13 Eylül 2010 Pazartesi

Ben geçen hafta..

İyi haftalar : ). Inişli, çıkışlı bir bayram tatilini geride  bırakırken, bendeki izlerini sürerek haftaya başlayalım.
Hello :) Let's start with last week's review:

* Ailem ve arkadaşlarımla vakit geçirdim.
I spent my time with my family and friends.

* Yedim: Reasürans'ta yeni açılan Ranchero'da Taco,  Rumelihisarı'ndaki Kale'de çiğ börekli kahvaltı, Nişantaşı Midpoint'te New York Steak'i yiyip, bir de Bebek Mangerie'de  capuccinoyu mideye indirdim.

I ate at Tacos at Ranchero, breakfast at Kale at Rumelihisarı, NewYork Steak at Midpoint in Nişantaşı, drank capuccino at Mangerie in Bebek.

*İzledim: Ata Demirer'li Eyvah Eyvah'ı, yine Hangover'ı ve Drew Barrymore'un "Seni Uzaktan Sevmek" filmini, merak ettim, Drew Barrymore'un giydiği rahat kesimli sırt dekolteli üstleri.

I watched a Turkish movie called Eyvah Eyvah, again Hangover and Drew Barrymore's Going the distance. Does anyone know about the brand of backless tops she was wearing at the movie?

*Gördüm: Karaköy Antrepoda'ki Body Worlds sergisini dolaşıp, çıkışta vucuduma daha iyi bakmaya karar verdim.

I saw Body Worlds exhibition in Karakoy Antrepo and decided to take care of my body better.



*Bahsedildim: Habertürk'te Aslı Filinta tişörtümle.

I've been featured in the newspaper called Haberturk.

*Aldım: Bershka'dan rengarenk dantel straplez sütyenleri, fuşya, siyah, beyaz, lacivert, koton olanlarda asker yeşili ve grileri.

I bought lace strapless tops from Bershka in fushcia, black, navy, army green and grays in cotton .



*Giydim: En rahat jeanleri, converseleri, karelileri.
I wore the most comfy jeans, converse shoes and plaids.

 Jean /Jeans: Topshop Jamie
Üst /Top: H&M
Ayakkabı /Oxfords: Topshop
Çanta /Bag: Marc by Marc Jacobs
Gözlük/ Sunnies: MNG

23 yorum:

tuuced dedi ki...

nasılda güzel geçirmişsin tatilini:) tebrikler :)

Noni dedi ki...

Moda Cadısı gittikçe eriyorsun farkındasın di mi!!! Yemelisin bol bol et, börek, taco vesaire, ben rejimdeyim benim yerime de yeee :)
Haber için de ayrıca tebrikler!!!

Judy Abbott dedi ki...

ohh afiyet olsun o tabak ne öyle, içim gitti:)

Fashioncholic Girl dedi ki...

ve bir de yaptın bu yazıda yapılabilecek kafiyelerii :D

Cansın Ekşi dedi ki...

bende bayıldım yazına .ne güzel tatil yapmıssın ayrıca afiyet olsun ohh sen anlatınca canım cekti veeee ayakkabılarına bayıldııım !

visnetadindaa.blogspot.com

Adsız dedi ki...

cadıcım cok sevındım senın adına gecen hafta cok enerjik görunuyosun nazar değmesın hep bole ol:)

Adsız dedi ki...

valla cadıcım dolu dolu geçirmişsin gerçekten...jean ve ayakkabılar süper...

Adsız dedi ki...

zayıfladın mı?

Unknown dedi ki...

Yorumlar ve destekler için teşekkürler :))
Noni: Eridiğim falan yok :)) Aynı miktarlarda yiyip,içiyorum, sanırım fotoğrafın açısıyla alakalı süper zayıf görünüyorum, hoşuma gitmedi değil bacaklarımın normalden ince görünmesi heheeh... Sana kolay gelsin!

Adsız3: Tartılmadım ama zayıfladığımı sanmıyorum :)

Adsız dedi ki...

bana fazla hazal yılmaz vari olmus gibi geldi yazın..ben senin kendi tarzını seviyorum.
betsy

modafobik dedi ki...

Şu ayakkabılar bi dehşet ya?

Trendydolap dedi ki...

body worlds bende gittim ve seninle aynı sonuca vardım:)

buarada keyifli bir post olmuş ayrıca kombinin ayakkabılarınla daha bi güzel olmuş.

http://trendydolap.blogspot.com/

Trendtastic NY dedi ki...

cok guzel ve farkli bir post olmus:)))

sümeyye dedi ki...

Kıyafetin çok güzel,özelikle gömleğine bayıldım.. Keşke daha ayrıntılı görebilseydik.. Bide hakikaten çok ince görünüyorsun :)

ZET Fashion dedi ki...

Benim için de tam tersi bir haftaydı sanırım.
Bu tarz postları çok seviyorum, daha samimi buluyorum, devamm :)

Adsız dedi ki...

ayakkabılarını çok sevdim..

Adsız dedi ki...

harika olmuş ! üstünü çok beğendim :) (Aylin)

seda dedi ki...

çok hoş görünüyorsun :)

Adsız dedi ki...

adsız arkadaşa katılıyorum, blog dünyasının bir hazal'a daha ihtiyacı yok bence!

Unknown dedi ki...

Herkes beğenecek bir şeyler bulmuş, ne güzel, teşekkürler :)

Betsy,Adsız:Belki içeriği ile alakalı öyle gelmiştir, ben 3 senedir blog yazıyorum ve Hazal'ın yazdıklarını sevmekle beraber,biraz kuruntu yapmışsınız gibi geldi bana :)

Adsız dedi ki...

ayakkabılarına bayıldım ama yeni değil herhalde, topshop'ta göremedim..?

Doorstepping dedi ki...

Body Worlds'u merak ediyorm, 8 ekimde İst'a gelicem umarım devam ediyordur. Fotoda oturduğun yer neresi, deniz kenarı gibi gözüküyor :)

Unknown dedi ki...

Adsız: Eski sezonlardan.
Doorstepping: Tam zamanını hatırlayamadım :(. Bebek Mangerie evet deniz gören bir yer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...