17 Mart 2008 Pazartesi

Eda ve ördekler


Eda Taşpınar'ı buraya stili ile konuk etmek isterdim ama kısmet bu şekildeymiş. Belki gördünüz belki görmediniz, kendisi geçenlerde katıldığı bir davette kıyafetindeki yaban ördeği tüylerine ilişkin "Nurettin bu ördeği avlanma mevsiminde vurmuştu. Etini evimizde yedik, tüylerini de bu şekilde değerlendirdim" şeklindeki açıklaması ile, herkes gibi beni de dehşete düşürdü. Bakın ne kadar farklı ve yaratıcıyım diye kredi toplamak adına bu barbarca gösterişin bu şekilde, çok normalmiş gibi anlatması kendisinin karakteri ile ilgili bize önemli bir done vermiştir. Yazın Bodrum'da iskelede güneşlenirken yanına gelen ördekleri besleyen Eda Hanım, aynı türde başka bir canlının kanatlarından kendine aksesuar yapmakta bir sakınca görmemiştir, bence bu western filmlerinde gördüğümüz kızılderililerin öldürdükleri insanların kafa derilerinden kemer yapmalarının bir başka versiyonudur. Zevk için başka bir canlının öldürülmesi kadar kürke de karşı olduğumu ve bu tarz durumlarda bu blogta eleştirilerin en beterini yapacağımdan kimsenin kuşkusu olmasın, Eda Hanım ilgi çekmek için başka bir yol araştırsın ve masum ördekleri rahat bıraksın.

4 yorum:

Flame dedi ki...

Sırf tarz olsun diye farklı ve dikkat çekici giyinenleri hiç haz etmiyorum :)
Ha bu Eda'nın umrunda mı değil :) ama olsun, Sevemedim bir türlü ben bu kadını :)) Ördek tüylerini elbisesine aksesuar yapması dehşet verici ayrıca...

Adsız dedi ki...

ördeqi avLayıp yemsLer bnje bu qayet normL bise edada oo tüyLeri atmayıp kuLLnmıs bnce cok yaratıcı oLmuss.

Kelebek Butik dedi ki...

ne giyerse giysin olmuyor zaten. giysiler kendi başlarına çok hoş olabiliyorlar ama bence üzerinde emanet duruyorlar. bu elbiseyi görünce ben de sinir olmuştum. sana tamamen hak veriyorum. FUR IS DEAD

Afush dedi ki...

Bence gerçekten çok kötü.Ha kürk giymişsin ha bunu giymişsin.İkisi de tiksindirici.

Ayrıca yanılmıyorsam bu tasarım(yani ördek kanadı aksesuarlı elbise) ünlü bir tasarımcının koleksiyonundandı.Eda hanımın artıkları değerlendirme anlayışı bir de "çakma kıyafetler" kapsamında.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...