11 Temmuz 2011 Pazartesi

I love you Sasha



İyi haftalar! Cumartesi akşamı  3 yıldır Istanbul'da dinleme fırsatı bulamadığımız, benim favori dj/produktörüm Sasha Solar Beach'deydi, doğal olarak biz de orada :). Uzun süredir gitmediğim Solar partilerini özlemişim, müzik muhteşem, tanıdıkları görmek güzeldi. Kıyafetim dansetmeye uygun, rahat bir şort tulumdu,fotoğraflardan anlaşılmasa da, üzerinde minik kahve tonlarında puantiyeler vardı.

Happy monday! My favorite dj/producer Sasha was in Istanbul after 3 years and we were at Solar Beach on Saturday night. It's been a while, I haven't been at Solar  parties so I kinda missed that ambiance. Music was great as I expected and it was nice to see some of the friends again. My outfit was a playsuit, very proper for dancing and it has tiny brown dots which are not really clear at the photos.



Tulum /playsuit: Zara
Gömlek / Denim shirt: Markasız/No name
Sandaletler / Gladiators : Porronet
Çanta / Bag: Topshop

2 yorum:

Stilcatcher dedi ki...

su elektro muzigi sevemedim gitti!eskiyim ben hehhehhhe:)

iconjane dedi ki...

o kadar güzelsin ki, ben bu fotograflara bakmaya ve icten kahkahanı duymaya doyamıyorum.
güzel yüzün hep gülsün ve vucudun hep boyle tas gibi kalsın bebeğim!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...