14 Mayıs 2013 Salı

Bu yılın ilk Bozcaada'sı

Merhabalar :).  Cuma'dan beri New Balance Bozcaada Koşusu ve tatil amaçlı Bozcaada'daydım. Yine dolu dolu 3 gün geçirdik. İyi ki gelmişiz deyip, yine bitmesin istedik.

Cuma 03:00 gibi 4 kadın yola çıkıyoruz, amacımız saat 09:00'daki Geyikli Feribotu'na yetişmek. Yolda neredeyse hiç uyumuyoruz, Depeche Mode, The Foals ,The Killers ve Rita Ora bize eşlik ediyor. Feribota yetişiyoruz, biraz kafalar düşmeye başlıyor. Rita Ora söylemeye devam ediyor, biz bir anormallik görmüyoruz.  Güneşsiz Ada'ya ulaşıyoruz, o ne araba çalışmıyor. Rita Ora ve açık kalan farlar aküyü bitirmiş. :)

Hepimiz aç ve yorgunuz, neyse araba birilerinin yardımıyla çalışıyor. Akünün dolması için ada turu falan derken saat 11:30 gibi Aki'de kahvaltıya oturuyoruz, huzura eriyoruz.

Bu sefer  biraz geç kaldığımız için otelde değil, merkeze yaklaşık 1-2 km uzaklıkta kiraladığımız bir evde kalıyoruz. Eve eşyalar bırakılıyor sonra atıyoruz kendimizi merkeze. Özlemişiz kekik kokulu bu güzel yeri, dolaşıyoruz sokaklarını. Adanın kalabalık olacağını bilerek, yemek rezervasyonlarımızı yaptırıyoruz.

Polente'de vakit geçiriyoruz ama hepimiz yorgunluktan bayılmak üzereyiz. Herkes eve gidip uyuyup gelmektense, erken yemek yiyip, erken yatmak düşüncesinde hemfikir.  Kapı14 'ü deniyoruz. Yemekten sonra eve dönerken, koşarak 3 kişi geçiyor yanımızdan. İçlerinden biri, seni de bekliyoruz Moda Cadı'sı diyor. Ben şaşırıyorum,  uyku sersemliğiyle ne zaman, nereye nasıl gibi bir kaç söz geveliyorum ama koşmak değil uyumaktan başka bir şey düşünemiyorum. :) 21:00'de herkes yataklarında.

Ertesi sabah uykumuzu alıp, kahvaltıdan sonra merkeze gidiyoruz. Koşuyla ilgili son durumları öğreniyoruz. Saat 14:00'de başlayacak olması bizi biraz endişelendiriyor çünkü hava güneşli ve sıcak.

Polente'de biraz vakit geçirip, eve gidip koşu kıyafetlerimizi giyip tekrar gelmeye karar veriyoruz.

Hazır ve nazır meydandayız. Isınma vs derken saat 14:00'de starta varıyoruz. Koşunun tüm detaylarını ve daha fazla fotoyu diğer blogum www.zencefit.com da bulabilirsiniz diyerek koşu kısmını kısa kesiyorum.  Sıcak ve yokuşlar parkuru zorlaştırsa da, kendimi geçiyorum. 10 km yı,  58:32'de bitiyorum. :)  Hissedilen mutluluk tarifsiz.

Akşam yemeğinde Yakamoz'dayız, hem de hiç tanımadığımız bir grupla beraber. Ada şenlikli ama biz yemekten sonra eve gitmeyi tercih ediyoruz.

Pazar günü kahvemizi çok sevdiğimiz Limani Hotel'de içiyoruz. Rıfkı'yı seviyoruz. :)

Hava çok güzel ve o gün güneşlenmek kaçınılmaz. Kimsenin olmadığı Ayana Plajı'nı seçiyoruz. Sadece biz, güneş, denizin ve gökyüzünün maviliği var. Tadını çıkartıyoruz, bir kaç saat.  Tenimiz mevsimin ilk güneşiyle buluşuyor.

