3 Eylül 2010 Cuma

In a state

Bazen bir tişört ve pantolonla hayatınızın sonuna kadar mutlu olurmuşsunuz gibi gelir, bazen dolaplar dolusu kıyafetle huzur bulamazsınız. Ben böyle günler geçiriyorum, kafam karışık. Bunu dinliyorum, iyi geliyor, Sasha mixi tarafımdan daha çok tercih ediliyor. Bu arada küçük bir not, kıyafet postları sık ve her zamanki tadında olmayabilir, bulduklarınız sizi memnun etmeyebilir ancak benim tadım olmayınca yapabileceğim fazla bir şey yok.

Sometimes you think you'll be happy with a tee and a pair of jeans for the rest of your life but sometimes closets full of clothes can't deliver you inner piece. I'm living through the days like this, I'm out of my mind. I listen to this lately but Sasha mix pleases me more.By the way, I have a little note to you, I won't be able to post my outfits regularly and most probably you are not going to like what you'll see, however there's nothing much I can do since this blog is a reflection of  me.

My mind is in a state

'Cuz everything I'm missing comes too late

So I try and disappear

But there is only one way out of here

This time...

This time...

Reality struck me between the eyes

My mind is in a state

But all I need to do is change my pace

And I know there's fear to face

But happiness is found in its embrace



Tişört /Tee: Aslı Filinta
Jean /Jeans: Topshop
Çanta / Bag: LV
Ayakkabılar /Shoes : Pierre Hardy for Gap.
Bileklik/ Bracelet: Marc by Marc Jacobs

10 yorum:

Unknown dedi ki...

yenilenmiş gene blog, yazı karakteri renkler güzel duruyor.

birde müzik açık şuan direk içki elinde ordan oraya düşünmeden savrul komutu veriyor bu müzik haberin olsun:)

ben kaba ayakkabıları sevmediğim halde çok hoşdurmuş ayakkabılar 2. karede.

tuuced dedi ki...

ruhundaki bu durum bloguna yansımış ve sade bi concept yapmışsın cok da iyi olmuş.

değişim iyidir ;)

bu arada ayakkbının inci versiyonu ve cantanın aynısı bende de var:)

modafobik dedi ki...

En azından mutlusun onlarla, buda bişi (:

ZET Fashion dedi ki...

Umarım bugünler çabuk geçer :(

Unknown dedi ki...

cadı boşver ya bu aralar ben de iyi diilim, takma kafana bişiy boşveeeeer:))

DB JUNK dedi ki...

Aslı Filinta t-shirt'ün siyah papyonlu versiyonu ben de vardı ama çizgilisi de çok güzel:)

Unknown dedi ki...

i feel u..really, sometimes u just want to stop the world somehow, but then again, hayat devam ediyor cadicim:)yenilenen fontlar ve bu basarili cekim aslinda delilikle dahilik arasinda ne kadar ince bir cizgi oldugnu hatirlatiyor bana...

Unknown dedi ki...

Yorumlarınıza ve iyi dileklerinize teşekkür ederim, daha iyiyim :)
Modarator: Hhaha pek öyle eğlenceli bir müzik değil gerçi, beğendiğine sevindim :)
Neslie: Genel olarak bir değişim gerekiyordu,beğendiğine sevindim ;)

Nihan dedi ki...

Blogunun yeni halini sevdim Cadı.

carina dedi ki...

i love the top !!!!

xxxx

http://anexceptiontomyrule.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...