23 Ağustos 2013 Cuma

Brighter



Günaydın :) Bu hafta nasıl geçti anlamadım. Pazartesi spor yapıyordum, sonra çarşamba oldu sevgilim sonunda 2 haftalık seyahatinden döndü ve sonrası hemen geçti, bugün cuma. İşte olanlar üzülmesin ama ben şu an bikinim üzerimde bu postu yazıyorum, birazdan Kilyos yollarına düşüp rahat bir gün geçirmeyi planladık. Kıyafetim benim için çok renkli ama sonunda yaz bu demek değil mi? 

Good morning :). I really don't understand how this week goes that quickly. I was at the gym on monday, wednesday my fiance was back from 2 weeks of trip and everything was more quickly after than and today is friday. I am sorry for those of you who's working today but we 're planning to going to the beach today. Relaxing friday!.  My outfit is so bright but that's the summer is all about, isn't it? 



Tişört / Tee: McQ 
Etek / Skirt: Topshop
Sandaletler (yeni) / Flats (New) : Deena and Ozzy 
Çanta/Bag: Jacobs by Marc by Marc Jacobs
Kolye/ Necklace: İskoçya'dan - from Scotland

4 yorum:

Adsız dedi ki...

ŞU AHİR ÖMRÜMDE BİR SENİ KISKANDIM CADI.BACAKLAR SÜPER ,ETEĞİN VE BLUZUN RENKLERİ ŞAHANE HER ŞEYDEN ÖNEMLİSİ MUTLULUK YÜZÜNE YANSIMIŞ.HER HALDE DAHA ÇALIŞMAYI DÜŞÜNMÜYOSUN.KISKANÇLIĞIM KATLANARAK ARTIYOR SEVGİLER

Adsız dedi ki...

Cadıcım bu etek yeni sezon mu , çooook yakışmış

Sevgiler,

Unknown dedi ki...

Adsız: :)) Çalışıyorum ama kendi istediğim şartlarda, sevgiler! :)

Adsız2: Eski en az 3 senelik :)

Moda Düşleri dedi ki...

Renkler çok güzel
modadusleri.blogspot.com/‎

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...