21 Temmuz 2013 Pazar

Bulunamayan Old Aberdeen

Tarves'daki son günümüzde tavsiye üzerine korunan eski Abeerdeen'e gitmeye karar verdik. Biraz acelemiz olduğundan ve yanlış yola saptığımızdan dolayı orayı hiç göremesek de, Don nehri üzerindeki bu güzel sokak ve köprüyü bulduk. Bugün ne giydim için değerlendirmeye karar vermek en doğru seçimdi.



As we have been advised, we decided finding Old Aberdeen on our last day in Tarves. We were in a hurry a bit and chose the wrong way however we ended up that lovely street and bridge over River Don.  Outfit shooting in that location was a perfect decision.













Bu tam eski günlerdeki gibi poz olmuş  :) .
This photo looks like from my old days :) .

Ceket / Jacket: Zara
Pantolon / Pant: Oysho
Bluz / Top: Topshop
Ayakkabı / Flats: H&M
Çanta / Bag: Longchamp
Kolye / Necklace: İskoçya'dan hediye  (Gift from Scotland)
Gözlük / Sunnies: Marni at H&M



4 yorum:

alışverişkolik dedi ki...

Aberdeen'e bayıldım, mükemmel bir doğası var gibi görünüyor. Sen de çok hoş gözüküyorsun, fotoğraflar muhteşem!

Adsız dedi ki...

cadı duydumki ı love sale 4 yapcakmışsınız.online da yapsanız nolur sanki ben antalyadayım istanbula gelememki .bu arada tebrikler ömür boyu mutluluklar.

Adsız dedi ki...

BENİM İLHAM MELEĞİM .SAYENDE SPORA BAŞLADIM SONSUZ MUTLULUKLAR

Unknown dedi ki...

Alışverişkolik: Orası çok güzeldi gerçekten, teşekkürler :)
Adsız: Onunla ilgili farklı çalışmalar peşindeyiz, istediğin olabilir. Çok teşekkürler :)

Adsız: Ne güzel, çok teşekkürler :))))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...