7 Ağustos 2008 Perşembe

Pazar kahvaltısı





Pazar günü yine arkadaşımla evde oturamadık ve kahvaltıya gidelim dedik. Nişantası'nda bilenler bilir, iştah kabartan vitrini ve birbirinden güzel pastalarıyla yıllardır hizmet veren Konak Pastanesi'nin, Galata'da sabah kahvaltısı veren bir de cafesi varmış. Kahvaltı ve servis o kadar iyi olmasa da, tarihi yarımada manzarası ve içerideki dekorasyon güzeldi. Ben de bu fırsatı blogum için değerlendirdim:



  • Üst. Zara

  • Şort :Stradivarius

  • Çanta :Marc by Marc Jacobs

  • Sandaletler :Barcelona'dan yerel bir İspanyol markası

  • Takılar :İndus ve Accesorize

  • Şal, atkı artık ne derseniz o renkli kumaş parçası : H&M

2 yorum:

SHOPKOLIK dedi ki...

mc'cim - mekan, kiyafet, hersey cok guzelde bu kafandaki seyden ben korktum :/ lol :D baska alternatifler daha guzel oluyor. cunku gozlerinin ici bos ve kara ya...icimi bir garip yapti :P

Unknown dedi ki...

:)) Gözlerin içi kara evet, bundan sonra maske takmayı düşünüyorum ona bir ön hazırlık yaptım,bir de mekanla uyumlu gibi geldi fantastik böyle. Ayrıca,hep sevimli, hep sevimli nereye kadar, cadıyım diyorum size :)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...