2 Ekim 2008 Perşembe

Wish list October




Tatil ya, postlara devam. Bu ay ki wish list çoğunlukla ayakkabı ve botlardan oluşuyor, kıyafet bazında çok istediğim bir şey yok, şimdilik!!! :


1.Marni Fall 08


2.Gucci Fall 08 ( Altın zımba detaylı gladyatörler, hmmmmm!!!)


3.Marni SS09(Desenlerin karışımına ve renklere bayıldım)


4.Stella McCartney Fall 08 Botlar: Vegan materyali, parlak renkleri, arkadaki metal plakası ve boyunuzu en az 10 cm uzatan dolgu topukları ile başarılı :)


5.YSL Platform botlar: Geçen kış Paris Moda haftasında Fransız Vogue'un editörü Carine Roitfeld'in ayağında görüp vurulduğum, über yüksek botlar.


6. Alexander Wang F/W 08 denim sort: Biliyorum, çok saçma ama bu yırtık pırtık, kocaman şorttan Jessica Stam'den Kate Moss üzerinde görünce, hoşlanmaya başladım. Harvey Nichols'da var, bulunmasına şaşırdım desem yalan olmaz, hatta benim bedenime yakın olan 28( Ben markaya göre 26-27 giyiyorum) bedeni vardı, dalgaya düşüp deneme şansını kaçırdım, nasıl duracağını merak ediyorum. En yakın kız arkadaşımla o günden beri bu havayı verebileceğimiz bir jeani bu proje için harcamaya hazırız, benim dolabımda 30 beden eski ( hiç bir zaman 30 beden olmadım sadece jeanin bol duruşunu sevdiğim için almıştım) Levi's 501 im sanırım bu uğurda harcanmaya uygun, çünkü o jeane verebilecek 400 kusur liram olduğunu sanmıyorum.


7.Steve Madden: Bu listedeki en ulaşılabilir 2 şeyden biri, sizlerin pek hoşlanmadığı, çoraplarla giymek için çok uygun.


8.Anya Hindmarch for Target: I'm not a plastic bag ile fenomen olan İngiliz tasarımcı , şimdi uygun fiyatları ile ünlü Target için tasarlamış, ben sipariş verdim, tabi bulunabilirse :)







6 yorum:

arzu pinar dedi ki...

ucu açık botlara alışamayacağım gibi.

a. gizem dedi ki...

en çok tabayı beğendim, çorapsız giyerim amaaaa :P hakikaten çok şık. indirimde falan yakalarsan nolur hatırlat. biz de bakalım :)

MODA CADISI dedi ki...

Henüz ben onu Tr'deki Steve Madden'larda görmedim, takipteyim :)

inky dedi ki...

Alexander Wang denim sortu sanirim kendim yapmayi deniycem :P

princess dedi ki...

katılıyorum YSL botlar şahane !

glamour dedi ki...

şortun aynısı zara trf'de var haberiniz olsun:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...