7 Temmuz 2011 Perşembe

Kate Moss for Longchamp Fall'11


Gelinliğini tasarlayanın John Galliano olduğunu öğrendiğimde, hayal kırıklığına uğradığım ama sonucun mükemmelliği karşısında ancak iç geçirebildiğim gelinliğiyle geçen günlerde evlenenen taze gelin Kate Moss'un Longchamp ile yaptığı işbirliğinin Sonbahar 2011 çantaları görücüye çıkmış. Kate'in modern boho tarzının etkilerini taşıyan seri kullanışlı renk ve tasarımlarının yanı sıra, egzotik deri severlerin de gönlünü çalacak cinsten. Moss'un saçının mükemmel göründüğü  ( Özellikle 4.  karedeki saçı bana yapabilecek kuaförun kapısında yatabilirim :)) ) bu kareler  bana yetmez diyorsanız, o zaman siteye  buyrun.

When I first heard that she was going to wear a John Galliano wedding gown on her special day, I was quite dissappointed,  until I saw the dress which ended up "gorgeous". Our newly wed Kate Moss is ready for Fall'11 for her collaboration with Longchamp bags. The collection looks elegant and versatile in colours and design and also has something to give to the exotic material lovers. If you are saying these images with her beautiful hair  ( Especially in the 4th pic) not working for you, I suggest you to visit the website.



Mamasarollingstone

4 yorum:

Unknown dedi ki...

I love Kate! gercekten o son karede nasil bakmis oyle, muhtesem...sarap gibi kadin, yillandikca guzellesiyor:) Benim blogumada beklerim;
http://watchoutyourstep.blogspot.com/

saç kaynak dedi ki...

kalitesini tarzına yansıtabilen bir kadın, saygı duyulası...

Adsız dedi ki...

çantalara özellikle bayıldım.Kate Moss un stili zaten tartışılmaz harika
Bu arada kızlar greenpeace in hazırladığı bir kampanya var eminim bir çoğunuz duymuşsunuzdur. Ama bir de ben söyleyeyim dedim.Özellikle bebek balıkların avlanmasını ve denizlerdeki balık yaşamlarını kurtarmak için sizde bir balık büyütüp kampanyaya destek olmak ve benimde balığımı büyütmeme yardım etmek isterseniz link burada http://www.kacsantim.org/balik/bernayalcin1310317091

Adsız dedi ki...

4 foto da ki saç benim sabah kaltığım halim ..şimdi moda buysa öylece gidim işe serviside kaçırmamış olurum ..aklıma yattı walla

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...