10 Aralık 2007 Pazartesi

Pazar vırvırları


Dun Cevahir Alısveris Merkezine gidip biraz zaman gecirelim, etrafa bir bakalım dedik. Bayram, yılbası, haftasonu birlesince adım atacak yer yoktu desem abartmıs olmam. Topshop, Miss Selfridge, River Island.. gibi magazalar allı, pullu pek bir ozelligi olmayan yılbası koleksiyonlarını gorucuye çıkartmıslardı. Ben gecen hafta yazdıgım Burberry ayakkabı yazısından sonra Topshop ayakkabı reyonuna gidip, bu ayakkabıya baktım, kendisini goremedim, belki Nisantası magazasında sansımı denemeliyim. (Bu arada o yazıda belirttigim benim numaram olan 2 adet Burberry ayakkabı, ebay'de acık arttırmanın sonunda 520 ve 590 usd ye yeni sahiplerinin oldular, magaza fiyatının 940 usd oldugu dusunulurse kar bile etmis sayılırlar, sanslı kızlar :)) Bahsettigim magazalardan 1-2 parca, Nine West'ten yılan derisi baskılı portfoy gibi parcaları indirimde yakalamak umuduyla gozume kestirdim. Bilindigi uzere yılbasından sonra ocak ayı icersinde pek cok magaza indirime giriyor, bu urunleri simdi alıp indirimde yarı fiyatına gormek hepimiz icin can sıkıcı olur, en iyisi biraz beklemek. Zara'ya da bir goz attık genel olarak koleksiyonda bir Burberry etkisini, ayakkabılarda Prada ve Chanel etkisini farketmemek elde degildi, begendigim cok bir sey de olmadı, yalnız fotografta gordugunuz uzeri zımba detaylı siyah rugan babetleri, hem trende hem de butceme uygunlugu sebebiyle aldım. Bu zımba detaylı babetler ortaokul- lise yıllarında uzeri barıs ısareti ile ıslenmıs zımbalı oxford ayakkabılarımı hatırlatıp beni gulumsetti. Zara'nın karsısına acılan Mango'yu da ziyaret ettim, sonuc olumsuzdu.


Yemek katının altında bulunan ayakkabı magazalarına soyle bir goz atarken Nursace adlı magazanın vitrininde biraz zaman harcayalım dedik, cunku gecen hafta itibari ile Milliyet gazetesi Cumhurbaskanının esinin ayakkabılarının kırmızı tabanlarına kanarak ayakkabı dunyasının en onemli markalarından olan Christian Louboutin marka ayakkabı giydigini yazmış bu ayakkabıların daha sonra Nursace adlı markaya ait oldugu ortaya cıkmıstı. Nursace ( Nurettin Sabri Celik(ti sanırım) kelimelerinin ilk 2 harfi alınarak olusturulmus, Versace'ye olan sasırtıcı benzerligiyle yaratıcılıgı takdir edilesi ) vitrini knock off denilen Louboutin, Marc Jacobs modellerinden asırma ( hatta birebir kopya ) ayakkabılarla dolu idi. Agzımız acık bu ayakkabılara bakarken, firmanın sahibine Ahmet Vardar soruyor tadında hesap sorup kendimizi biraz eglendirdik: Bak simdi Nurettin kardesim, Sabri de var ama ben sana Nurettin demeyi tercih ediyorum (ac parantez sevgiliye tesekkur opucugu kapa parantez ), marka adın zaten Versace'den arak, ayakkabılar Louboutin ve Marc Jacobs'tan, boyle bir yere varılmaz insanların emeklerine saygı gosterip kendinize has modeller yaratmazsanız oraya gelir kulaklarınızı cekerim :)) Eeeehh neyse, tabi bu taklitciligi yapan bir tek onlar degil, sadece gundemde oldugu icin onları yazdım, esinlenme olabilir,yoksa taklitcilige tumden karsıyım, kızım sana soyluyorum gelinim sen anla hesabı :)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...