18 Şubat 2009 Çarşamba

Cadı'nın seçimleri






Sonunda dediğimi yapabilmenin gururu içersindeyim , ilk 5 ürünü gg'da listelemeyi başardım :) Bundan böyle gg satışları cadının seçimleri başlığı altında olacak, dilerseniz yukardaki gibi imajların altından, sağdaki cadıpazarı logosunu tıklayarak ya da burdan satılan ürünlere ulaşabileceksiniz, bunun dışında satış olayı ile ilgili hiç bir şey blogta yer almayacak. Elimde daha listelenecek ve hoşunuza gideceğini düşündüğüm başka parçalar da var, onlara da sıra gelecek, umarım bu uygulama hepimize yararlı olur, şimdiden hepinize teşekkürler, iyi alışverişler :)

18 yorum:

Unknown dedi ki...

eh ne denir bilmem ki "hayırlı olsun" cadıcım:)))

Adsız dedi ki...

sonunda mutlu son:) hayirli Ugurlu olsun cadicim:)

Adsız dedi ki...

hayırlı olsun cadıcım gg ayfanı inceledim yazıların çok güzel olmuş kıvırcağa benziyosun bu işi :)

Baris Ergin dedi ki...

Bence bu postun icinden de link verseydin :)

Hayirli olsuuun :)

Unknown dedi ki...

Herkese iyi dilekleri için teşekkürler.
Barış Bey bu öneriyi dikkate alacağım . ;)

Adsız dedi ki...

hayirli olsun, guzel ve keyifli sati$lar diliyorum..

kılavuzum karga dedi ki...

bu t-shirtün grisini satışa çıkarırsan ve m bedense ben alıcam açıkartırma falan yapim deme sakın :)))
diğer ürünlerininde zaten bedenleri bana uymuyor bir sonraki partiyi beklicem neyazıkki:(

zui dedi ki...

hayırlı olsun süper yaptın
parça koydukça haber vereceksin di mi?

zui dedi ki...

ama kalan süre şu an 6 gün diyor, süreler biraz kısaltsanaa :]

Unknown dedi ki...

S.2.K: Ben de sorunsuz geçmesini diliyorum, sağol :)

K.K: Bu daha ilk, sonraları beden olayına dikkat edicem ama gri tişörtü henuz satmayı dusunmuyorum, öyle olursa sen ilk sıradasın :)

Zui: Uygulama aynen böyle olacak, eklenen parçalar bu şekilde belirtilecek, teşekkürler.1 hafta normal bir süre, daha az olmasını tercih etmiyorum doğrusu.

clementine dedi ki...

Ayakkabılar süpermiş, bayıldım...
Takipteyim:) Bol kazançlar

Adsız dedi ki...

cadıcım hayırlı uğurlu olsun.bol satışlar ve bol kazançlar. ürünleri çok güzel sunmuş. ama keşke 40 bedene uysalardı :((( pardüsene taliptim ama oda küçük gelir :(( ben devasa gövdemle giyememki ...ayak nomuzda uymuyormuş. ben 40 numara giyiyorum ...

Stilcatcher dedi ki...

Hayırlı uğurlu olsun Cadıcım.Bu iş iyi olcak biliyorum...

kılavuzum karga dedi ki...

trençkota bende taliptim ama baktımda cadının dizindeyse bende chanel boy olur hatta bileğime kadar inebilir küçük babaanne gibi görünmek istemem :)))

Unknown dedi ki...

Clementine, Nefes,Itır: Desteğiniz için çok teşekkürler :)Beden konusunda dediğim gibi olaylar farklı bir boyut alırsa, daha çok bedene yer verebilirim.

K:K: :))

Nihan dedi ki...

Hemen al opsiyonu olmayacak mi...

Unknown dedi ki...

Yaptim, bir bak bakalim :)

Adsız dedi ki...

süper süper süper:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...