16 Ekim 2013 Çarşamba

MBFWI 3. gün


Mutlu bayramlar :)! Nasılsınız bakalım? Bugün benim için MBFWI'un son günü olan 3. günü yazarak konuya noktayı koyacağım. Son günümde alana 16:30 gibi vardığımdan, ilk defilem Serdar Uzuntaş oldu. Vogue Italia tarafından "yeni yetenek" olarak gösterilen Uzuntaş'ın Londra Moda Haftası ve Pitti Uomo'dan sonra ilk defilesini Mercedes Benz Fashion Week Istanbul'da gerçekleştirdi.





Deniz kabuklarıyla süslenen ayakkabılar, dışarısı için pek pratik olmasa da, değişik bir detaydı. :)



Koleksiyonlarındaki İngiliz çizgisi, yeniden yorumlanan Türk motifleriyle birleşince ortaya güzel işler çıkmış. A day at the seaside adlı 2014 İlkbahar/Yaz koleksiyonu ilhamını Brighton'da çeşitli sportif aktivitelerde bulunan İngiliz kolej öğencilerinden almış.





Ben o gün yine yüksek topukları tercih ettim. Tüm yaz görüşmememizin acısını, 3 günde çıkarttık :) 

Deri ceket / Leather jacket: Zara
Üst  (Yeni) / Sweater( New): Beymen Club 
Etek / Skirt: Silence + Noise
Ayakkabılar / Shoes: Dune
Gözlük / Sunnies: Forever 21
Küpeler / Earrings: Vintage 

Fotolar için teşekkürler Bülent Çitak :)





Günün bir sonraki defilesi Günseli Türkay'a aitti.  Cesur Yeni Dünya isimli koleksiyonun desenleri grafik sanatçısı Berk Gül tarafından hayata geçirilmiş. Bana sanki doğada bir yolculuk gibi gelen parçalar renkleri ve giyilebilirlikleriyle  hoşuma gitti.








Hızla Günseli Türkay'ın defilesinden çıkıp, yolun karşısına geçerek Arzu Kaprol'un showroomuna varıyoruz. Digital Big Bang adlı dijital dünyanın etkilerini sorgulayan koleksiyonun, benim üzerimdeki etkileri de yıkıcı oluyor. Yine en güzel detaylar, en sofistike kıyafetler Arzu Kaprol'un elinden çıkıyor.







Benim için moda haftası burada bitiyor. Maid in Love, Lug Von Siga, Zeynep Tosun defile ve sunumlarını kaçırdığım için üzülsem de, gördüklerim bana yetiyor.

İyi tatiller :)

1 yorum:

OkeySes dedi ki...

Çok güzeller
hepsine tek tek özen ile baktım ama o ayakkabılar ile yürümek çok zor olsa gerek :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...