21 Nisan 2011 Perşembe

The stairs go on forever


Alman Konsolosluğu'nun hoş detayları eşlik ediyor bugunku kıyafet postuma, bir eski dönem filminin setinde gibiyim. Bu leopar desenli çantayı elimden düşürmediğimi eminim siz de farketmişssinizdir.

Gorgeous details of German Consulate in Istanbul are the nicest background for an outfit post, felt like I was on a set of a movie from old times. I'm sure you have noticed this leopard print bag is my favorite lately.







Elbise ve bileklikler /Dress and bracelets: H&M
Deri ceket/Leather jacket: Zara
Çanta /Bag: Topshop
Ayakkabılar /Pumps: YSL

7 yorum:

Adsız dedi ki...

ben bu ayakkabıları çok seviyorum :)

tuuce dedi ki...

kesinlikle fotoğraflarda gozuktugunden daha güzel bi elbise ;)

modafobik dedi ki...

Atmosfere bayıldım :)

Adsız dedi ki...

atmosfer güzel ama fotoğraflar berbat! Neden böyle yapıyorsun anlamıyorum!

Adsız dedi ki...

elbise ve ayakkabıya bayıldım

Eda Yılmaz dedi ki...

abimin nişanında bu elbiseyi aynen bu şekilde giymiştim, şok oldum şu an :S aklın yolu bir galiba :)

Unknown dedi ki...

Pinksugarr-Tuuce-Pinkzorro: Teşekkürler :)

Adsız: İmkanlar :)
İzmir: İyiymiş :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...