I'm sure all of you remember her from Chris Isaak's video " Wicked Game", she was as unforgettable as the song itself. Lately, I saw her pictures from the 1st Annual Blossom Ball, with a dress that's very harmonious with the event's name, a rose print number from Thakoon. How colorful and heart warming is that dress? I love her hair colour and her simple make up, too. Congrats to Helena, she's stylish as she's beautiful :).
RedCarpetfashionawards

13 yorum:

Kocasını Seven Kadın dedi ki...

Ben de resmi sabah görüp çok beğenmiştim :)

ZET Fashion dedi ki...

Ayakkabısı dışında bende çok beğendim

Elvan dedi ki...

Elbisesi gerçekten çok şirin. Kemer ve çanta da olmuş ama ayakkabısı keşke daha farklı bir model ya da renk olsaydı. Z fashion a katılıyorum:)

kılavuzum karga dedi ki...

içim açıldı bayıldım herşeyiyle mükemmel :))

lieblingsplace dedi ki...

she is so beautiful and her style is awesome.

zui dedi ki...

inanamıyorum geçen wicked game'in videousnu izliodm ve bu kadın şu an nasıl görünüyordur diye içimden geçirmiştim :)
gördüm şimdi, elbise bence eh

Stilcatcher dedi ki...

Vala kırkını çoktan geçti,hala taş gibi:)
Ayrıca, bazen bohem, bazen electic tarzına da bayılırım.Özümde bohemlik var ya , ondan:)

DENiZ dedi ki...

Bahar gibi taze.
Gullerin kokusu geldi burnuma :)
Cok begendim cok fresh!

http://www.denizbaran.com/

Fashioncholic Girl dedi ki...

elbisenin deseni çocuksu // ama çok sevimli :D

Unknown dedi ki...

Kendi güzel, tarzı güzel ancak ayakkabı seçimi konusunda sizlerle hemfikirim.

K. dedi ki...

kumasın üstündeki gülleri ben cilek sanmıştım ahhah :D elbiseye bayıldıım xD

Unknown dedi ki...

İlk bakışta aynen ben de, dikkat edince durumu anladım :))

Adsız dedi ki...

Elbise gerçekten çok güzell..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...