18 Eylül 2008 Perşembe

Yellow




Coldplay sever misiniz? Peki ya Chris Martin'in yarı ıslak saçları ve tüy bitmemiş suratıyla kumsalda yürürken söylediği ilk çıkış şarkıları sayılan "Yellow" u? Sözleri şöyledir hani:


Look at the stars,


Look how they shine for you,


And everything you do,


Yeah they were all yellow,


I came along


I wrote a song for you


And all the things you do


And it was called yellow


So then I took my turn


Oh all the things I've done


And it was all yellow


.... diye devam eder, işte bu elbise o şarkıyı hatırlattı bana. Coldplay yine dünya turnesinde ve yine buraya uğramıyorlar hmff :( .


Esas konumuza dönersek, güneşin ısıttığı belki de son gunleri yasadığımız su zamanlarda, bu elbise de blogta yerini aldı sonunda:



  • Elbise: Miss Selfridge


  • Ayakkabı: Nine West


  • Canta :Marc Jacobs

  • Gözlük: Chanel


Peki ya sırf farklı mizansen oluşturucaz diye kullandığım şu sevimli mi sevimli, mavi Vespa'ya ne dersiniz? Farklı bir dünya şehrinde yaşıyor olsaydık, kesinlikle ben de bunlardan bir tane kullanırdım :)

Rüzgardan dağılmış saçlarım da gözünüzden kaçmamıştır eminim, ama dış çekimler zor oluyor şekerim :p



13 yorum:

Dolce vita dedi ki...

coldplayi de seni de pek cok severiz sarılar pek yakısmıs

Unknown dedi ki...

Ooo pek ala, öpüldünüz o zaman :)

Adsız dedi ki...

Merhaba
blogunu yeni takip etmeye basladim
sari elbise basarili ama umarim ruzgarin azizligine ugramamissindir.

Adsız dedi ki...

elbise ayakkabılar çantaa hepsi birer harika .ama neden saçına fön çekmediğini anlamıyorum bazen dalgalı bazen düz:)

Unknown dedi ki...

Rüzgar o gün beni bayağı zorladı doğrusu. Fön aslında çektiren bir insanım(dım), saçımı kestirdikten sonra fönle pek güzel durmadığını düşünüyorum,ya da olması gerektiği gibi olmuyor, kesen kuaföre de kızgınım gitmedim bir daha. Biraz daha uzayınca çok daha iyi olacak, o zaman yine eski formuma döneceğim :)

Flame dedi ki...

Defileye çıkmıyosunki canım bırak dağınık kalsın saçların. Hem sürekli fön hem bünyeye hemde saça zarar :)

Sarı yakışmış, daha önce söylemişmiydim :)))

Unknown dedi ki...

Bu aralar daha bir bırak dağınık kalsın modundayım, rüzgar esmediği zaman daha kontrol altında duruyorlar hehe,seni de öptüm flame :)

lale kunt dedi ki...

Giy bakalım bun uçuşan güzel elbiseleri, son giyişlerimiz..

lale kunt dedi ki...

yanlız yorumuma bak, sanki dünyanın sonu geldi de bir 'hepimiz ölücez nıhahaha' demediğim kalmış :)

Unknown dedi ki...

Hehuhue, yaklaşık bir 6 ay sonra kendileriyle yine buluşacağız.

Üfürükten Prenses dedi ki...

elbiseyi görünce çok duygulandım..
çok beğenerek almıştım aynısının siyahını fakat kilo alınca içine girmek mümkün olsada böyle güzel durmadı..
çok yakışmış..

Unknown dedi ki...

Öyle deme, eminim yine giyebilirsin, istersen. Siyahını görmedim ben ama sarı renk sanki elbisenin genel havasıyla daha iyi örtüşüyor.

Kelebek Butik dedi ki...

elbiseye "bayıldımmmmmmm" güle güle giy. vespa konusunda hemfikiriz ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...