Acıkınca, Lodos'a gidiyoruz. Mezeleri şarapla götürüyoruz bu sefer, nasılsa koşu bitti :). Yan masaya tanıdıkların gelmesiyle, eğlenceli bir sohbetle geç öğle yemeğimizin sonu geliyor. Herkes İstanbul'a dönmenin telaşındayken,  bir akşam planımızı yapıyoruz.  Piknik ve şarap eşliğinde gün batımını izlemek!

Son saatlerimizi Rengigül'de geçiriyoruz. Bahçe, kahvaltı ve Özcan Hanım'la yapılan muhabbet tadına doyulmaz olsa da, 12:00 feribotuna binerek bu yaz adaya ilk vedamızı ediyoruz.

Iconjane'e fotolar için teşekkürler.

ipek degirmenci dedi ki...

Içim gitti postu okurken ne güzel anlatmişsin. En kisa zamanda bende bir ada turu yapmak istedim.

zerrun dedi ki...

mükemmel gerçekten okurken insan dinleniyor,huzur doluyor.Özlemi duyulan tatilin çağrısı gibi olmuş sevgiler :)
zerrun.blogspot.com

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

Bu kadarı gerçekten olamaz! Kaç gündür Bozcaada'yı özledim diye geziniyorum ortalıkta. Yaklaşık birkaç saat önce Bozcaadan otellerini araştırdım, bu sefer farklı bir otel deneyeyim diye, hatta kahvaltısı meşhur Rengigül'de kalayım bu gisişimde dedim. Heme arkasından bu postu görünce benim için hazırlamışsın gibi geldi. En çok içimin gittiği yer ise Lodos. O muhteşem mezeler ve şarap. en kısa zamanda ben de gidebilsem adaya, nasıl özendim sana..

Farfalle dedi ki...

Kaydımı yaptırmama rağmen rahatsızlığım nedeniyle gidemediğim koşu:((((. Ne kadar keyifli olduğunu satırları okurken hissettim ki kısmet değilmiş seneye diyorum artık ama Bozcaada'yı çok özledim, en kısa zamanda ordayım:). Bu arada 10km yi 58 dk da tamamlayan seni tebrik ediyorum, sewgiler:))).

Buket Guler dedi ki...

Bozcaada güneşin batışının en güzel olduğu yerlerden biri olabilir, fotoğrafların hepsi ayrı güzel yine gidesim geldi şu an:)

Unknown dedi ki...

Görünen o ki harika bir kaçamak olmuş:)Hiç Bozcaada'ya gitmemiş biri olarak hayranlıkla okudum:)

Moda Düşleri dedi ki...

Resimine bakmak bile içimi açtı:)

Unknown dedi ki...

İpek:Kalabalıklaşmadan tavsiye ederim :)

Zerrin: Tatil bizi çağırıyor :), Teşekkürler!

Alışverişkolik: Planlar yapıldı mı, ne zaman gidiliyor? :)
Farfelle: geçmiş olsun, seneye sağlıkla gidersin inşallah. Çok teşekkürler :)
Buket: Fırsatın varsa hiç durma :)
Gülşah: Gitmelisin :))
Nil: Kendi daha güzel :)

http://www.akilsepeti.com/ dedi ki...

Çanakkaleli'yim ve her yaz adaya mutlaka giderim, ismini görmek bile içimi kıpır kıpır etti=)

Özer Utku dedi ki...

Bozcaada bence Türkiye'nin en kültürel anlamda renkli adası. Mutlaka gidilmesi gereken bir yer. Bir defa gittim ve büyülendim. Bozcaada gezi notlarımı burada bende paylaştım. Güzel bilgiler için çok teşekkürler.

Bozcaada Fotoğraf Atölyesi dedi ki...

Çok keyifli bir yazı olmuş, klavyenize sağlık! Fotoğraflar da ayrı keyifli...

Yolunuz Bozcaada'ya düştüğünde, sizleri Bozcaada Fotoğraf Atölyesi'ne de bekleriz.

https://www.facebook.com/bozcaadafotografatolyesi Facebook sayfamızdan detaylı bilgi edinebilir ve güncel gelişmeleri takip edebilirsiniz. Belki bir sonraki yazınızda bizden de bahsedersiniz :)

Selamlar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...