3 Ekim 2011 Pazartesi

Romanticly tough


İyi haftalar :) Şortları sömürmeye devam ettiğim gecelerden biri bu. Building'in Build your own fashion parti serisinin 5.si Lush Hotel'de gerçekleşmişti. Bu mekan otelin içinde bulunan gece kulübü S14'den, müzik seçimleriyle bu kış rotalarımızdan biri olma ihtimali yüksek.

Hello :) This is from one of the nights I was insisting on wearing shorts again. We went to Building's build your own fashion party vol. 5 in Lush Hotel . This photos were taken in their night club called S14 which most likely will be one of the destinations of ours in winter.

Üst ve çanta /Top and bag: Topshop
Şort/Shorts: H&M
Kemer/Belt: Zara
Kolye/Necklace: Yael Morel
Ayakkabılar/Shoes: Gucci






13 yorum:

my lifebook dedi ki...

en çok bacakları beğendim.

kitty dedi ki...

Türk moda bloggerlarının vücutları güzel yüzler çirkin genelde, senin de öyle herhalde ki saklıyorsun?

ESRA dedi ki...

çok beğendim canım çok hoş olmuşsun kot şortlar herzaman favorim;)
http://editorist1783.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

ne saçma herkes yüzünü göstermek zorundamı?benim merak ettigim ciddi kilo verdigin ve vücudunun sekillendigi özel bi spor mu uyguluyorsun tavsiyen var mı?

Adsız dedi ki...

kış yaklaşmaya başladıkça yazdan en sevdiğim şeyleri daha sık giyer oldum sen de şortlarla bu hesap heralde:)

Köşe Takımları dedi ki...

Güzel paylaşım, Güzel fizik.

fashionist dedi ki...

gömleğin çok hoş canım ;)

Unknown dedi ki...

cadıcım sen bu aralar çok daha güzel giyiniyorsun biliyor musunn:)

deniz saatçioğlu dedi ki...

Ne tarz müzik çalıyor acaba bu S14 te? Ay sonundaki doğumgünüm için harıl harıl mekan arıyorum da.. Şöyle deli gibi dans edebileceğimiz türden :)

denizsaatcioglu.blogspot.com

Unknown dedi ki...

Teşekkürler herkese:

Kitty: Ühüühüh, evet çok çirkinim :)
Adsız: Özel hiç bir şey yapmıyorum, belki bronzluktan kaynaklıdır.
Fashionable: Aynen :)
Modarator: Mutluluğum kıyafetlerime yansıyor sanırım :))
Deniz: Elektronik dans müziği, bence dans etmek için çok iyi bir seçim olur, simdiden kutlu olsun :)

Eda Yılmaz dedi ki...

harika! bayıldım bu outfite :)

www.izmiristanbularasi.com

Noni dedi ki...

Ay bu blüzden bende de var nedense üstünde görünce şimdi sevindirik oldum hii hii :)
Bacaklar her zamanki gibi şahane ;)

valerie dedi ki...

çok beğendiğim bir diğer ayakkabın da bu işte! :) ayrıca şortlu kombinlerine bayılıyorum, kesinlikle bacakları kapatmamalısın:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...