17 Ağustos 2009 Pazartesi

Hello! Is it me you looking for?



Aloha :) Haftaya daha önce ucundan cadıpazarı fotoğrafları sayesinde gördüğünüz ama benim post edemediğim kıyafetle başlayalım:
  • Elbise(Yeni): MNG
  • Ayakkabı: Bershka
  • Çanta ve gözlük: Marc by Marc Jacobs
  • Kemer(Yeni):Vero Moda
  • Bilezikler:Accessorize ve Claire's

Aloha :) I wanna make a start to a new week with an outfit that some of you might recognize from my "cadıpazarı "pics but I've never had a chance to post them, here are they:

  • Dress(New):MNG
  • Shoes:Bershka
  • Bag and sunglasses: Marc by Marc Jacobs
  • Belt(New): Vero Moda
  • Bracelets:Accessorize and Claire's

23 yorum:

mercan dedi ki...

aa çok yakışmışş

Adsız dedi ki...

Çanta sanki çok uygun gelmemiş geldi bana...

Fashioncholic Girl dedi ki...

çanta biraz büyük kaçmış elbisenin yanında ama Marc'ın tasarladığı bi şeye "kötü" diyebilmem mümkün değil // çanta çok güzel :D

ve elbise-kemer uyumu çok hoş olmuş cadı :) ama ben bu tür gözlükleri görmeye hala alışamadım :D

Unknown dedi ki...

çok hoş olmuş cadı, gayet şık ve classy:)

jege dedi ki...

pazara ekledigin gun ilgimi cekmedi desem külliyen yalan olur,orada wuruldum asıl,we gercekten bayıldım iyi gunlerde kulan...

Adsız dedi ki...

hiii elbiseye ba-yıl-dım. yeni sezon mu bu? hemen mangoya gitmeliyim ;)
kemerle de çok hoş olmuş.

Kumral dedi ki...

Bershka, Pull&Bear, Stradivarius grubunda satılan ayakkabılar genelde çok hoş görünüyor. Ama rahatlıkları konusunda şüphem var. Bu arada geçen gün gezerken siyah düz ve mini H&M marka bir etek buldum ve kendimi içimden "Modacadısı bunu kesin beğenirdi." derken yakaladım. :D Fazla takip ediyorum sanırım burayı. :)

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

İşte bu! Harika olmuş, sarı kemerine bittim bittim. Elbiseyi zaten Cadı Pazarında çok beğenmiştim. Çanta desen ayrı bir güzellik. Çok hoş görünüyorsun cadıcım...

Esra E. dedi ki...

uzun burunlu dagınık saçlı kambur sırtlı çirkin gülüşlü cadılar yerini modakolik feminen trendy süpürgesiz cadılara bırakmış:)
kısacası çok begendim!
10 * * *

Sıla Yılmaz dedi ki...

Elbise çok yakışmış cadı .. güle güle kullan :)

P. P. P. dedi ki...

Kemer rengi ile elbise uyumu süper! Tam ağustos ayı için bir kombin ;)

Adsız dedi ki...

Merhaba, ilk kez yazıyorum burda:)
Elbise çok güzel, ben de denemiştim Mango'da. 30 liraydı, ben indirime girer diye almamıştım. Sen ne kadara aldın?

Unknown dedi ki...

Elbise-kemer-çanta uyumu süper cadıcım(=

Unknown dedi ki...

Yorumlarınız için çok teşekkürler :)

2-Chic: Aslında tam çıkmamış ama turuncu yaprak gibi şeylerin ortasındaki dikişler lila rengi,bir de o gün toplantım vardı daha küçük bir çanta olabilirdi ama dosyaları içine atmak için bu daha uygun geldi.

F.G:Gözlük çok tercih edilen bir tip, aviator sonuçta,alışsan iyi olur :)

Özlem: Yaz sezonuydu.
Kumral: Beni düşünmen ne hoş :))Ben seni buralarda görmekten memnunum, ayakkabı konusuna gelince haklısın bu ayakkabılar pek rahat değil.

Esraca: Yorumunu ilk okumaya başladığımda hah bir burnuma bir şey denmemişti oldum ama sonu güzel bitti, çok teşekkürler :))))

Adsız:Ben de o yaklaşık o fiyata aldım ama ben ilk gördüğümde 80 tl civarındaydı Mango'da, sen yine indirimde görmüş olmayasın?

banu dedi ki...

Elbiseyi çok beğendim. Yine de keşke desenini kemerle bölmeseymişsin ama tahminimce o kadar bol bir elbise ki toparlama gereği duydun. Bir de ayakkabılar farklı bir renkte olabilirlerdi. Beyaz biraz çiğ durmuş ama yine de hoş bir kombin=)

Unknown dedi ki...

@Banu: Doğrusunu istersen benden önce bölen bölmüş zaten çünkü beli lastikli ve kendi kumasından ayrıca lastikli kemeri vardı yani giyene fazla bir seçenek kalmıyor ama ben beğenmeyip kemerini değiştirdim, teşekkürler.

kılavuzum karga dedi ki...

18.08.2009 tarihi saat 19:01 de bostancıda altıntepe otobüs durağında bu kıyafeti seninle benzer kombini yaparak giyen biri vardı arabayla geçtiğim için inceleyemedim fazla ama sanırım tek farkı gladyatörlerle giymiş olmasıydı:)))

Unknown dedi ki...

:)) Çok dakiksin, o ben değildim, acaba beni gördükten sonra mı giymiştir ne dersin? :))

kılavuzum karga dedi ki...

sokak modasında takip edilen isimlerdensin cadı kesinlikle seni gördükten sonra giymiştir hatta seni gördükten sonra gidip satın almış bile olabilir o elbiseyi:DDD

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

bu elbiseyi çok görüyordum etrafta, merak etmiştim. İyi oldu öğrendiğim :)

Unknown dedi ki...

Karga: :)) Fazla snob oldu bu.

K.K: Ben de alalı oluyor bayağı ama aldıktan sonra giymek, giydikten sonra fotografı koymak biraz zaman aldı :)

derya dedi ki...

bu elbiseyi bana satarmısın acaba?teşekkür ederim.derya

Unknown dedi ki...

Derya: modacadisi@gmail.com a bir mail atabilir misin konu ile ilgili, oradan devam edelim? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...