25 Şubat 2010 Perşembe

Banana Republic'ten neler seçtim?



Geçen haftalarda Banana Republic  benim de dahil olduğum bazı blog yazarları ile, onların beğendikleri ürünlerden oluşan sayfalar hazırlamak istemişti, Kanyon mağazasından yapılan seçimler, Mart ayı içinde aşağıdaki dergilerde belirtilen şekilde görülecek.

Cosmopolitan – Ek katalog olarak
Harper's Bazaar – Bayan bölümü 2 forma olarak derginin içinde
Esquire – erkek bölümü 2 forma olarak derginin içinde.

Forbes - erkek bölümü 2 forma olarak derginin içinde

Seçimlerimi baharın habercisi uçuk tonlar kullanarak, rahatlık ve sadelikten yana yaptım. Eklediğim ayakkabı diğer sayfalarda tekrardan dolayı konulmadığı için biraz eksik gözükse de, benim de giyeceğim tarzımı yansıtan seçimler yaptığıma inanıyorum, BR ekibine teşekkürler.
 
Lately some bloggers including me, did some sort of styling for Banana Republic. The choices can be seen in Cosmopolitan and Harper's Bazaar in March. I chose a relaxed chic outfit with nude hues but since the shoes I added weren't in the picure it seems a little bit uncompleted, anyways thanks to the BR team.

14 yorum:

chfashiontrend dedi ki...

çok başarılı seçimler.Ben de çok beğendim .Özellikle tüm tonlar bana hitap ediyor.

Styleseeking Zurich dedi ki...

Cantayi pek begenmedim ama belki ayakkabilarla uyumludur.. onun disinda hepsi benim de severek giyecegim parcalar!

nar dedi ki...

Sadece 'Bluz'! Onun dışında bana uyan birşey yooook!

ZET Fashion dedi ki...

Gerçekten tam baharlık :) Ayakkabıyı merak ettim

alışverişkolik dedi ki...

Bence de,tam baharlık :) Seçimler de benlik tam :) Ayakkabılar nasıldı acaba?Merak ettim :)

Adsız dedi ki...

yağmurluk da bu sezonda kurtarıcı bir parça olabilir...

kılavuzum karga dedi ki...

Ben çantayı çok beğendim :))Bluzunda rengi çok hoş lakin 55 tl vermem ben ona max 15:)

Unknown dedi ki...

S.Z, Z, A.kolik:Çanta seçeneği zaten 3 taneydi, biri bu, biri bunun jean versiyonu bir de kırık beyaz bu kıyafetle uyumsuz bir çanta vardı, bu en uyumlusuydu ben de bunu seçtim, ayakkabılar bantlı topuklu, çantanın sapları rengindeydi.

Comme Undone dedi ki...

renkler cok iyi ve hepsi de cok guzel :)

shpyourcloset1@gmail.com dedi ki...

Benim favorim kesinlikle ve net olarak kolye. Ama bu kolyeye 105 Tl neden vereyim birisinin bana açıklaması lazım.

alışverişkolik dedi ki...

shpyourcloset1;
Banana Republic olduğu için olabilir mi? :))

Ben çok sevdim,bence değer. :)
Tabiki bu herkese göre değişir.Benim nacizhane fikrim :))

shpyourcloset1@gmail.com dedi ki...

Bu durumda Türkiye BR'ı tebrik etmek düşüyor bana da. BR'sa değer dedirtebildiklerine göre markalarını Türkiye'de anavatanında olduğundan çok daha yukarı konumlandırma stratejileri demek ki çok başarılı olmuş:)) Bu arada kolye ABD'de 50 dolar, ben de o yüzden neden 105 TL vereyim diye sormuştum. Yoksa ben de çok beğendim...

Shiney dedi ki...

Cok guzel secimler tebrik ederim :))

Unknown dedi ki...

Shpyourcloset: Aslında Amerika fiyatıyla bakıldığında arada çok büyük bir fiyat farkı yok,bence BR olduğu için değil sevilecek ve sıklıkla kullanılacak bir parça olduğu için alınabilir :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...