17 Mayıs 2009 Pazar

2 ayakkabı 1 kıyafet





Hafta içinden son kıyafeti post ederek bu haftayı kapatayım istiyorum. Ne giyeceğinize bir türlü karar veremediğiniz aslında jean ve spor ayakkabıyla dışarı çıkmak istediğiniz ama toplantınız olması gibi zorunluluklardan dolayı bu isteğinizi gerçekleştiremediğiniz günlerden biriydi bu. Ben de tercihimi klasik toplantı parçam siyah eteğimden yana kullandım, babetler yürümem gerektiğinde hayat kurtarıcı:

  • Üst,etek ve kemer: H&M
  • Ceket, babetler ve botlar: Zara
  • Çanta: Marc Jacobs
  • Bilezikler:Accessorize

Ayrıca, blogu 13.9'u benim de severek takip ettiğim sevgili Yasemin'e bana verdiği ödül için huzurlarınızda teşekkür etmek istiyorum ve herkese güzel bir pazar günü diliyorum :))

I want to close this week with an outfit post from weekdays. It was a day that I felt lazy and just to wear sneakers and jeans but couldn't make it because I had a meeting .I went for my meeting staple "the black skirt", flats are vital when you need to walk long distance.

  • Top,skirt, belt:H&M
  • Jacket,flats and boots:Zara
  • Bag:Marc Jacobs
  • Bracelets:Accessorize
In addition to below, I would like to thank lovely Yasemin, the writer of 13.9 ,( I love her blog) for her kind gesture and to honour me with a reward. Have a nice Sunday! :))

9 yorum:

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Çok güzel çok şık olmuşsun. Ben babetlerdense botlarla daha çok beğendim. Böyle bir etek her çalışan kadında olmalı :)

rumuz goncagul dedi ki...

kesinlikle babeeettt!!!

alis dedi ki...

Ben böyle etekleri hiç sevemiyorum yaa, hep öğretmen eteği gibi geliyor.. Anadolu lisesi travması herhalde:)

Nihan dedi ki...

Ben kendim herhalde babetlerle giyerdim ama bence botlarla çok daha iyi olmuş.

melis dedi ki...

Bence iki ayakkabıyla da ayrı bir tarz yakalamış ve yakıştırmışsın.Yine de tercihim topuklular elbette=) Tek sorun kemer biraz kaba kaçmış sanki bu kıyafete, bluzunun boynundaki bağla bir arada yakıştıramadım pek.

Unknown dedi ki...

A.C: Evet kararsız kaldığım her anda elim ona gidiyor, teşekkür ederim :)

Alis: A canım nasıl bir eğitim sistemi ile artık, geçti, geçti :))

Nihan: Benim de tercihim botlu olandan yana;)

Melis: Daha ince bir kemer de eteği belini toplayamazdı bir de hep kemersiz giyiyorum farklı kullanmak istedim, teşekkür ederim :)

stilmel dedi ki...

kıyafet sorunu olmayan bi işim olduğundan nerde ne giymem gerektiğini unutabiliyorum :P diyemem çünkü işim bu:)

Unknown dedi ki...

ben babetli kombini beğendim. kemer oldukça iddialı, botlar da öyle. babetli kombin daha sakin ve daha şık duruyor bence. ama etek-üst ayrı olduğunu belirtmesen ben bunu elbise zannederdim:)
bu arada cadı, doğumgününü vs. soranlar olmuş, ben de tabi ki fazla özel olmazsa boyunu merak ediyorum:)

Unknown dedi ki...

168cm :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...