30 Nisan 2013 Salı

Çiçekliler çıksın, bahar sonunda geldi




Selam Moda Cadısı'nın tatlı okurları :) Yeni blog (www.zencefit.com ) falan derken, buraları biraz ihmal mi ettim ne? Kendimi hemen yeni bir kıyafet postuyla toparlıyorum.  Pazar günü Nisan ayında doğum günleri olan annem ve kardeşim için saat 19:00 gibi akşam yemeğinde buluştuk.





 Kardeşim Tünel'e yakın Eleos diye bir balık restoranı ayarlamış. Şimdiye kadar adını duyduğum bir yer değildi. Biz biraz erken gidince, kıyafet postu için bir boşluk doğdu, onu değerlendirdik. Eleos'a gelirsek, ben mavi-beyaz, Yunanımsı  dekorasyonu olan yerlere genelde süpheyle yaklaşırım. Eleos'un terasının güzel bir manzarası var, havadar, sıcak bir yer. Masadakiler tamamlanınca, siparişler veriliyor. Yemekler güzel, servis iyi, fiyatlar makul, ikramlar gırla. Beyoğlu'nun bizim için gizli kalmış bu köşesiyle bizi tanıştıran bu geceden sonra Eleos yolları yine bize gözükecek gibi duruyor.


Hi sweet readers of Moda Cadısı :) . I've started a new blog 
www.zencefit.comlast week  so that's why I couldn't be around here lately. Let's stop this absence with an outfit post. Last sunday we met my mom and brothers ( Mom and my 1 brother)  for their birthdays on April . They made a reservation in a restaurant called Eleos. I'm a bit judgemental for the places which have blue and white Greek-esque decoration. Restaurant has a sea view with a terrace, warm and airy place. When all of the group completed we ordered and all I can say food quality, the service and price range was great. Looks like we will visit Eleos again.


Pantolon ve ayakkabı / Pants and shoes : Zara
Bluz/Blouse: Forever New
Ceket /Jacket: Mango
Yüzükler / Rings: Marc by Marc Jacobs, H&M
Çanta/ Clutch: Vintage

9 yorum:

Unknown dedi ki...

Eleos benim de severek gittiğim yerlerden biri:)Kardeşin iyi bir tercih yapmış!Özellikle kabak kızartması biraz yağlı olsada çok leziz:)Kim bilir belki birgün denk gelir kadeh kaldırırız:)

bircanın renkli dünyası dedi ki...

COK CCİİİCİ BİR GEZİ OLMUŞ:)

Adsız dedi ki...

Bu kadar mı güzel olunur ya, hele o gömleğe öldüm ben...öldüm.)))

Ada dedi ki...

Eleos yesilkoy'de de var ve gercekten cok keyifli bir mekan cadi :) guzel vakit gecirmene sevindim!

www.bayanmor.com

Adsız dedi ki...

ayakkabılara zara'dan halen ulamamız mumkun mudur acaba bayıldım daa

Unknown dedi ki...

çok hoş bir kombin olmuş çok beğendimm. mekanda çok güzel görünüyor :)

Unknown dedi ki...

çok güzel pozlar robot gibi değil yani doğal olan çok güzel oluyor benbeğendim ayakkabıların zaradan ama senin ayaklarında çok güzel duruyor ah bendede öyle dursa yaa

COSMOS'S STYLE dedi ki...

Ayakkabılar gerçekten çok şık. Başka öneriler için sana bir link atıyorum :)

http://dukkanlar.gittigidiyor.com/COSMOS_STYLE/?sf=4

Unknown dedi ki...

Gülşah: belki de :)
the bircan: Ben de memnun kaldım :)
Adsız: Utandırmak yok, çok teşekkürler :)

Ada: eve öyleymiş ama ben o taraflara uzak olduğum için haberim de yoktu x

Adsız: Bunu kış indiriminden almıştım, aynısı mümkün değil ama benzeri olabilir. Teşekkürler
Gülsinem: Teşekkürler :)
Melisa: Hhahaa teşekkürler :)
Cosmos: Teşekkürler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...