2 Ocak 2012 Pazartesi

Yeşilin en huzurlu hali


Londra'dan selamlar ve mutlu yıllar! Internet problemleri ve zamansızlıktan biraz geri kaldım ama ben buralarda mutluyum, anlatacak bir sürü şeyim olmasının heyecanındayım :).  Bugün sizi  Tarves yakınlarında, yemyeşil huzurlu  bir park olan Haddo Country Park'a götürüyorum. Güzel bir yapının çevresinde kurulmuş, bahçeler, piknik alanları, besleyebileceğiniz ördekler, kuğular, şehirde bulamayacağınız bir huzur vaad ediyor size. Kraliçe Victoria tarafından dikilen ağaçlar bugün kocaman olmuşlar.  Rüzgar bazen üşütse de muhteşem bir yürüyüş yapıp, harika bir zaman geçirdim. Yazın tekrar görmek, keyfini daha fazla çıkartmak istediğim bir yer oldu Haddo Park.

Bugünlük bu kadar ama devamı gelecek, şimdi Londra Caddeleri beni bekler!

Görüşmek üzere :)






8 yorum:

Trendsum dedi ki...

Çok güzel fotoğraflar ve sen müthüşsünüz! Bu arada blogumda başlattığım ayaklanmaya hepinizi bekliyorum ;) http://trendsum.blogspot.com/

iconjane dedi ki...

seni çok ozledim. orda mutlu oldugunu biliyorum ama biraz da dön burda birlikte mutlu olalım tatlı cadı'mmm.
ps. tayta bayıldım : ))

Duygu Senyurek dedi ki...

Merhaba ben de yeni blog actim.sizi takipteyim ve uyenizim:) ben de beklerim bloguma:)
khaleesistyle.blogspot.com
Sevgiler

Unknown dedi ki...

I love London too! Resimlerin spooky tarafini cok sevdim..Su anki ruh halimi iyi yansitiyorlar...
Btw, have you seen any ghosts in Edinburgh? :)

Adsız dedi ki...

Çooook güzel bir blogunuz var, sürekli sizi takip ediyorum. Üsteki fotograflar çok güzel çıkmış. 2012 nin en iyi blogu olursun ve herkese ulaşırsın umarım. Bu arada benim internette dolaşırken bulduğum http://www.tabloal.com diye bir site var, çok güzel tablolar var. Herkesin bakmasını öneririm :)

Unknown dedi ki...

Neslie: Nope :)

Naz dedi ki...

Yaa Resimlerinizi Gorunce London ve Edinburgh gunlerimi hatirladim ve coook ozledim.Edinburg benim favori sehrim.TKmaxx dediniz beni beni benden aldiniz.Ben de blogumda TJ-Maxx'ten(amerika versiyonu) bahsedecegim yakinda beklerim...
http://benbircadiyim.blogspot.com

Unknown dedi ki...

Ee: Çok güzel bir yer, yine giderim ben. TK Maxx de güzel, her durumda göz atılması gereken bir mağaza bence :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...