3 Ocak 2011 Pazartesi

New year, new hopes


Merhaba :) Kendinize geldiniz mi? Çok eğlendiniz mi? Sakin bir akşam mı geçirdiniz?  Hepsini anlatın. Ben ve yakın arkadaşlarım Den Cafe'de karşıladık yeni yılı, lezzetli yemekler, içecekler, biraz müzik, saçma karton maskeler.. çokça hayatı güzelleştiren unsurlarla, farklı olmasa da, oldukça eğlenceliydi.

Hello :) Did you manage to pull yourself together? Did you have a lot of fun? Or was it a quiet NYE? Tell me all about it. Me and my friends were at Den Cafe,with a lot of yummy food, drinks, a little bit of music,cheesy masks.. many elements that make the life better, ok it maybe it wasn't that different but fun for sure.



Yeni yıla yeni Sertaç Delibaş ayakkabılar yakışır diye düşündüm.

I thought my new Sertac Delibas shoes would be the best choice for  the new year.







Bu sorbelerden o gece  kaç tane yedim hatırlamıyorum :)

I can't remember how many of those sorbets  I had that night.


Meleklerin tercihi Topshop.
My guardian angels were wearing Topshop.





Üst / Blouse: Zara
Etek /Skirt : Atmosphere
Ayakkabı/ Shoes: Sertac Delibas
Çanta / Bag: Anya Hindmarch for Target 
Yüzük/Ring: H&M

Kıyafeti fotoğrafı burada olmayan leopar desenli paltomla tamamladım, yılbaşı= abartının gölgesine sığındım :) 
Yılın her gününün böyle geçmesi umuduyla herkese tekrar mutlu yıllar!

I wore my leopard coat and tried to convince myself it wasn't that much because the NYE=more assumption. I hope everyday of the year will be NYE, once more happy new year to you all :)


17 yorum:

Onur Çiçek dedi ki...

woooww harika... bluz ve etek süperriş yaa

NlyStyle dedi ki...

harika görünüyosun.eteğine bittim...

iconjane dedi ki...

Prosecco'lu Sorbe'leeerr için her akşam yeni yıl olsun...
hepimize harika bir yıl olsun .....

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

seksisin cadım, kabul et. orda bi ferhan var orda:) sevgiler, muhteşem muhteşem seneler:)

rebeltakipte dedi ki...

etek çok yakışmış,tam yeni yıl akşamına yakışır kırmızı kırmızı :)

yeni bloğuma beklerim

http://rebeltakipte.blogspot.com/

modafobik dedi ki...

Oh valla güzel bir gece olmuş anlaşılan (: Etek müthiş!

deniz saatçioğlu dedi ki...

Süper olmuşsun, herşeyinle, bayıldım. Hele o etek beni benden aldı:)) Mutlu Yıllar

DB JUNK dedi ki...

süper görünüyorsun, belli çok eğlenilmiş:)

Unknown dedi ki...

fönlü saçlar yakıyor. ve etek de öyle çok ykaışmış.

Pınar dedi ki...

çok şıksın cadı, saçlar harika olmuş daha sık böyle yapmalısın :)
iyi seneler...

zeynep dedi ki...

selam tercihlerin gece için harika olmuş parlıyosun.etek atmosphere demişsin nerden aldın acaba ögrenebilir miyim bayıldım cünkü ve cok yakı arkadasımın nikahı yaklasıyo yakın arkadaslar olarak kırmızı giyinmemiz gerekiyor.??:)

PSbyDila dedi ki...

Nice outfit! Those desserts look delicious.

blog.PSbyDila.com

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim sizlere :)
Seda: Öyle diyorsan :))
Zeynep: Beşiktaş'tan aldım, 0212 258 95 97, arayıp ellerinde var mı bir sor istersen, teşekkürler :)

Unknown dedi ki...

Hmm bu ara zaten kırmızı olsun da.. felsefesi iyiden iyiye yerleşmişken bu kombine bayıldım, çok yakışmış...

Unknown dedi ki...

Bu arada bu bluzu ben de denemiştim bedeni yoktu, senin üstünde görünce tekrar iyi parçaymış dedim;)

Unknown dedi ki...

Stilize: Bu aralar şeffaflık ve ben ayrılmaz bir ikiliyiz zaten :) teşekkürler ;)

Noni dedi ki...

Bu sene gamzelerini hep göreceğimiz mutlu bir yıl olsun Moda Cadısı!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...