23 Şubat 2010 Salı

5 make-up and hair styles from NY Fashion Week

Moda haftaları sadece giyim değil saç, makyajla ilgili de ipuçları vermeleriyle de önemlidir bu sebeple en beğendiğim beşer tanesini sizle paylaşmak yararlı  olur diye düşündüm. New York Moda Haftası sonrasında genel duruma bakacak olursak, aynen kıyafetlerdeki giyilebilirlik ve dinginlik, makyaj ve saça da yansımış denilebilir. Doğal ten renkleri, dudaklar veya gözleri ön plana çıkaran makyajlar kullanılmış, göz ve dudağı aynı anda ön plana çıkartan Derek Lam gibi markalar olsa da, onlar azınlıkta kalıyorlar.

Saçlarda da aynı felsefe geçerli, benim sevdiğim gibi yapılmamış görünen doğal saçlar çoğunluktaydı, bir de ben bunu kuaförlere anlatabilsem :))

Here're my 5 favorite make -up and hair dos from NY Fashion Week.

Hervé Legér                                                Diane Von Furstenberg

Michael Kors                                         Badgley Mischka

Jason Wu


Proenza Schouler                                            Thakoon

                  Jason Wu                                                   Diane Von Furstenberg

 
                                                                    Vera Wang
Voguefr

6 yorum:

Kumral dedi ki...

Bizdeki kuaförlerin bu işlerden pek anlamadığı bir gerçek. Anlayanların fiyatları ve kaprisleri de bin para... Bir defa kuaförün birine "doğal bir fön olsun. kuaförden çıkmış gibi görünmeyeyim." dedim. fırçayı elime verdi, "buyrun hanımefendi, kendiniz çekin" dedi. :)

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Michael Kors ve Diane von Furstenberg'i sevdim.

ZET Fashion dedi ki...

Doğal görünümlü dalganın formulu yapılı su dalgası saçın düşmüş ertesi gün hali. Bizim Türk kuaförleriyle anca böyle oluyor :)

Ben maşayı saçımda 4-5 saniye tutup bırakıyorum, 2. kızın saçından biraz daha düzgün oluyor.

Cube dedi ki...

bende hep evde kendim yaparım sonuç doğal oluyor :)

Unknown dedi ki...

Kumral: HAHAHAAH :)

Rachel Tanski dedi ki...

love jason wu and vera wang!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...