28 Aralık 2011 Çarşamba

Christmas Eve dinner


Edinburgh'dan sonra Cupar'da kısa bir molayla Dundee'ye vardık.Şehir olarak pek iç açıcı bir yer olmasa da TK Maxx gibi  yeni ve eski sezonlardan ürünleri bir arada bulabileceğiniz özellikle ev grubuyla fazlasıyla beğendiğim bir seri sonu mağazasında bir süre vakit geçirdik. Sonuç, uygun fiyatlara alınan,1 French Connection  bot, Betsey Johnson ve Kenneth Cole marka 2 gözlük. Şimdi bir süredir Tarves adlı minik kasabada vakit geçiriyoruz. Huzurlu, temiz, sessiz,yemyeşil bir yer. Çarşamba akşamı değişiklik yaparak yemeği dışarda yedik ve ben bunları giydim.

After Edinburgh, we stopped at Cupar for a while and arrived Dundee which is not a very nice place. The only thing about Dundee is a store called TK Maxx where you can find new and old seasons' stuff with bargains. The result was 1 pair of French Connection biker boots and 2 pair of sunglasses from Betsey Johnson and Kenneth Cole. We are spending some time at Tarves which is a small town but very peaceful,clean,quiet and green. On wednesday evening we've been out  for dinner  and here is what I wore:

Gömlek/ Shirt : Asos
Etek/Skirt:Zara
Çoraplar/Tights: Penti
Botlar/Boots: KG by Kurt Geiger
Kolye/Necklace: MNG





Evet buraya ilk kez geliyorum, teşekkürler! :) 

Yes,it's my first time here, thank you! :)

15 yorum:

kılavuzum karga dedi ki...

gömlek tam benim tarzım bayıldımmm

chfashiontrend dedi ki...

eteğini ve botlarını çok beğendim...Ayrıca seyahat etmek ve farklı dünya şehirlerinin yılbaşı ışıltılarını izlemek çok güzel olsa gerek...
sevgiler.
chfashiontrend@blogger.com

casey23 dedi ki...

hep christmas zamanında bir ecnebi ülkesinde olmak istemişimdir bir kere de olsa :) hayalimi gerçekleştirdin umarım bi gün ben de o "christmas spirit" zamanına denk gelirim :)

coco-jelly dedi ki...

etek süper yakışmış sağlıkla giy boncuğum:)

Adsız dedi ki...

Edinburg için fazlasıyla şık olmuşsun...eminim senin gibi güzel ve şık hatunu gören inzgilizlerin gözleri pörtlemiştir ;))İngiltere'nin bir çok bölgesinde bulundum bizim gibi şık değil ayol bunlar ;))

Sebi

Adsız dedi ki...

Gerçekten tam şu zamanda oralarda olup yılbaşı ruhunu yaşamak vardı ne güzel yapmışsın :) gömlek güzelmiş çok şık:)

pelin dedi ki...

Ben de cok begendim etegini. Blogumdaki bir posta bakarken, taa 2009'da senin yorum yaptigini gordum. Uzun bir zaman ara vermistim de :( Barcelona'da Cal Pep hakkindaydi. Simdi Los Angeles'tayim. Bir Xmas'ta da buraya beklerim ;)

Adsız dedi ki...

Çokk şıksın yine ama ben en çok çorabına ve kolyene bayıldım yaaa:))) (dilan)

Unknown dedi ki...

Gömleğinin çok benzerini yeni aldım ben de.(pudra rengi ve yakaları da düğme bölümü gibi biyeli) Çok tatlılar ve herşeyle kombinlenebiliyorlar. Üzerine kazak giyince de çok sevimli oluyorlar.

Mutlu seneler.
http://www.hergunluk.com

zühra dedi ki...

çok cici çok şık . İkisi birarada. Gömlek etek ve çoraplara bayıldım.

Grace Happy dedi ki...

etegıne bayıldım cok guzel :)iyi yıllar

Unknown dedi ki...

gömlek çoraplar kolye ve mutluluk çokk yakışmış:)

Unknown dedi ki...

Herkese teşekkürler, mutlu yıllar!
Casey: Benim de ilk kez bu kadar uzun süreliydi ama güzeldi, ydısına gitmek içşn en güzel zaman bence, darısı başına :)
Sebi:O kadar da kötü değillerdi ya :)
Pelin: İnşallah, teşekkürler :)
Nazsevil:Katılıyorum :).

Unknown dedi ki...

waaw beee harikasın canım burdada güleim sçlarından güzelim ayaklarına kadar fıstık gibisin gerçekten

Adsız dedi ki...

eteğin,ğömleğin,ve çorabına bayıldım haa bu arada sende ÇOK GÜZELSİN yüzün bebek gibi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...